Recensie Elizabeth, Dendermonde 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zjeff

Wandelaar
Forumpionier
34
03/07/21
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-my-name-its-elizabeth.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vorige week even bij elizabeth langs geweest , een knappe verschijning en heel spontaan ,joviaal in omgang .
diensten zonder condoom zijn niet toegestaan evenals tongzoenen .
verder kan ik zeggen dat ze wel gewillig is ze pijpt lekker en laat haar goed neuken .
wisselen van standjes is geen probleem . ze heeft kleine borstjes die mooie recht opstaan ,met lekker harde tepeltjes op:)
in doggy krijg je zicht op haar super smal kontje , dat ik heel diep mocht neuken , en moet zeggen dat ik moeilijk kon weerstaan voor niet klaar tekomen :)
een goeie date ,enkel spijtig geen pzc of tongzoenen ...
wat het voor mij een beetje minder maakt .
ze ontvangt in de buurt ,zal misschien wel nog eens weer gaan als de nood hoog is :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vorige week even bij elizabeth langs geweest , een knappe verschijning en heel spontaan ,joviaal in omgang .
diensten zonder condoom zijn niet toegestaan evenals tongzoenen .
verder kan ik zeggen dat ze wel gewillig is ze pijpt lekker en laat haar goed neuken .
wisselen van standjes is geen probleem . ze heeft kleine borstjes die mooie recht opstaan ,met lekker harde tepeltjes op:)
in doggy krijg je zicht op haar super smal kontje , dat ik heel diep mocht neuken , en moet zeggen dat ik moeilijk kon weerstaan voor niet klaar tekomen :)
een goeie date ,enkel spijtig geen pzc of tongzoenen ...
wat het voor mij een beetje minder maakt .
ze ontvangt in de buurt ,zal misschien wel nog eens weer gaan als de nood hoog is :)
Deze? https://old.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/hello-my-name-its-elizabeth.html
 
in doggy krijg je zicht op haar super smal kontje , dat ik heel diep mocht neuken...
anaal? Ik vermoed het niet voor de prijs maar was me niet helemaal duidelijk.
Anderzijds... als een meisje met zo`n lichaam anaal deed voor die prijs, dan vergeef ik haar het pijpen met condoom en gebrek aan tongzoenen met gemak :LOL:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan