Recensie Saskia/Eli, Den Haag, Hunsestraat rose passage k10, 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.652
05/07/21
956
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat ik naar de doublet was geweest en nog niet verzadigd was ben ik nog naar de geleen geweest. Daar trof ik elisabeth aan wat een leuke hollandse meid. Zij gaf aan alleen maandag en vrijdag te werken en dit erbij deed. Wat een lekker wijf mooie tieten.afgesproken voor 50 euro pijpen neuken. Omdat ik al was klaargekomen wist ik dat ik mn orgasme kon uitstellen. Ze begon me te pijpen helaas wel slappe pik en condoom erom ik vind dat vaak een no go. Ik hou ervan om opgegeild te worden. Pijpen was lekker maar niet superbijzonder daarna heb ik haar doggy geneukt. En missio heb ik haar echt keihard genomen ze kreunde lekker mee niet overdreven je hoorde goed dat kets geluid omdat ik haar hard met kracht neukte. Dat kon ze blijkbaar waarderen. Kwam lekker klaar lekkerder dan bij rosie. Alleen is moeijk haar treffen en werkt weinig. Al met al een leuke spontane dame. Als ze extras doet zou helemaal top zijn.ondanks het condoom aanbrengen bij mn slappe lul zou ik wel terug gaan. Voor de rest vond ik het vandaag in de middag bij beide straten karig qua aanbod. Wou bijna weer niet gaan neuken en aan me lul trekken later. Maar de geilheid overwon het whahah.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij een NL dame geweest in de rose-p. Haar naam helaas vergeten, maar misschien weten collega wandelaars dat wel. Heb geen recensie over haar gevonden. Mooie knappe vrouw, 43 jaar, grote borsten, een heerlijk milf lijf. Vlinder tattoo op haar onderrug.

Gezellige klets van te voren. Heerlijk de tijd genomen. En gewoon standaard p+n. Ze kan heerlijk diep pijpen. En vond het ook niet erg betast te worden tijdens het zuigen. Daarna doggy en missionaris geneukt. Was wel wat stil tijdens de sex. Maar leek er wel van te genieten(misschien wat naïef). Al met al zeer tevreden naar buiten. Zit naast een andere nl dame.
 
Ik zag vandaag denk ik deze dame in k10 van de passage. Er ligt een grijs zweepje in de vensterbank en er staan zwarte pumps. Knappe vrouw met een beetje rossig haar tot haar schouders. Tegen mij zei ze 100 euro voor pijpen en neuken, en dat beffen niet mogelijk was. Ik zei dat ik het in overweging nam en ben nog even door gelopen.
 
Paar jaar geleden bij haar geweest toen vond ik het niet geweldig. Ze trok me aan door haar blijk en uitstraling.
Leek met toen nog onwennig en ondanks haar leeftijd toen nieuw in het vak.
Ga binnenkort dan toch maar weer eens langs. Lijkt als ik het zo lees stuk beter te zijn geworden .
 
Deze dame lijkt zich steeds meer als "kinky" te presenteren, naast de zweepjes etc. in de vensterbank had ze nu ook een leren pakje aan ... zag er erg lekker uit moet ik zeggen. Toch eens informeren wat de mogelijkheden zijn. Maar gezien de opmerking van @jatsee dat beffen niet mogelijk is, denk ik dat rimmen ook wel niet zal kunnen.
 
Ik heb haar wederom gesproken. Beffen of rimmen is een no-go. Verder zegt ze SM te doen, of massages waarbij ze handjob geeft. Vorig jaar hebben we wel eens pijpen en neuken gedaan, maar ik weet niet of ze dat nog steeds doet. Ze doet mij overigens denken aan de helaas te vroeg overleden Tineke Verburg.
 
Dame ziet er geweldig uit, alleen SM in zo'n kleine kamer gaat hem toch echt niet worden?! In die kleine kamers hoor je letterlijk de mannen op 1 meter langs lopen terwijl je bezig bent.

Hopelijk stapt ze ooit over naar een van de mooiere kamers die er te vinden zijn in de straat, dan zal ik haar zeker bezoeken
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens een kijkje genomen in Geleen straat. Vond het aanbod erg tegenvallen en liep doelloos rondjes.

Tot ik in de rose passage een dame zag lopen met jasje aan en daaronder een kleine sneek peek van wat grote borsten. Er stonden wat mannen te hangen en blijkbaar had 1 van hen staan wachten en ze leek hem te kennen want ze sprak hem bij zijn naam aan. Maar hij leek nerveus en ging nog een rondje lopen en kwam daarna niet gelijk terug. Ik mijn kans gepakt en aangeklopt en binnengestapt, uitgelegd dat die gast niet meer kwam maar dat ik wel interesse had.

Ik was verrast door haar mooie uitstraling, mooie nette stem en haar borsten. Tot mijn verassing bood ze alleen SM of massage aan, voor de laatste gekozen.

Geen zoenen, geen intiem maar gewoon lekkere massage met pijpen (met condoom) en olie handjob. Achteraf jammer dat ik haar niet kon neuken maar ik ging met een tevreden gevoel weer weg.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame had al een tijdje mijn belangstelling. Vooral sinds ze de laatste tijd af en toe sexy leren pakjes draagt waarin haar fraaie boezem erg mooi uitkomt.

Op een woensdagmiddag was ze aanwezig en besloot ik te vragen hoeveel het kost. 100 euro, half uur, geen intiem mogelijk, wel erotische massage. Dat zaken als rimmen/beffen niet mogelijk waren wist ik al uit dit topic, verder geen probleem, een goede massage is ook heerlijk. Dus naar binnen voor een standaard erotische massage.

Ze kan wel degelijk echt goed masseren, iets dat bij raamdames niet vanzelfsprekend is, dat was meteen duidelijk. De bekende "tease"-handelingen aan de achterkant (ballen kietelen etc.) kwamen er bij, heel lekker. Dan omdraaien, waarbij aan de voorkant al snel de afsluitende handjob aan de beurt was, ook die was van hoge kwaliteit, heel subtiel en opwindend.

Geen body-to-body bij de massage, ze ging ook niet helemaal naakt, hoewel haar mooie borsten wel zichtbaar waren.

Mooie vrouw, mooie stem, zoals hierboven al vermeld, prettig gezelschap. Muziek ging gelukkig uit tijdens de massage.

Een kwaliteits-erotische massage op een plek (ramenbuurt) waar je dat misschien niet zou verwachten. Vier sterren ipv vijf omdat een half uur toch wat kort is.

Ze stelde zich aan mij overigens voor als Saskia.
 
Vrijdag weer is bij Ellie/Saskia geweest.
Als je net zoals ik wat vaker gaat naar haar komt ze steeds losser en gaat ze zelf ook steeds verder. Helaas vertelde ze me dat ze eind november voor een paar maanden ongeveer maart april stopt.
 
Vrijdag weer is bij Ellie/Saskia geweest.
Als je net zoals ik wat vaker gaat naar haar komt ze steeds losser en gaat ze zelf ook steeds verder. Helaas vertelde ze me dat ze eind november voor een paar maanden ongeveer maart april stopt.
Wat bedoel je met steeds losser? Ik dacht dat ze niet erg meer aan sex doet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan