Recensie Elisa, Den Haag, Doubletstraat 40k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Likfanaat

Wandelaar
Forumpionier
52
02/07/21
54
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was vanmorgen al vroeg in de Doubi en was nog erg stil.
Lisa werkt al jaren in de straat,lieve rustige meid,en bezoek haar bij tijd en wijlen.
Had geen geduld en was te geil om op de andere meiden te wachten en bij Lisa naar binnen gegaan(haar zus werkt 2 ramen naast haar)
Ze vroeg 35 maar 40 gegeven,ze waste me pijp bij de was tafel,en waste zich zelf ook.
Staande verkenning,en toen staand gepijpt zc,op bed haar lekker gelikt,ontop en doggy geneukt,voelde het orgasme op komen en liet me weer zc af pijpen en onderwijl verwende ze subtiel me ster.
Mocht niet in haar mondje komen,dus gaf aan dat ik ging spuiten,heerlijk!
Trio met haar zusje is ook mogelijk.
Kon geen topic van haar vinden,mocht ze al beschreven zijn dan hoor ik dat wel.
PS je kan beetje Nederlands met haar spreken.
 
Was Lisa met de oranje verlichte beer toch aanwezig vandaag? Mij appte ze dat ze volgende week zou beginnen en dan die 40€ voor 30 minuten sex met beffen, vingeren en pzc? Lijkt me niet kloppen want bij mij vroeg ze voor pzc 65€ en voor 20€ extra deed ze het echt niet.
 
Al een poosje mijn vaste dame. Een warme meid met een oprechte lach en een heerlijk lichaam. Ze vertelde me ma t/m vrijdag tot 18:00u te werken. Terwijl ik mijn handen was bekommert zij zich al om mijn snikkel, met lieve woordjes en strelingen. Staand verkennen we elkaar waarbij we altijd heerlijk zoenen. Haar tong voel je daarbij maar volledig kopkluiven is er dan weer niet bij, helaas. Meestal gaat ze daarna op bed zitten waarbij ze de tijd neemt om me geduldig, zonder condoom, te pijpen. Als ik daarna op mijn rug ga liggen komt ze heerlijk over me heen hangen zodat ik haar lekkere volle tieten kan likken. Ze wisselt het pijpen en zoenen af met lekker wat aandacht voor mijn tepels. Deepthroaten heb ik nog niet meegemaakt bij haar maar heb er eerlijk gezegd ook nooit om gevraagd. Na minuut of 5 gemiddeld heb ik meestal zin om zelf in actie te komen. Na het condoom omdoen gaat ze lekker op me zitten. Prima te doen omdat het zoenen lekker doorgaat. Erg wild is ze hierbij niet en meestal eindigen we in doggy style. Echt een topwijf.

Las hier iets over een trio met haar zus, heeft iemand daar ervaring mee die hij wil delen? Cheers!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan