Recensie Eliza, la Vie en Rose k4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.015
06/07/21
1.162
40
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In de middag over de Wallen wandelen zonder ergens naar binnen te stappen geeft mij een rustig gevoel. Bij het aanschouwen van bleke toeristen die met vieze etenswaren of joints rondlopen ben ik blij dat ik zonder al die rommel gewoon naar huis kan lopen. Wel is het leuk om te zien welke dames waar nu weer uithangen. Toen ik een rondje liep door het momenteel weggemoffelde La Vie en Rose, liep ik bijna letterlijk tegen Elisa op. Elisa komt uit Moldavie maar spreekt uitstekend Engels. Ze lijkt misschien wat lang op hakken maar als als alles uit gaat is het een mooi slank niet te groot knap meisje. 50 euro betaald en met haar op bed. Niks geen selling up voor bh of extra's dit of dat. Zeer vriendelijk allemaal. Daar begon ze met een heerlijke slobber blowjob (mc). Daarbij masseert ze heerlijk je ballen en ze zuigt flink zodat de boel snel krachtig wordt. "He likes me" zegt ze dan. Ze heeft spiegels rondom en op het plafond, en het is een mooi gezicht om zo'n prachtig meisje aan je leuter te zien slobberen. "Whenever you are ready" zei ze op een gegeven moment. Ik zei dat ik een beetje lui was en het wel prima vond en of we gewoon zo door konden gaan. Dat was geen probleem. Op een gegeven moment zelf nog wat geholpen terwijl zij mij overal streelde, heerlijk de boel afgemaakt. Daarna pakte ze mijn gezicht vast en lief lachend kreeg ik een kus. Ik dacht nog, wat heb je toch een prachtig gezicht en wat ben jij een schatje. Daarna nog wat leuk nagepraat zonder haast. Elisa is goed bevriend met rondborstige Lorena uit kamer 6, die ook aanwezig is. Voor de lockdown heb ik ooit een trio met beide dames gedaan voor 100 euro wat ook geen straf is.
 
Review van mij op 2 Augustus 2017

Aardig en knap meisje uit Moldova. Zeer vriendelijk en professioneel. 50 euro, gaf direct wisselgeld terug. Gaf aan dat we geen haast hadden en dat ik de tijd kon nemen. Al met al goede ervaring. Overigens is het werkelijk een zeer knappe vrouw.

Kort gepijpt, cowgirl gereden, daarna missio afgemaakt.

Ik kan me nog goed herinneren die dag. Doordeweeks, maar ik had die avond daarvoor teveel gedronken en had een scriptie deadline heel dichtbij waar ik bloed nerveus van werd. Was onderweg richting werk, maar halverwege besloten dat dat weinig zin meer had, en belandde vroeg in de middag op de wallen. Ging destijds nooit ergens naar binnen, maar vond het wel leuk en spanned om af en toe over de wallen te lopen, vooral La Vie met die heerlijke geur binnen. Elisa lokte me naar binnen maar wou me ook niet laten gaan. Daardoor was zij eigenlijk de eerste die ik heb bezocht.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook mooie herinneringen aan de wallen en Elisa in het bijzonder. Vroeger liep ik meestal eerst een uurtje rondjes langs de ramen, maar eindigde bijna altijd aan het eind van de gang in La Vie. Mocht nooit aan haar kutje zitten, maar verder gaf ze me altijd een warm gfe gevoel en een gezellige babbel en inderdaad het 'he likes me' als de jonge heer begon te steigeren. Kom eigenlijk nooit meer op de wallen, maar twijfel om toch nog eens terug te gaan voor Elisa. Ben inmiddels verwend door alle mogelijkheden van de prive ontvangst, maar wie weet.
 
Zoals iemand zei, haar recensies over hookers.nl waren niet zo goed.
Ik zag haar een paar jaar geleden, ze is vriendelijk en het was bevredigend. Minpunten waren dat ze de beha aanhoudt (extra geld nodig heeft om te verwijderen), zei dat ze niet aan cowgirl doet en haar hand in de weg legt tijdens seks.
Ze is vrij lang maar heeft kleine borsten.
 
Wel even opletten: op k4 stond tot twee jaar geleden een andere Elisa, die is nu verdwenen. Nu staat er een 100% Roemeense Elisa, die destijds op k7 stond. Toen droeg ze een zwart brilletje. Sinds dit voorjaar is ze terug, maar zonder vaste kamer (en zonder bril). Toevallig staat ze de komende maand op k4 (meest overdag).

Deze Elisa bezoek ik regelmatig. Op hookers had ze maar één recensie (die van mij). Heel aardige vrouw, volgens mij doet ze niet moeilijk over bh uit. En geen handje erbij. Info klopt nog wel aardig, al is ze wat kleiner dan 1.70 en heeft B/C borsten.
 
Wel even opletten: op k4 stond tot twee jaar geleden een andere Elisa, die is nu verdwenen. Nu staat er een 100% Roemeense Elisa, die destijds op k7 stond. Toen droeg ze een zwart brilletje. Sinds dit voorjaar is ze terug, maar zonder vaste kamer (en zonder bril). Toevallig staat ze de komende maand op k4 (meest overdag).

Deze Elisa bezoek ik regelmatig. Op hookers had ze maar één recensie (die van mij). Heel aardige vrouw, volgens mij doet ze niet moeilijk over bh uit. En geen handje erbij. Info klopt nog wel aardig, al is ze wat kleiner dan 1.70 en heeft B/C borsten.
Ik was daar 8 weken geleden en het was dezelfde Moldavische Elisa die al 7-8 jaar in K4 zit. Dat is haar vaste kamer overdag. Ze heeft nooit in K7 gewerkt. Ik ben in de war door wat je schrijft.
 
Ik was daar 8 weken geleden en het was dezelfde Moldavische Elisa die al 7-8 jaar in K4 zit. Dat is haar vaste kamer overdag. Ze heeft nooit in K7 gewerkt. Ik ben in de war door wat je schrijft.
Zojuist was ik bij "mijn" Elisa. Ze heeft het me uitgelegd. "Jouw" Elisa schrijf je met -z- dus Eliza. Die staat nog steeds op k4 maar is nu een maand met vakantie. Tot zolang staat EliSa op k4. Daarna krijgt ze een andere kamer.

Eliza en Elisa zijn goed bevriend. Je kunt Elisa ook bezoeken, anders een maandje wachten tot Eliza er weer is... ;)
 
Zojuist was ik bij "mijn" Elisa. Ze heeft het me uitgelegd. "Jouw" Elisa schrijf je met -z- dus Eliza. Die staat nog steeds op k4 maar is nu een maand met vakantie. Tot zolang staat EliSa op k4. Daarna krijgt ze een andere kamer.

Eliza en Elisa zijn goed bevriend. Je kunt Elisa ook bezoeken, anders een maandje wachten tot Eliza er weer is... ;)
Dank je. Ja dat is logisch. Wat ook verwarrend was, was dat je schreef dat 'mijn' Eliza twee jaar geleden verdwenen is, maar dat is niet het geval zoals je nu stelt.
 
Verwarrend gebeuren, twee Eli s/z a's.

In post #10 wordt het goed uitgelegd (TOP ... Joe Carioca) :
"
Zojuist was ik bij "mijn" Elisa. Ze heeft het me uitgelegd. "Jouw" Elisa schrijf je met -z- dus Eliza. Die staat nog steeds op k4 maar is nu een maand met vakantie. Tot zolang staat EliSa op k4. Daarna krijgt ze een andere kamer.
"


Haar in post #1 herken ik van mijn ervaringen, aldaar.
Zij is de ..... 'Z'-Eliza ! Zij is inderdaad nu 5 weken op vakantie.
Een lastige tijd om te overbruggen, haha.

De 'S'-Elisa ken ik niet.

Maar de 'Z' is een schatje, een heerlijke meid.
Laten we hopen dat ze de vakantie niet verlengd.
 
Hi Jatsee, I was there last week for 4 days in Amsterdam. I went to see EliZa and her room is always closed. Is she there or is she in high demand. Does Z charges 50 or 100 for S&F. Thanks.
Ze heeft wel twee vaste klanten die haar best vaak de hele dag boeken, maar het is vreemd dat de deur vier dagen aaneengesloten dicht was. Ze zegt eigenlijk al heel lang dat ze van plan is om binnenkort definitief te vertrekken om terug te keren naar Moldavië. Ze vertelde het me in 2019, dus er is een kans dat ze eindelijk is vertrokken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50/60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren vernam ik dat EliZa (de Z-EliZa dus, voor de duidelijkheid) op vakantie is; tot wanneer/hoe lang weet ik niet.

Maar wat ik wel weet is, dat ik al een keer of 7 bij haar ben geweest en dat het steeds vertrouwder wordt.
Het is een perfect Engels sprekende dame met zoals ook in dit draadje al eens eerder genoemd (# 1) een heel mooi gezicht.
Als ze haar korte rokje aanheeft met die (JamJam-)billen die er dan net een beetje onderuit komen, dan .... : pfff!
Ze kan ook gewone (vaak humoristische) conversaties met je hebben.
Genoeg spiegels en ze maakt het jou (soms zelfs ongevraagd, dat is het voordeel als je vaker komt!) heel goed naar de zin.

Terwijl ze bezig is om 'hem' weer in de staat van "he likes me" te brengen, gaat ze op haar knieën boven mijn gezicht zitten; het uitzicht dat ik (als billenman) dan heb (ik hoef niet per se overal aan te zitten) is fenomenaal.
Als ik ga krijg ik altijd een speciale knuffel !

Er zijn dus echt nog schatjes, die niet proberen te up-sellen en gewoon plezier beleven aan/met hun werk.

Je loopt daarna in jezelf zingend Amsterdam weer in!
 
Eergisteren vernam ik dat EliZa (de Z-EliZa dus, voor de duidelijkheid) op vakantie is; tot wanneer/hoe lang weet ik niet.

Maar wat ik wel weet is, dat ik al een keer of 7 bij haar ben geweest en dat het steeds vertrouwder wordt.
Het is een perfect Engels sprekende dame met zoals ook in dit draadje al eens eerder genoemd (# 1) een heel mooi gezicht.
Als ze haar korte rokje aanheeft met die (JamJam-)billen die er dan net een beetje onderuit komen, dan .... : pfff!
Ze kan ook gewone (vaak humoristische) conversaties met je hebben.
Genoeg spiegels en ze maakt het jou (soms zelfs ongevraagd, dat is het voordeel als je vaker komt!) heel goed naar de zin.

Terwijl ze bezig is om 'hem' weer in de staat van "he likes me" te brengen, gaat ze op haar knieën boven mijn gezicht zitten; het uitzicht dat ik (als billenman) dan heb (ik hoef niet per se overal aan te zitten) is fenomenaal.
Als ik ga krijg ik altijd een speciale knuffel !

Er zijn dus echt nog schatjes, die niet proberen te up-sellen en gewoon plezier beleven aan/met hun werk.

Je loopt daarna in jezelf zingend Amsterdam weer in!
Dit jaar lijkt ze veel op vakantie te gaan.

Ik heb haar nog nooit een kort rokje zien dragen!
 
Helaas is het al weer even geleden dat ik haar bezocht heb (helaas geen matchende agenda's de afgelopen tijd).
Tussen-(twee afwezigheden)-door schijnt ze er wel weer (even) geweest te zijn; maar inmiddels is ze weer op vakantie, hoorde ik (van collegaatjes in haar (kamer)buurt).
Ik gun het haar uiteraard, maar daardoor ben ik kwijt tot wanneer ze op vakantie is!?!

Iemand een idee wanneer ik haar billen weer kan bewonderen?
Het antwoord, please (!) mag hier, maar uiteraard ook in een pb.

Bedankt alvast.
 
Helaas is het al weer even geleden dat ik haar bezocht heb (helaas geen matchende agenda's de afgelopen tijd).
Tussen-(twee afwezigheden)-door schijnt ze er wel weer (even) geweest te zijn; maar inmiddels is ze weer op vakantie, hoorde ik (van collegaatjes in haar (kamer)buurt).
Ik gun het haar uiteraard, maar daardoor ben ik kwijt tot wanneer ze op vakantie is!?!

Iemand een idee wanneer ik haar billen weer kan bewonderen?
Het antwoord, please (!) mag hier, maar uiteraard ook in een pb.

Bedankt alvast.
Ik weet het niet omdat ik de afgelopen weken niet ben geweest.

Ze lijkt meer vakantie te nemen dan voorheen. Ik zou net hebben gezegd dat ze waarschijnlijk met Kerstmis naar Moldavië is gegaan, maar uit haar herinnering ging ze nooit naar huis met Kerstmis.

Hopelijk kan iemand anders helpen.
 
Beste vrienden van Eli…Z…a,

Sinds de sluiting van La Vie weet ik niet (meer) waar ze nu ontvangt. 🥺😢😭.

Één van jullie heb ik al een PB gestuurd, maar ik bedacht me zojuist…..waarom niet breder geïnformeerd!?!

Vandaar deze post. Ik hoop dat de moderator dit laat staan vanwege dit exceptionele geval (de zeer snelle, onverwachte sluiting van La Vie en dat ik een regelmatig bezoeker van haar was).

Ik zou zoooo graag weer 'regelmatig bezoeker ben' willen schrijven.

Help mij …… of attendeer EliZa op mijn post. AUB !!!

Who knows ….. of dit lukt?!
 
als dit het meisje van kamer 4 is la vie staat ze ook in de boomsteeg althans daar heb ik haar vorige week zien staan. Benader anders 1 van haar la vie collegas die zullen je denk ik wel willen informeren
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan