Recensie Elise, Apeldoorn 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HandyW

Vaste klant
Forumpionier
224
10/07/21
368
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/7869327-elise
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag bij Elise geweest een hele lieve meid die doet was ze beloofd en ook zeker geen klokkijster is. Afspraak maken ging ook makkelijk via wa.
Ze heeft me heerlijk gemasseerd en daarna heerlijk pijpen (zonder) tja en toen was het gebeurd ik me kon niet meer inhouden.
Daarna nog gezellig liggen kletsen. Herhalingsgevaar, ik ga zeker nog naar haar terug.

Helaas is ze nu niet online dus kan ik de link niet toevoegen. Zodra ze weer online is voeg ik hem toe.
 
Voor corona diverse keren bij deze dame geweest.
Als je wat voller leuk vind is Elise een hele leuke lieve meid die doet wat ze afspreekt.
Zodra ze weer online is kunnen we weer afspreken.
Eens met de recensie van HandyW
 
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/590325-elise

Wie wat bewaard heeft wat ;-) Tenminste als Elise sinds mijn laatste bezoek, twee jaar geleden, niet opnieuw een profiel heeft aangemaakt.

Heb er destijds op Hookers een review overgeschreven met de strekking dat de een wat andere ideeën heeft over mollig op na houd dan de ander. Haar foto's van destijds (weet niet welke ze nu gebruikt) gaven/geven hier GEEN duidelijkheid over. In mijn ogen is haar opvatting van mollig niet geheel in lijn mijn wat ik onder mollig versta. Ik vond haar gewoon DIK, weet niet wat @Motorman onder 'voller' verstaat maar ik denk dat Elise in de afgelopen jaren niet veel is afgevallen.

PS haar pijpkunsten waren wel erg goed (5 sterren)
 
Inmiddels meermaals bij haar geweest, echt een aanrader! Luistert goed naar je wensen.

Mocht iemand haar nummer nog opgeslagen hebben, stuur me even een PB! (Of als Elise dit leest: app me!)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/7869327-elise
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden weer een hele lekkere date gehad met Elise. We hadden elkaar een aantal jaren (corona) niet gezien maar na 5 minuten herkende ze mij ook nog. Naast een hele lekkere massage ook uitstekend goed gepijpt zonder condoom*. Elise is een hele praatgrage vrouw die als je ook een gesprek weet te voeren heel goed kan praten met je tijdens de massage. ik weet dat je hier meeleest maar ga zo door topper! Ik kom zeker nog eens weer voor een date.


(*Tegen meerprijs)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80 is nu 100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs eindelijk weer eens met Elise af kunnen spreken. Vorige keer was ze nog mollig ( ook heel lekker) maar ze is tegenwoordig brvallig slank met cupmaat B.
Wat is gebleven is dat ze een super gezellige en lieve dame is.
Omdat ze thuisontvangt en niet altijd alleen is zijn de afspraak mogelijkheden best beperkt. Komt mij met werk niet altijd uit.
Nu komende week heeft ze ( eenmalig)meerdere dagen ontvangst van 09.30 tot 20.00 uur.
Haar advertentie staat meestal op de dag zelf online. Morgen 2 mei dus waarschijnlijk.
Haar tarieven zijn wel wat omhoog gegaan dus hou daar rekening mee als je gaat.
Wie van een super mooie, geile vrouw houdt kan ik haar alleen maar aanbevelen.
Ze tongzoent ook en nu met de prijsverhoging zit pijpen zonder cd er standaard bij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/7869327-elise
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk kwam het er een paar weken geleden van om met Elise af te spreken. Ondanks dat het een tijd geduurd heeft ging het maken van een afspraak erg makkelijk. Dat het zolang heeft geduurd komt met name doordat onze beschikbaarheid nooit overeenkwam. Tot nu dus.

Aangekomen trof ik een vrolijke en vriendelijke dame en er hoefde geen ijs gebroken te worden, het voelde als een soort thuiskomen.

Na de financiën geregeld te hebben begonnen wij elkaar plagerig rustig van onze kleren te ontdoen waarna Elise met een ontspannende massage begon. Onder het masseren kwamen we iets meer over elkaar te weten want we kletsten beide lekker van ons af.

Na de massage wilde ik het lichaam van Elise eens verder verkennen en eindigde daarbij bij haar fris ruikende kutje. Toen ik vroeg of zij een befbeurt zag zitten hoefde zij niet lang na te denken om ja te zeggen om vervolgens na de beurt even uitgeteld te blijven liggen. Blijkbaar had ik wel wat in haar losgemaakt want dit was haar moment om de kleine kees eens flink te verwennen met een werkelijk fantastische pijpbeurt. Daar had kleine kees niet van terug en besloot dat het intieme gedeelte een volgende keer maar moest gebeuren. Elise heeft mij echt top klaargepijpt en met een grote glimlach op mijn gezicht ben ik weer naar huis vertrokken.
 
Nieuwe statusmeldingen bij Elise: afwezig voor onbepaalde tijd. Advertentie op kinky in de gaten houden. Hopelijk geen vervelende redenen voor Elise om langer uit de running te zijn. Nog even geduld.
 
Dag lieve heren! Allereerst; de allerbeste wensen en een heel mooi, liefdevol 2023 toegewenst!

Ik vind het ontzettend leuk en lief om te horen dat jullie mijn advertentie weer graag online willen zien, maar tegelijkertijd voel ik mij rot omdat ik weet dat daardoor mijn onderstaande bericht waarschijnlijk teleur zal gaan stellen...

De afgelopen maanden zijn behoorlijk hectisch geweest. Niemand zit hier natuurlijk op details te wachten haha dus die zal ik ook maar niet delen. Wel moet ik een klein beetje lachen als ik zo de recensies terug lees... Van een postuur wat werd omschreven als 'mollig' en zelfs 'dik', tot uiteindelijk maar amper 52kg en medische bijvoeding. 😂 Inmiddels zijn er een paar kilo's bij en zit ik bijna op een gezonde 60kg.

Vanwege dit lage gewicht kon ik een hele periode niet afspreken, stom gezegd: Ik was er letterlijk te zwak voor.

Wel heb ik de afgelopen paar maanden goed nagedacht en onder andere besloten om op redelijk korte termijn te gaan verhuizen.

Het huis waar ik heen ga verhuizen maakt ontvangen een stuk lastiger en minder discreet. Afgelopen zomer werd ik op een walgelijke manier gechanteerd door iemand die beweerde voor de woningbouw te werken. Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord en hij deinste gauw terug, maar toch heb ik hier ontzettend lang last van gehad en wil ik dit echt nooit meer meemaken.. Maar ook heb ik een aantal andere doelen voor mijzelf gesteld, waardoor het voor mij echt noodzakelijk is om permanent met dit werk te gaan stoppen...

Ik heb ontzettend veel plezier gehad in alle afspraken, ik wil daarom ook iedereen bedanken voor de gezelligheid, lieve berichten en recensies en heel veel liefde toewensen!!

Heel veel liefs, Elise Xxx ❤️
 
Dag lieve heren! Allereerst; de allerbeste wensen en een heel mooi, liefdevol 2023 toegewenst!

Ik vind het ontzettend leuk en lief om te horen dat jullie mijn advertentie weer graag online willen zien, maar tegelijkertijd voel ik mij rot omdat ik weet dat daardoor mijn onderstaande bericht waarschijnlijk teleur zal gaan stellen...

De afgelopen maanden zijn behoorlijk hectisch geweest. Niemand zit hier natuurlijk op details te wachten haha dus die zal ik ook maar niet delen. Wel moet ik een klein beetje lachen als ik zo de recensies terug lees... Van een postuur wat werd omschreven als 'mollig' en zelfs 'dik', tot uiteindelijk maar amper 52kg en medische bijvoeding. 😂 Inmiddels zijn er een paar kilo's bij en zit ik bijna op een gezonde 60kg.

Vanwege dit lage gewicht kon ik een hele periode niet afspreken, stom gezegd: Ik was er letterlijk te zwak voor.

Wel heb ik de afgelopen paar maanden goed nagedacht en onder andere besloten om op redelijk korte termijn te gaan verhuizen.

Het huis waar ik heen ga verhuizen maakt ontvangen een stuk lastiger en minder discreet. Afgelopen zomer werd ik op een walgelijke manier gechanteerd door iemand die beweerde voor de woningbouw te werken. Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord en hij deinste gauw terug, maar toch heb ik hier ontzettend lang last van gehad en wil ik dit echt nooit meer meemaken.. Maar ook heb ik een aantal andere doelen voor mijzelf gesteld, waardoor het voor mij echt noodzakelijk is om permanent met dit werk te gaan stoppen...

Ik heb ontzettend veel plezier gehad in alle afspraken, ik wil daarom ook iedereen bedanken voor de gezelligheid, lieve berichten en recensies en heel veel liefde toewensen!!

Heel veel liefs, Elise Xxx ❤️
Lief dat je het ons zo uitgebreid uitlegd en fijn om te weten dat het nu gelukkig weer beter met je gaat.
Ik wil je bedanken voor de mooie, fijne en gezellige momenten die ik met je heb mogen beleven en wens je veel geluk en gezondheid toe.
Uiteraard ook succes met je verhuizing !!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan