Recensie Elena, Pub 5th Avenue 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
4 (coca) + 40 (kamer) + 100 (DVP)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ELENA, Bulgaarse, MILF 40.

Deze dinsdag, 5 juli, rond 15.30 uur, na een wandeling in de buurt, ga ik de 5th Avenue Pub binnen en groet een van de zonen van de eigenaar die aan de deur staat.

Er leken 6 meisjes te zijn, 4 zaten voor de bar, en 2 achterin. Ik neem plaats aan de bar, en Maria, een nogal sterke Afrikaanse vrouw, schenkt me een bruisend water in. Links van mij zit een klant, en nog twee anderen aan de tafel bij de deur.

Even later arriveert Victor, en de zoon van de baas vertrekt.

Een kleine brunette MILF, ongeveer 1.58 m, halflang haar, doffe teint, rond de 40, komt binnen en gaat op de vrije kruk tussen de klant en mij zitten. De klant vertrekt. Haar naam is Elena (zonder "h"). Zoals beschreven op Youppie, begon ze me toen voorzichtig te versieren. Ik vraag haar of ze niet geïnteresseerd is in de andere twee klanten. Ze zei me dat ze dat niet was, omdat die twee niet naar boven gaan. Ze zijn hier alleen om te kletsen. Ze laat me haar een cola aanbieden.

Van het een komt het ander, en ik leer, o.a., dat ze Bulgaarse is. - Dat herinnert me eraan dat bij de Herentals t'Rozenhof, de Bulgaren de beste zijn...

Ze geeft me nog steeds een goed gevoel over mezelf, en zonder overdreven praalzucht. Ze maakt me aan het lachen. Omdat mijn glas leeg was, liet ik me verleiden en bood haar naar boven te gaan.

Ze kiest kamer # 3, dat is een van de vrije kamers. Het is de enige waar, naast de wastafel en de douche, die groot genoeg is voor twee, een toilet is. Er zijn spiegels rond en boven het bed.

We kleden ons uit. De schattige Elena, borst A/B, tepels al in erectie, klein buikje, smalle heupen, springbillen, houdt nooit op met glimlachen. Ze stapt onder de douche en zet de temperatuur van het water hoger, en nodigt me uit bij haar te komen. Hmmm... als voorgerecht, elkaar inzepen, wat een genot! Ze draait zich met haar rug naar me toe, drukt haar billen tegen me aan, laat mijn 21e vinger tussen haar dijen glijden, en terwijl ze haar kontje laat dansen, streelt ze daar haar kutje... Hhhhmmm... Het begint goed...

Eenmaal droog, liggen we op het bed, en begint ze me natuurlijk te pijpen... Waow!!!, waarschijnlijk de beste die ik heb gehad sinds in ieder geval voor de opsluiting begon in maart 2020. En zelfs beter dan die van haar collega's op 't Rozenhof. Hhhhmmmmm..., ik deed er goed aan om met haar naar boven te gaan en haar te zeggen dat ik een uurtje zou nemen. Dat maakte haar gelukkig, en ze probeert te doen wat ze beloofd heeft, om ervoor te zorgen dat haar cliënt gelukkig is.

Inderdaad, de super Elena doet dat. Na een goede 69, waarin ik begrijp dat ze er niet van houdt dat iemand geïnteresseerd is in haar deurtje, ga ik weer lekker pijpen, terwijl ik haar lipjes, clitoris en kutje ving. Ze legt een van haar handen op de mijne en leidt me naar het ritme dat ze verkiest, en eens ik haar ritme goed te pakken heb, wordt haar fellatio nog heerlijker.

Dan verkennen we een reeks Kama Sutra standjes, en na een goede doggy style, terwijl ze genesteld blijft, laat ik haar op haar buik liggen, en liggend op haar billen en rug, kom ik tot de explosieve climax die ons beiden laat vliegen...

Een tweede douche om ons op te frissen, we kleden ons weer aan, en 100 euro wisselen van eigenaar.

Het doet me denken aan een korte Tik-Tok video die ik vorige week zag, waarin een sexy Chinees meisje haar vriendin uitlegt: "Wat jij moet doen is zijn pik hard maken, niet zijn leven. In ruil daarvoor zal hij ervoor zorgen dat je poesje lekker nat is, en niet je ogen!"

Elena's lippen staan in brand. Voor herhaling zeker vaatbaar!

:p
:p:love:
 
Laatst bewerkt:
[updated] Ik had hier oorspronkelijk een bericht geplaatst over dat er een aantal (te) persoonlijke details over de dame in bovenstaande review stonden, maar die details heeft John-john ondertussen verwijderd uit de review. Dus kan ik alleen maar zeggen: mooi geschreven review. (y)

(Wel wat vreemd gedrag van het forum dat je zomaar je berichten kan aanpassen van meer dan een dag geleden. Maar soms komt dat dus wel eens van pas.)
 
Laatst bewerkt:
@thomasdbl , ... wel, op mijn scherm, op een totaal van 35 lijnen, waren er 3 lijnen, d.w.z. minder dan 10%, die konnen "privé" blijken.

Feitelijk, was de informatie goed bedoeld: Er zijn DVPs, zoals Elena, die in een moeilijke situatie moeten overleven. Dus, A.U.B. wees genereus met haar !!!"

OK ???

--
Volgens mijn ervaring (misschien ben ik verkeerd), toelaat het systeem van GirlsReview bewerkingen binnen de 24 uren na het posten.

Zo, dank u voor uw snelle bemerking !

:giggle:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan