Recensie Elena, Hasselt 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LetsWalk

Newbie
1
19/09/23
0
1
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/today-promotion-1h-100-for-good-time-call-me.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb niet de gewoonte mijn ervaringen hier te delen. Iedere dame haar goede en slechte kanten, net als ik.

De afspraak met Elena is echter mijn ergste ervarig tot nu toe. Wat werd aangekondigd als een promotie, was helaas een grote teleurstelling.

Mijn uur zag er ongeveer zo uit:
30 minuten wachten totdat Elena aankwam, ondanks onze afspraak die op voorhand gemaakt was en dat ze nadien aangaf "paar" minuutjes later te zijn
5 minuten proberen een trio aan te smeren en de prijs behoorlijk op te drijven
10 minuten pmc
10 minuten discussie over de afgesproken tijd

Uiteindelijk de discussie opgegeven en vertrokken. Ik heb het gevoel dat het nuttiger en plezieriger was geweest om mijn 100 euro als toiletpapier te gebruiken.

Zij ontvangt samen met een aantal andere dames in een pand net buiten het centrum. Op de deur hangt een sticker met "Starhotel, the place to be". Zelf ga ik er vooral wegblijven!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet de gewoonte mijn ervaringen hier te delen. Iedere dame haar goede en slechte kanten, net als ik.

De afspraak met Elena is echter mijn ergste ervarig tot nu toe. Wat werd aangekondigd als een promotie, was helaas een grote teleurstelling.

Mijn uur zag er ongeveer zo uit:
30 minuten wachten totdat Elena aankwam, ondanks onze afspraak die op voorhand gemaakt was en dat ze nadien aangaf "paar" minuutjes later te zijn
5 minuten proberen een trio aan te smeren en de prijs behoorlijk op te drijven
10 minuten pmc
10 minuten discussie over de afgesproken tijd

Uiteindelijk de discussie opgegeven en vertrokken. Ik heb het gevoel dat het nuttiger en plezieriger was geweest om mijn 100 euro als toiletpapier te gebruiken.

Zij ontvangt samen met een aantal andere dames in een pand net buiten het centrum. Op de deur hangt een sticker met "Starhotel, the place to be". Zelf ga ik er vooral wegblijven!
Heb alleen maar slechte ervaringen met dames op dit adres
Beloven veel doen weinig
En zijn onverstaanbaar wat de taal aangaat
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/today-promotion-1h-100-for-good-time-call-me.html
Totale kosten (in euro)
350 laatste half uur met 3 meiden
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik weet niet wat jullie bij die meiden aanvangen, gisteren naar Elena geweest omdat Paula op hetzelfde adres niet beschikbaar was. Uurtje afgesproken, 150 eur Full service (neuken, anaal, zc) Elena begon met me lekker uitgebreid te pijpen, moest haar enkele keren tegen houden of ik verschoot mijn kruid veel te vroeg. Uiteindelijk toch klaargekomen op haar geweldige tieten. Daarna haar kutje lekker mogen beffen voor ik in haar geile kutje mocht. Lekker volgespoten, ffe rust en idd stelde ze een triotje ook voor, eerst wilde ze 150 (had nog een half uur te gaan) akkoord gegaan met 100, Christina kwam binnen, lekker geil ding, begonnen met Christina te beffen terwijl Elena me pijpte, uiteindelijk wilden ze er nog een derde hoertje bij, omdat ik in een geile bui was nog eens 100 extra gegeven, en hoewel het een stevige prijs was het geen enkele minuut spijt, de drie hebben het resterende half uurtje super geil afgerond en me een 3de keer laten klaarkomen. Naam van het 3de meisje is me totaal ontgaan. Heb dus geen negatieve ervaring met dit huis, ook omdat Paula mij ook altijd een super geil uurtje bezorgt. Weet niet hoe jullie de dames behandelen, maar ik probeer altijd zelf voldoende respect te tonen, en aan te geven dat als er wat is dat ze niet leuk vinden dit moeten aangeven. En natuurlijk heb ik een super geil tongetje dat ik graag lang geil en diep in hun gaatjes stop.
hier nog even de links naar de drie meiden op mijn vorige recentie voor de volledigheid
Elena is wat ouder dan op de foto's maar nog erg lekker, de twee en anderen Christina en Mary lijken 100% op de foto's en zijn ook twee geile Spetters.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan