Recensie Elise, Relaxationz 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mister S

Wandelaar
31
26/04/22
6
6
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Na lange tijd nog eens gewaagd aan relaxationz. Jammer genoeg weet ik weer waarom het zo lang geleden was.
Gekozen voor de tantra voor een uur (€130). Deze dame van Russische afkomst slaagde er in een half uur te wrijven zonder enige teaser en NUL tantra. Ze was aan het wrijven en aan het rollen met een houten wagentje over mijn rug, benen en voeten. Ronduit schandalig. Heb er een opmerking over gemaakt dat dit totaal niet is waar ik voor heb betaald. Ze wist te zeggen dat ze ervaring genoeg heeft. Daarna was het nog erger, ik kreeg hem bijna niet meer recht, ze schuurde de hele tijd tegen mijn lijf. Geen idee wat ze daarmee wou bereiken. Ik was echt blij dat het voorbij was. Kortom, wegblijven van deze dame. Zo een mensen maken je salon en de branche volledig kapot.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/elise-tantrika-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Uurtje Nuru + all-in met Elise.
Elise is een fiere, Oekraïnse, slanke dame van (ik vermoed) rond de 50 jaar. Ze heeft een mooie naturelle B-cup, geen tattoos en niet-roker. Ze praat Nederlands met een accent.
Haar foto's lijken me niet recent, ze is ondertussen al een pak ouder.
Elise moet recent een negatieve ervaring gehad hebben met een ontevreden klant die voor SM bij haar kwam. Daar bleef ze de hele tijd over doorpraten, wat ik best wel een afknapper vond.
De nuru massage is ok. Ze haalt niet het niveau van de 2 andere tantrikas, maar het is zeker niet slecht.
Daarna pijpen met condoom. Dat stomme rubber haalt alle gevoel weg, dus vond er maar weinig aan.
Dan intiem: Cowgirl, zoenen zonder tong, afgewerkt met handjob.
Kans op herhaling: eerder klein.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben afgelopen week nog eens langsgeweest bij dit massage salon om hun teaser/soft SM massage te ontdekken. Ondanks dat de vorige bezoekjes bij Elise leuk waren, vond ik het deze keer een saaie bedoening. Er werd geen rekening gehouden met de vooraf aangegeven wensen, massage was langdradig en voornamelijk op de rug geconcentreerd, en de gebruikte attributen hebben mij zeker niet "geteased". Enkel de laatste 10 minuutjes waren van niveau. Elise heeft hele mooie borsten en het intieme luik was tamelijk bevredigend.
Maar dit type massage is zeker zijn meerprijs niet waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan