Recensie Elise cup E .Huize Sandra Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De genieter

Vaste klant
162
23/04/22
234
2
hallo mannen .is er iemand die ervaring heeft met de België's Elise ,huize Sandra Breda ,ik vind haar lichaam sexy en mooi. op de site van h s b ,er staat ook bij dat ze een lekkere massage geeft ? Alvast bedankt 🙏
 
Ja ik een paar jaar geleden.
Ze heeft jarenlange ervaring maar er is nooit veel over haar geschreven. Ga maar voorbij. Passief waardeloos. Zonde van je geld.
 
Gisteren ben ik bij haar geweest. Ze is wat ouder maar ziet er goed uit. Mooie grote borsten en zachte zoen lippen. Pijpen doet ze heerlijk en mijn ballen werden ook lekker gezogen. Zoenen doet ze ook alleen geen tong wat ik niet zo erg vind. Massage was geweldig. Ik ga zeker nog terug voor haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/emi-24-roemeens/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlaamse schone. Gezellige dame. Leuke tijden mee gehad. Het is al weer een hele tijd geleden dat ik haar gezien heb, maar ik ben een beetje mijn reviewscore aan het bijwerken. Inderdaad ietsje ouder, maar een heerlijk lichaam. Pijpt om begrijpelijke redenen niet zonder condoom. Dat maakt het voor mij wel lastiger om hard te blijven, maar dat ligt helemaal aan mij. Verder wil ze je echt een lekkere tijd bezorgen en heb ik volop plezier met haar gehad. Ik zie haar graag, maar dat betekent in het Vlaams weer wat anders.

P.S. omdat dit niet mijn topic is, kan ik van de titel geen "Recensie" maken, oh en de link is echt vaag, maar wel de juiste.
 
Ben in augustus 2x bij Elise geweest. Ze is begin 50 maar erg vriendelijk en lekker. Heb het heerlijk met haar gehad, maar daarvoor moet ze wel een klik met je hebben. En dan kan ze zelf enorm genieten en hard klaarkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan