Recensie Elize/Amber, Groningen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
202
19/08/21
92
28
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/je-komt-zeker-weer-_7766640
Totale kosten (in euro)
€ 70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Elize adverteert op Kinky. Ze heeft in een massagesalon gewerkt en dat is te merken. Ze is een vrij slanke, bijna magere dame. Ze ontvangt in een appartement in het Zuiden van de stad Groningen. Ben nu twee keer bij haar geweest. De eerste keer was een afknapper, of eigenlijk afknijper, want ze moest volgens mij nodig naar toilet. Zo snel maakte ze zich er van af. Een korte massage en doei.
De tweede keer zat ze op een ander adres en had ik niet door dat ik met haar te maken had. Ik zag haar en ze zag mij en er was herkenning. Ik baalde op dat moment, maar de nood was te hoog. Toen we spraken over de vorige ontmoeting verontschuldigde zij zich daar voor. Ze vertelde dat ze toen helemaal niet lekker in haar vel zat.
En inderdaad de huidige massage was stukken beter en ze was kalm en vriendelijk, pijpen deed ze zelfs niet onverdienstelijk. Kortom, dit half uurtje was absoluut positiever dan de vorige keer. Daarom zal ik mijn recensie richten op de laatste keer. Herhalingsgevaar matig, kleine borstjes heeft ze en ik mag graag iets in mijn handen hebben.
 
Bovenstaande recensies kan ik helaas beamen.
Appartement is vies en goor, stinkt naar wiet.
Bij aankomst droeg ze een joggingpakje met een dikke peuk aan.
Een enorme wietlucht hing in de woning. Dame was helemaal high, flipte gewoon.
Ik had afspraken vooraf gemaakt, maar mevrouw wou meer geld.
Ze zou wel eventjes iemand bellen zei ze toen, ze vond me nogal intimiderend overkomen. Heb gekozen er vandoor te gaan, omdat hier al genoemd was dat klanten met een mes werden bedreigd. Geen zin in vreemde types te ontmoeten.

ADVIES: mijden deze dame !
 
Helaas lijkt het dat Elize/Amber weer terug is bij haar gedrag uit het verleden. Zo'n 10 tot 15 jaar geleden gedroeg ze zich ook zo op een locatie in de Rivierenbuurt. Toen ik haar ca drie jaar geleden bezocht in haar huidige woning, wist ze dat nog exact en excuseerde ze zich voor haar gedrag destijds. Ze had nu een heel ander leven.....maar helaas blijkbaar niet. We hopen snel op betere tijden voor haar en voor ons.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allen,

Lijkt me beter dat deze dame het wereldje verlaat van massage en meer. Is voor het imago beter en voor haarzelf ook. Ze kan beter professionele hulp gaan zoeken en werken aan een betere toekomst. En de massages zijn beneden peil, al doet ze voorkomen dat er geen betere zijn. Leeft totaal in een andere wereld.

Nogmaals: MIJDEN DIT ADRES !
 
Hm, wat een negatieve reacties. Bedreigen met een mes en high? Nooit meegemaakt en kan ik mij ook niet indenken. Amber heb ik regelmatig bezocht en zo ook vandaag nog een bezoekje gebracht. Niets mis mee, leuke dame, beetje druk, maar verder oke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan