Recensie Elisa, La Vie en Rose k6 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
53
10/07/21
124
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elisa (met een -s-) die nu in "La Vie" (De Roos) op kamer 6 staat, bezocht ik voor het eerst op 16 mei 2018. Alweer een tijdje geleden, maar ik bezoek haar nog steeds ca. één keer per maand. Op het voormalig forum begon ik mijn recensie zo:

La Vie is vanmiddag niet druk bezet, ik zie Eliza op k4 en Lorena op k6. Op k7 zie ik een niet onaardig meisje dat me lief vraagt: "Do you come in?" Ik maak eerst een rondje buiten af, maar denk dan dat zij het toch moet worden vanmiddag. Om niet weer langs Lorena te hoeven lopen, ga ik door de klapdeuren gelijk linksaf... en smak tegen het muurtje dat daar eerst nog is. De drie dames die het allemaal zien gebeuren, moeten onbedaarlijk lachen. Ik pak gelijk het meisje van k7 en trek haar de kamer in. Ook weer uitkijken dat ik dan niet van het stoepje val of m'n hoofd stoot. Maar zo goed ken ik de kamer nog, dat we veilig binnen komen... ;)

Elisa (Roemeens) is een lieve en vriendelijke meid. Mooi figuurtje, handgrote borsten (B-echt), blauw-groene ogen. De seks gaat altijd lekker, goed lichaamscontact. Zoenen of pzc doet ze niet, maar is voor mij ook niet nodig. Ze voelt (nog steeds) lekker strak. Elise doet leuk mee en het duurt nooit lang voor ik een zalige finish beleef. :)

Afgelopen zondag bezocht ik haar opnieuw. Ik betaal nu meestal wat meer, dat is ze mij wel waard. Maar ook voor 50 P&N is ze aan te raden. Elisa staat nu (overdag) op k6, maandag is ze meestal vrij. Rond 24 november gaat ze een tijdje naar huis.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gezien de omschrijving en locatie heb ik het sterke vermoeden dat ik bij deze Elisa ben geweest. Naam en locatie kloppen in ieder geval. Leuke dame om te zien, bij de eerste keer dat ik langs liep in La Vie. Er waren meer aantrekkelijk dames daar maar uiteindelijk dus gekozen voor Elisa.

Ze spreekt redelijk goed Engels en na een korte intro, wasbeurt en de betaling mocht ik plaats nemen op bed. BH bleef aan, maar ik mocht er wel aan zitten. Pijpen deed ze vrij goed ondanks dat het met condoom is. Ik heb slechtere pijpbeurten zonder condoom gehad. Nam ze ook best wel de tijd voor voordat we overgingen op neuken. Ik bovenop en ze voelde goed aan. Met wat zachte kreuntjes heeft ze me geholpen aan een lekkere finish. Daarna fatsoeneren, aankleden en weer vertrokken. Echt een snelle beurt met een leuke raamdame wat voor mij ook alweer even geleden is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan