Recensie Elisabeth Love en Joy kamer 13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
81
16/07/22
77
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€100,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag naar Leeuwarden gereden,de nood was hoog,december voor het laatst ergens geweest.
terecht gekomen bij Love en Joy er zaten een stuk of 6 dames maar op kamer 13 zat Elisabeth 34 jaar uit Bulgarije,
mooi slank meisje met echt een klein kontje en lange donkere haren.
€100, gegeven en verteld wat ik wilde, helaas zat likken er niet in aangezien ze zich niet had geschoren, wat een plakkaat zat erop jammer hoor,
Zoenen was ook niet mogelijk,dat was ook erg jammer,tijdens het pijpen zij ze dat ze hem dik vond ze wilde ook niet bovenop weer erg jammer
dus maar missionaris gedaan en doggy en het afgemaakt met pmc,wat ze erg goed doet,verder was ze heel aardig en geen klokkijkster ben er wel 45 min geweest,
maar geen herhalingsgevaar bij deze dame,volgende x in Februari maar weer naar Madelina op nr 6
 
Vanmiddag naar Leeuwarden gereden,de nood was hoog,december voor het laatst ergens geweest.
terecht gekomen bij Love en Joy er zaten een stuk of 6 dames maar op kamer 13 zat Elisabeth 34 jaar uit Bulgarije,
mooi slank meisje met echt een klein kontje en lange donkere haren.
€100, gegeven en verteld wat ik wilde, helaas zat likken er niet in aangezien ze zich niet had geschoren, wat een plakkaat zat erop jammer hoor,
Zoenen was ook niet mogelijk,dat was ook erg jammer,tijdens het pijpen zij ze dat ze hem dik vond ze wilde ook niet bovenop weer erg jammer
dus maar missionaris gedaan en doggy en het afgemaakt met pmc,wat ze erg goed doet,verder was ze heel aardig en geen klokkijkster ben er wel 45 min geweest,
maar geen herhalingsgevaar bij deze dame,volgende x in Februari maar weer naar Madelina op nr 6
Jammer dat je bij haar een negatieve ervaring hebt gehad. Is voor mij persoonlijk een absolute topper.
Afgelopen week heb ik dan ook voor het eerst een wat mindere ervaring gehad. Dit komt door haar privé situatie. Jammer dat dit dan tot mindere kwaliteit leid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan