Recensie Eliza, Nijkerk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris_wandelt

Wandelaar
44
23/09/22
37
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2814925-eliza
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bij deze dame geweest, verbaasde mij dat er nog geen recensie van/over haar is. Dus zelf maar even de stoute schoenen aan getrokken.

De afspraak was vlot gemaakt en tijdens het app contact merkte ik al dat dit een leuke spontane vlotte dame is. Ik sprak af met haar en reed naar het opgegeven adres. Eenmaal aangekomen volgende een belletje met wat korte instructies over hoe bij haar te komen. Dat ging ook allemaal erg smooth.

Ze is een leuke knappe nederlandse brunette en echt een plaatje om te zien. Als we in de kroeg stonden zou ik zeker wel even hoi gezegd hebben tegen haar.
Na een korte introductie en de gebruikelijke transactie en opfris rituelen bood ze een massage aan. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ze masseerde echt lekker en fijn met een fijn ruikende olie.

Na de massage van de rug vroeg ze mij om me om te draaien. Al gauw veranderde de massage toen in meer. Wat gewoon echt heel fijn en lekker voelde. Ik ga hier niet in details over treden maar het was echt een hete spannende ervaring kan ik je zeggen.

Al met al zou ik haar zeker nog wel eens bezoeken. tis gewoon een hele leuke maar ook sexy dame die het je echt naar de zin maakt en die ook wel duidelijk aangeeft wat wel en wat niet kan, maar dat vind ik alleen maar een pluspunt als iemand duidelijk communiceert, zelf doe ik dat namelijk ook graag. Dus ja ik voelde wel een klik en ik sluit niet uit dat ik haar nog eens bezoek dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan