Recensie Elena's Massage, Aalter [vh Lochristi] 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 504

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
04/07/21
2.392
11
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elena-2549
Totale kosten (in euro)
120
Ik had vroeger Elena bezocht toen ze nog bij RelaxationZ werkte voor de lockdown.

Naderhand zag ik dat ze op zichzelf begonnen was in Lochristi en besloot ik van ze een bezoekje te brengen. Helaas is intiem niet meer mogelijk, wat vroeger bij RelaxationZ wel het geval was.
Via SMS de nodige info gekregen en gekozen voor een Relax massage op de tafel.
Elena is het type vrouw wat je kan verwachten van Braziliaanse afkomst. Slank verzorg lichaam en een stel lekkere borsten.

De massage was goed, af en toe wat teasing en je kan/mag ze aanraken op een respectvolle manier. Bij het omdraaien bond ze een soort van strap rond de soldaat wat an sich wel apart was. Tijdens het finishen moedigt ze je aan om op d'r borsten te spuiten wat ik met volle overtuiging heb gedaan en je mag ze ondertussen vingeren in haar natte kutje.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze dame langsgeweest voor een body to body massage. Wat hiervoor beschreven is kan ik alleen maar bevestigen. Een gewone leuke massage, niet super top. Gebruikt meer dan genoeg warme massageolie, is er zelfs niet echt zuinig mee, maar mij stoorde het niet. Heeft ook genoeg aandacht voor de voorkant, het is dus zeker niet 2/3 van de tijd de rug en dan nog een beetje de rest. Na 45min kon ik het niet langer houden, maar heb wel het volle uur kunnen uitdoen ! Heeft dan nog wat verder gedaan met een rugmassage en achteraf nog een douche genomen, dus eigenlijk zelfs nog langer dan een uur binnen geweest. Tijdens de massage mag je ze ook aanraken en zelfs vingeren.
De dame zelf doet haar best om NL te spreken, is vriendelijk, goedlachs, speels, doet haar best, het gebabbel tijdens de massage vond ik niet storend.
 
Vandaag bij Elena geweest. Is niet slecht maar weet er veel beter dan haar en zeker veel te duur voor wat je krijgt en voor een uur betaald en op 45 min met douche in begrepen buiten. Je mag haar aanraken maar zeker niet in haar kutje vingeren opvlakkig een beetje aankomen. Geen herhalings gevaar denk ik. Ken er een veel beter in Kontich das pas top massage met een heerlijk manueel hoogte punt
 
Vandaag bij Elena geweest. Is niet slecht maar weet er veel beter dan haar en zeker veel te duur voor wat je krijgt en voor een uur betaald en op 45 min met douche in begrepen buiten. Je mag haar aanraken maar zeker niet in haar kutje vingeren opvlakkig een beetje aankomen. Geen herhalings gevaar denk ik. Ken er een veel beter in Kontich das pas top massage met een heerlijk manueel hoogte punt
Ik kan me niet inbeelden dat je ze niet mag vingeren als de rest hier het wel mag incl mezelf... Dan lag het misschien aan iets anders. No worries er zijn er genoeg hé. In Kontich spreken we dan over Anna van Le temple hé ;)
 
Ik had vroeger Elena bezocht toen ze nog bij RelaxationZ werkte voor de lockdown.

Naderhand zag ik dat ze op zichzelf begonnen was in Lochristi en besloot ik van ze een bezoekje te brengen. Helaas is intiem niet meer mogelijk, wat vroeger bij RelaxationZ wel het geval was.
Via SMS de nodige info gekregen en gekozen voor een Relax massage op de tafel.
Elena is het type vrouw wat je kan verwachten van Braziliaanse afkomst. Slank verzorg lichaam en een stel lekkere borsten.

De massage was goed, af en toe wat teasing en je kan/mag ze aanraken op een respectvolle manier. Bij het omdraaien bond ze een soort van strap rond de soldaat wat an sich wel apart was. Tijdens het finishen moedigt ze je aan om op d'r borsten te spuiten wat ik met volle overtuiging heb gedaan en je mag ze ondertussen vingeren in haar natte kutje.
Een strap?
 
Vandaag bij Elena geweest. Is niet slecht maar weet er veel beter dan haar en zeker veel te duur voor wat je krijgt en voor een uur betaald en op 45 min met douche in begrepen buiten. Je mag haar aanraken maar zeker niet in haar kutje vingeren opvlakkig een beetje aankomen. Geen herhalings gevaar denk ik. Ken er een veel beter in Kontich das pas top massage met een heerlijk manueel hoogte punt
kan ik beamen , na 45 min exact stond ik buiten, wat gewrijf voor 130 euro, amai zeg, geen tweede keer...
 
Al verschillende malen bij haar geweest toen ze nog ontving in Lochristi. Nu ze verhuisd is naar Aalter, is de verplaatsing iets te ver voor me. Elena is een sympathieke en aangename dame. De massages worden wel na enkele bezoekjes ééntonig. Veel olie, soms te warm; eerder gewrijf dan massage, afgewisseld door enkele massageapparaten waarmee ze over je lichaam beweegt. Op zich niet echt erotisch. In haar adv op redlights geeft ze aan erotische massage met b2b of tantra. Hier nog niet veel van gemerkt.
Het is een heel lieve en aangename dame, maar 140€ voor een uurtje is wat veel. Bovendien wordt het uur nooit volmaakt, achter 45 à 50min incl douche, sta je buiten.
 
Al verschillende malen bij haar geweest toen ze nog ontving in Lochristi. Nu ze verhuisd is naar Aalter, is de verplaatsing iets te ver voor me. Elena is een sympathieke en aangename dame. De massages worden wel na enkele bezoekjes ééntonig. Veel olie, soms te warm; eerder gewrijf dan massage, afgewisseld door enkele massageapparaten waarmee ze over je lichaam beweegt. Op zich niet echt erotisch. In haar adv op redlights geeft ze aan erotische massage met b2b of tantra. Hier nog niet veel van gemerkt.
Het is een heel lieve en aangename dame, maar 140€ voor een uurtje is wat veel. Bovendien wordt het uur nooit volmaakt, achter 45 à 50min incl douche, sta je buiten.
Ik heb de zelfde ervaring
 
Ik ging onlangs ook eens langs bij Elena
Maar zal waarschijnlijk maar bij eenmaal blijven, want kan bovenstaande reacties bevestigen:
Prijs aan de hoge kant, zeker aangezien het enkel om massage gaat, haar kutje mag je inderdaad oppervlakkig aanraken, maar ook zeker niet meer dan dat
En gebruikt inderdaad veel olie, misschien wel iets te veel om goed te zijn
Is zeker wel een lieve dame, maar had niet het wow gevoel die ik had verwacht voor de prijs die ik betaalde
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan