Recensie Elisa/Soraya, Almere (voorheen Amsterdam) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ETR192182

Newbie
6
26/08/22
4
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8274296-elisa https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/soraya-_8104320
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Recentelijk bij onderstaande dame geweest.
Ondanks dat het een aardige dame is, beviel de date niet.

Pijpen deed ze ok. Neuken was erg saai.

De dame is veel meer met haar telefoon bezig.
Komt erg ongeïnteresseerd over,
en wilt weinig.

Helaas heb ik dit op de harde manier moeten uitvinden en ben ik hierdoor wat centjes lichter.
Mijn advies, sla deze dame over.
 
Account gemaakt om jullie te waarschuwen. Raad ten strengste af met haar af te spreken. Na overhandiging van het afgesproken bedrag (100eur) verzint ze een excuus om de voorafgesproken handelingen niet uit te voeren, en geeft niet het geld terug die extra betaald is. Vervolgens wil ze ook niet meer de standaard seks hebben die in de prijs zit, omdat ze 'niet meer in de mood' is. Geeft ook dit geld niet terug 'want het is nu al van haar'. Heb haar gezegd dat ze een dief en leugenaar is, en dat ik dit zal melden. Hierop wordt ze erg boos en mept me met een dweil te deur uit. Vervolgens appt ze dat ik een snitch ben, dat ze veel over mij weet en dat ik haar nog wel zal zien. Ook dat ze camera's in het huis zou hebben. Pure oplichting en dreigementen, simpelweg tuig. Heb anoniem misdaad gemeld en haar advertentie gemeld bij SJ. Laat je aub niet bespelen door dit soort criminelen.
 
Zeker overslaan. Ze ontvangt in een hotel. ik had een afspraak gemaakt met haar tijdje geleden. Ik kwam binnen en ze leek zwaar aan de drugs en kwam heel ongeïnteresseerd over. Toen hoorde ik in een andere kamer (zelfde studio) 2 of 3 andere mannen praten met muziek. Een hele vreemde sfeer. Voelde me op dat moment niet op me gemak en leek alsof ik op elk moment beroofd kon worden. Uiteindelijk heb ik mijn werk afgemaakt en ben ik snel vertrokken. Voor mij nooit meer.
 
Ik heb haar toch bezocht mooie dame

Pijpen was wel lekker

Maar toen ik wou neuken ging ze liggen en deed ze niks meer

Ze ging op me en erna doggy

En was weer weg

Dame werkt volgens mij verplicht…

Want ze was letterlijk niet geïnteresseerd in niks
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/soraya-_8104320
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ongeveer een maand geleden bij Aimy geweest toen ontving ze nog in Amsterdam Noord.

Ik had alle waarschuwingen gelezen en alsnog gierig omdat ik haar body in de fotos zag.

Kwa looks is het best een mooie vrouw (vooral als je van BBW houdt) mooie borsten en billen, haar fotos zijn best accuraat al zal ze misschien wat kilootjes extra wegen nu.

Helaas was haar hygiene gewoon onvoldoende. Haar kont stonk echt verschrikkelijk en dat was een gekke afknapper.

Ze werkt niet echt mee, laat alles maar gebeuren, pijpen was ok maar met condoom en intiem was saai. Einddtand begon ze me te rushen en toen ik klaar was werd ik er snel uit geschopt want de volgende stond al beneden.

Een goedkope optie erbij maar voor mij niet voor herhaling vatbaar al ligt dat echt niet aan haar looks.

Iedereen kan een slechte dag hebben maar attitude en hygiene mogen echt wat beter. Dan zou dit echt een topper kunnen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan