WHEM Elisa-Beringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al bij haar geweest?
Yup, ik ben paar maand geleden bij haar geweest, ze ontving toen dicht bij halen, Diest.
Correcte dame, komt na wat ze aanbiedt. Had met haar voor een uur afgesproken, pijpen zonder condoom, 69, beffen, kussen en neuken zonder condoom, allemaal voor 150€ voor 1u,
Na een 1ste sessie, heeft ze me even gemasseerd en wat gebabbeld met me om daarna aan een 2de sessie te beginnen.
Al bij al cava, maar ook niet wauw, ze heeft wel een lekkere kut met grote schaamlippen.
Geen herhalingsgevaar
3 sterren geef ik ze
 
Je schrijft "neuken zonder condoom" ... is dat zo?

Inderdaad wel jammer van de lippen die ze dan nog eens extra in de verf zet want de rest is prachtig.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook bij haar geweest
Tegenvaller
Ze is in werkelijkheid beetje kleintje en dikker dan op de foto's
Ik kon ni snel genoeg weer buiten zijn
Geen herhaling en niet erg vriendelijk
Was in Zolder
 
Yup, ik ben paar maand geleden bij haar geweest, ze ontving toen dicht bij halen, Diest.
Correcte dame, komt na wat ze aanbiedt. Had met haar voor een uur afgesproken, pijpen zonder condoom, 69, beffen, kussen en neuken zonder condoom, allemaal voor 150€ voor 1u,
Na een 1ste sessie, heeft ze me even gemasseerd en wat gebabbeld met me om daarna aan een 2de sessie te beginnen.
Al bij al cava, maar ook niet wauw, ze heeft wel een lekkere kut met grote schaamlippen.
Geen herhalingsgevaar
3 sterren geef ik ze
Hoe kan ik mijn ervaring in een recensie veranderen?
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan