WHEM Elise - Heist-op-den-Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
PMC vind ik op zich niet zo erg. Maar ik zie tongzoenen ook niet bij haar mogelijkheden. Dat vind ik erger eigenlijk. Toch ga ik eventjes volgen. Totaal mijn type vrouw!
 
Is inderdaad de dame die in Kessel ontving jaren geleden… toen voor een uur met anaal gekozen maar 20 min buitengewzrkt en zonder anaal. Vroeg mijn suppl toen terug en kreeg als antwoord dat het mijn eigen keuze was om door te gaan en geen anaal gedaan te hebben maar was na eerste keer direct naar douche en kleren aan door haar. Mijden deze dame.
Nog steeds dezelfde streken van snel trekken en heel klein beetje pijpen en dan buitenwereld.
Jammer want is echt wel een geile dame als je binnenkomt maar alleen geld telt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat ze het helemaal voor mekaar had. Eind 2020 nog een baby gekregen. En nu zit ze terug in de sector. Aan haar borsten lijkt gewerkt te zijn, niet? Heb in Kessel eens 2u met ze doorgebracht en dat was toen echt lekker. Ik denk er nu soms nog aan. Ik had gezworen dat als ze ooit terug zou ontvangen, ik meteen terug zou gaan maar nu weet ik het niet…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er 2 jaar geleden eens langsgeweest . Praat moeizaam na een hersenbloeding gehad te hebben,vriendelijk en speels bij ontvangst maar de sex is afstandelijk en gewoon niet goed.Had ook totaal geen klik.Mss viel het bij anderen wel mee?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan