Recensie Elif/Sara, Beuningen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
97
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/beuningen/3708645-sara
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht toen zij ontving in Beuningen. Het is absoluut de dame van de foto's. Ze spreekt alleen geen woord engels dus dat maakt het communiceren er niet beter op. Bij nieuwe dames kies ik vaak voor een vluggertje of max. een halfuur. Zo ook bij Elif/Sara. Ze heeft een mooi figuur en ik schat haar ergens rond de 35 jaar. Ze is vrolijk en doet goed haar best om het je naar de zin te maken. Eenmaal binnen uitgekleed en daar heeft ze me eerst lekker gepijpt terwijl ze voorover gebogen op haar knietjes zat. Terwijl ze me pijpte kon ik met haar borsten en kutje spelen. Dat vond ze allemaal prima en geilde haar op. Daarna eerst bovenop haar gedoken en haar geneukt. Tot slot doggy afgemaakt waarbij ze lekker meekreunde.

Al met al een prima ervaring die ik met een 6,5/7,0 zou beoordelen. Niet slecht, maar voor mij geen groot herhalingsgevaar.
 
Eigenlijk met een andere dame afgesproken maar Sara ontving me. Ik was aangenaam verrast, wat een mooie sexy vrouw. De foto's zijn professioneel gemaakt maar het is echt wel vrouw van de foto's. Zelfs bij een kort bezoek een leuke vriendelijke GFE-ervaring. Ga zeker nog eens terug voor een langer bezoek. Enige minpunt is de taal, geen Engels of Nederlands.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan