Recensie Elina, Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexsex

Stamgast
290
29/11/21
247
10
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-date-_8104619
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk gelukt om met Elina uit Deventer af te spreken.
Alle contacten lopen via de mail. Ik ben daar eigenlijk niet zo happig op omdat de kans dat je met oplichting te maken hebt dan groter is,waardoor ik lang heb getwijfeld.
Geen spijt dat ik toch ben gegaan, wel spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
Werkelijk een bloedmooi meisje, mooie natuurlijke stevige borsten cupmaat E. Ze was ook heerlijk kletsnat.
Door de twijfels alleen voor een pijpdate ( €50) afgesproken. Ze deed het overheerlijk ( wel mc).
Ze zoent niet bij een 1e date, maar ik ga zeker terug voor een uitgebreidere date inclusief intiem (ze doet gelukkig wel uitsluitend veilig mc)
Voor wie ooit in Deventer komt...je zult hier geen spijt van krijgen
 
Vandaag eindelijk gelukt om met Elina uit Deventer af te spreken.
Alle contacten lopen via de mail. Ik ben daar eigenlijk niet zo happig op omdat de kans dat je met oplichting te maken hebt dan groter is,waardoor ik lang heb getwijfeld.
Geen spijt dat ik toch ben gegaan, wel spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
Werkelijk een bloedmooi meisje, mooie natuurlijke stevige borsten cupmaat E. Ze was ook heerlijk kletsnat.
Door de twijfels alleen voor een pijpdate ( €50) afgesproken. Ze deed het overheerlijk ( wel mc).
Ze zoent niet bij een 1e date, maar ik ga zeker terug voor een uitgebreidere date inclusief intiem (ze doet gelukkig wel uitsluitend veilig mc)
Voor wie ooit in Deventer komt...je zult hier geen spijt van krijgen
Ik kan dit beamen. Echter haar tieten zijn een beetje van haar zelf en een beetje van de dokter. Overigens erg goed gelukt👌
 
Vorige week donderdag bij Elina in Deventer geweest. Gekozen voor het maximale pakket van € 75.

Alleen met condoom mogelijk (gelukkig). Het maken van een afspraak en alle communicatie via de mail ging prima.

Ze ontvangt in een redelijk discrete woning op de begane grond. De auto maar niet in de straat gezet.
Bij binnenkomst meteen door naar de slaapkamer.

Het blijft een vluggertje 🤷, meer is ook niet mogelijk en gewenst. Maar leuk voor een keer tussendoor.

Ze is niet slank, maar normaal en goed in proporties. Gezellig en sociaal in de omgang. Pijpen deed ze lekker en daarna zij bovenop, heerlijk klaargekomen in haar natte kutje..

Na 10-15 min stond ik weer buiten. Herhalingsgevaar niet heel groot (vluggertjes zijn niet echt mijn ding).
 
Eind mei afgesproken met Eline. Mooie dame, vriendelijk en sociaal. Gekozen voor vluggertje met alleen intiem. Ze heeft me goddelijk bereden, diverse standjes geneukt en vervolgens heerlijk klaar gekomen. Herhalingsgevaar is vrij groot.
 
Ben laatst ook bij haar geweest voor de 2e keer echt een mooie vrouw en een mooi figuur ik ben gek op zulke figuurtjes . Lekker een half uur met haar gehad. Kan goed diep pijpen. En daarna heeft ze mij bereden. Lekker bij die grote kont vast houden. Binnenkort maar weer eens heen
 
In juni afgesproken voor alleen intiem. Haar boobs zijn inderdaad niet helemaal puur natuur maar ze doet het vluggertje vol overgave! Nadat ze me bereden heeft nog even zij onderop en daarna lekker over haar heen klaargekomen!

Niks mis mee en zeker voor herhaling vatbaar!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-date-_8104619
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi meelezers,

Ik ben er ook geweest.
Elina is een vriendelijke, snel reagerende (via de mail, zelfs het huisnummer gaat via de mail als je er al bent) dame met een erg leuk koppie.
Ik sloeg aan op de foto met haar mondje.

Nadat ik tijdens intiem niet in de flow kwam heeft ze mij op mijn verzoek met haar hand geholpen. Ik moest mijn best doen om tijdens de lancering niet de hele buurt bij elkaar te schreeuwen. Ik zei dat tegen haar waarop ze antwoordde: "Had je rustig kunnen doen, ik heb toch alle ramen dicht!"; haha, grappige reactie.

Voor een snelle, tevreden stemmende ontlading is dit een perfect adres.
Mij ziet ze nog wel een keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-date-_8104619
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alweer een week geleden Elina voor de 3de keer bezocht.
Knappe dame, vriendelijk spontaan en schoon.
Ze pijpt heerlijk ( diep ) en komt vervolgens lekker op je zitten ( ze heeft een heerlijk ritme ).
Ze doet alleen vluggertjes dus dat moet wel je ding zijn, tijdens het aankleden leuk kletsen.
Goede adres !
 
Paar weken terug nog een keer geweest.

blijft een toppertje hoor. lekker over haar heen klaarkomen is geen enkel probleem. Er kwam dit keer wat meer dan normaal dus het werd even een gesmeer maar dit vond ze juist wel leuk.

Enig minpuntje dit keer was da thet plannen overdag wat lastiger ging dan andere keren.
 
Inmiddels Elina alweer een aantal keren bezocht, blijft een super leuk vrouw !
Ze heeft echt een lekker figuur, en weet je precies op de juiste manier te plezieren ! Ik ga snel weer eens afspreken :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan