Recensie Elena, Huize Sandra, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.248
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-elena/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van Elena mogen ze wat mij betreft een wassen beeld maken bij Huize Sandra;) Elena is een echt dametje: rustig en correct. Ze is blond, cup B en klein van stuk, haar prestaties zijn echter groots. Na haar vakantie ben ik de eerste man met wie ze sex heeft. Na het wassen beginnen we al wat te tongzoenen. Ze heeft een mooi klein kontje en ik kan het niet laten om het te kussen. Ze moet lachen. Haar kontje draait ze naar mij toe en ik begin met mijn stijve pik tegen haar billen aan te rijden. Ze gaat op de rand van het bed zitten en begint mij te pijpen terwijl ik door haar haren streel. Ze kruipt op handen en knieen op het bed en wil dat ik haar vanachter neem. Het voelt alsof ik al ga komen en ik vraag of ik haar mag beffen.

Eerst verkennen we elkanders lichaam middels strelen en tongzoenen. Ik lik haar borsten en tepels en daal af naar haar prachtige grotje. Gedurende lange tijd lik ik haar en ze wordt flink nat, ik kus de binnenkant van haar dijen en zoen met haar. Vraag beleefd of ik haar mag vingeren en daar stemt ze mee in. Ondertussen tongen we. Ze trekt me terwijl af. Heb nog wat vermaak meegebracht in de vorm van een Magic Wand waar ze heel nieuwsgierig naar is. Bewerk haar clitje ermee en het slaat aan. Ook nog even de G-spot stimulator aangebracht. We gaan op onze knieen overeind zitten en strelen en tongen met elkaar. Ik lik haar borsten en tepels. Ze is prachtig.

Wil haar neuken. Tijdens missionaris til ik haar mooie kontje helemaal omhoog. Leg haar vervolgens plat en leg haar benen tegen mijn schouders aan. Ze komt bovenop mij zitten en buigt helemaal naar achteren, met mijn vingers beroer ik haar clitoris. We buigen nu helemaal naar elkaar toe en pakken elkaar vast en knuffelen . Daarna doen we het standje zijwaarts. Nu nog vanachter. Ze pakt de Magic Wand en zet die schuin tegen haar kutje aan. Ik zet er nog even een been naast. Op een gegeven moment gaat ze op haar zij liggen en zo penetreer ik haar, dus weer zo'n lekker Kama Sutra standje. Vervolgens gaat ze helemaal plat op de buik liggen en stop ik mijn 18cm in dat mooie poesje. Op deze manier kwam ze twee keer klaar.

Klaarkomen wil ik over haar mooie borstjes. Ze komt met haar kutje op mijn gezicht zitten en ik bef haar terwijl ik mezelf aftrek. Wat is ze mooi. Vervolgens gaat ze liggen en ben ik zo geil dat er eerst wat spetters over haar benen vliegen. Vervolgens spuit ik haar borsten en een deel van het laken helemaal onder. Het sperma blijft eruit gutsen. Zoveel heb ik nog nooit gezien zegt ze. Ben nu in totaal vier keer bij Elena geweest.
 
Laatst bewerkt:
Best wat keren geweest intussen. Was zeer tevreden anders geen herhaling. Vanaf het begin was het wel bedelen om extra. Omdat de service goed was nooit een punt van gemaakt tot het de laatste paar keren extremer werd. Achteraf nog geld willen vangen voor squirten, wat ze zelf doet, klaar komen op lichaam was geen punt wil ze nu geld voor, pijpen zonder is niet meer zo geweldig. Kortom voor mij is de fun er bij deze dame af. Geen enkele andere dame in dit huis vraagt extra voor zoenen etc, natuurlijk met uitzondering voor pijpen zonder. Het spreekwoord, je geeft 1vinger en ze wil je hele hand is van toepassing.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-elena/
Totale kosten (in euro)
80
was reeds weer bij Huize Sandra geweest voor een afspraak te maken met Elena echt een geweldige elegante dame.was al meerdere malen geweest heb enkele andere dames geprobeerd maar Elena blijft toch mijn favoriet en is zeker het proberen waard.

zij is echt een prachtige vrouw mooi lijf precies wat ik zoek zij weet ook altijd precies wat ik lekker vind zij voorziet mij ook van een goede workout .

zeker een aanrader
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan