Recensie Elena, Tilburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.067
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/534993-elena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden hier op bezoek geweest, is niet de jongste meer, maar wel erg prettig in omgang, een beetje tegen het prettig gestoord aan. Is wel wat met doekjes en ontsmettingsmiddel in de weer, waarom is me niet duidelijk, het is niet hinderlijk, en ik vind het wel grappig. Pijpt als de beste, kun je merken dat er wat ervaring aanwezig is. Is een frissen poes, die je lekker kunt beffen, met een tong uitglijer naar het kontje is mogelijk, en daar blijft het wat betreft kontje bij.
In diverse standjes geneukt, haar voorkeur gaat uit naar doggy, maar nog een paar andere zijn de revue gepasseerd, dame geeft bij mij geen kik en gaat mee in het erotisch spel. Bij het pijpen gaat de dame naadloos over je ballen zuigend, naar je kontje, en probeerde haar tongetje erin te duwen, eerst weer even schoon maken met babydoekjes, had ik er wel voor over. En ja tongzoenen doet ze ook vol overgave, de tong gaat er bijna tot je heug in...........................lekker.
Uiteinde nog even met Bassie laten spelen, en spontaan een prostaat massage erbij gekregen, en toch wel een heftig orgasme gehad, had dus wel even nodig om bij te komen.
Al met al een prettige tijd gehad, dame is niet slank maar een beetje vol, stoorde mij niet, Ik heb wel ooit volle dames gehad en de poes ligt er dan diep in het baby vet, is hier geen sprake van, een mooi poesje, wel lekkere tieten en een volle kont die lekker beweegt als je in doggy neukt.
Is een leuke dame, herhaling is zeker aanwezig, heeft zeker met haar inzet te maken, en dat ze redelijk Nederlands spreekt, dus geen taal probleem.
Contact verliep vlot via de app, wel even verifiëren qua leeftijd uiterlijk, en afkomst., een 9- krijgt de dame, kortom prima voor elkaar, minpuntje eerst de euro's pluspuntje in mijn geval niet echt een klokkijker, loopt niet veel uit, maar in ieder geval niet voor het uur aangekleed buiten de deur..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/534993-elena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na bovenstaande recensie van Bassie ook eens naar Tilburg gegaan om Elena te bezoeken. Afspraak was zo gemaakt, adres via de app gekregen. Ontvangstlocatie is goed, voor en na even douchen en een schone handdoek. Elena is echt wel ouder als de foto's en wat kilo's zwaarder maar een heerlijk lichaam met een grote stevige kont. Pijpen was heerlijk diep. Het tongzoenen heb ik liever iets subtieler. Ze heeft een heerlijke poes die ik lekker lang gebeft heb waarbij ze goed nat werd. Ook haar kontje heb ik lekker gelikt.
intiem was goed, paar standjes en geëindigd in doggy waarna ik op haar lekkere billen ben gekomen.
al met al een goede ervaring.
 
Zo? Is dat mogelijk? Gewoon de tel.-nr. van iemand anders erin zetten?
Vroeg mij net af waarom zij een Belgische nummer heeft.
Ja, en ik weet ook hoe het gaat, dames krijgen een appje of sms van "kinky" dat ze moeten inloggen via een linkje in dat berichtje, dus phishing heet dat, kinky doet daar niets aan , je geeft immers zelf je inlogcode weg aan derde.

Vervolgens zetten ze er een eigen nummer bij, dat kan als je een account hebt, want je bent immers ingelogd via de codes die gejat zijn, veranderen het wachtwoord, en maken de prijzen aanlokkelijk. En wisselen ongeveer elk uur van stad
Neem je contact op als wandelaar, met het nummer ,mag je via een linkje betalen, of tikkie, en dan is je bankrekening in no time leeg, of vooraf betalen met bv paysafe kaarten.

En onder tussen kan de DVP niet meer in haar eigen advertentie, krijgt geen telefoontjes meer ,omdat er een telefoon nummer op staat van oplichters, en de stelletje eikels doen dit op vrijdag middag, en tegen die tijd dat de dame het ontdekt , kun je pas maandag morgen contact maken met kinky, dus oplichters hebben een heel weekend het account beschikbaar. En de dvp zit zonder werk, op een enkele vaste klant na.

Het enigste wat de dvp kan doen is een nieuw account aanmaken, het oude wordt door kinky verwijderd , en alles is weer "normaal" .
 
Ik heb vanmorgen een bericht gestuurd op de app, er is maar een vinkje te zien, dus nog niet actief. Denk dat het ook niet gaat komen, dame is nogal prettig gestoord, zo zal ik het maar noemen. Wil haar nummer stuur dan een PB.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan