Recensie Elisa, Doornik 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
373
02/11/21
170
21
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/elisa-531/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Elisa ontvangt privé in een nieuw complex, bij aankomst werd ik begroet door haar schattig hondje en zag ik in alle hoeken kleren en andere zaken liggen, de badkamer was ook maar rommelig en de handdoek die ik kreeg had ik ook mijn twijfels over (denk gewoon beetje gedroogd na vorige klant). In de lavabo lag een washandje op een bolletje, achteraf wreef ze zich hiermee terug "proper" zag ik.
OK, Elisa dus. Is een klein en fijn dametje die masseert op bed, ze vraagt je eerst te douchen dus, en nadien komt ze de kamer binnen en kleed zich uit (al zie je niet veel als je op je buik ligt, wat ze vroeg). Lichte massage met weinig teasing tot de body to body begint. Alles puur natuur, kleine malse borstjes voelde ik. Vond al dat ik vrij snel mocht omdraaien maar goed, ik zag haar en het beviel me wel. Voor ze verder deed de regels: strelen mag, penetreren niet. Vrij snel een kwak olie op de penis en zij zijdelings met de beentjes stevig tegen mekaar dus maar wat de billen en borstjes gestreeld. Dan verzet ze zich tussen je benen, hmm je kent dat uw armen zijn tekort dan ;-) weer wat olie erover en ze begint af te trekken en vraagt "een teken te geven" als je komt. Raar. Weer dacht ik dat is wel snel allemaal en voelde de bui al hangen. Jawel, klaargekomen is douchetijd alweer. Ze ging mee in de badkamer maar niet onder de douche. ik kleed me aan en kijk op mijn telefoon: net geen 45 minuten binnen, ontvangst, twee keer douchen inclusief!
Bedriegerij, daar kan ik niet tegen. Geen scene gemaakt, zonder een woord buiten gestapt. Lapt ze maar één keer.
Ze zei dat ze nog bij Interlude in Horebeke gewerkt heeft, waarschijnlijk daar geleerd dus, en dan bedoel ik niet het masseren...
 
Jammer, snap dat toch allemaal niet goed hoor, klanten komen dan toch nooit terug. Je leest dit heel regelmatig en dan vraag ik mij af of er voldoende mannen zijn die een eerste keer komen (een tweede zal nooit gebeuren in gegeven situatie) om daar dan ook nog een fatsoenlijk inkomen uit te halen.
 
Ow damn, ik begreep maar niet waarom ik geen recensie kon vinden op youppie en nu val ik hier over op het nederlandstalige forum :LOL: . Gelukkig want ik speelde met het idee om haar eens te bezoeken. Maar ga dus vooral blijven bij Eve (net buiten Doornik) - heb daar een recensie van geschreven voor diegene die willen weten hoe dat eraan toeging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan