Recensie Elke, Gent, Belgradostraat 24a 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubus

Vaste klant
Forumpionier
204
06/07/21
101
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Atletisch
Shift
Middag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezoekje aan de Belgische Elke gemaakt. Vriendelijke dame, correcte service. Zit al lang in het vak. Ze vertelde me dat in het weekend ze in Antwerpen zit VT22 maar in de week hier in de Belgradostraat. Lekker pijpen gevolgd door haar lekker in missionaris te neuken. Voor de liefhebbers van niet piep jong een leuke dame. Eindelijk ook eens nederlands kunnen praten met een DVP en dit is zeldzaam aan het worden. Ook voor de liefhebbers van sexy verzorgde voetjes is het hier dik inorde.
 
Vandaag zag ik Elke in Antwerpen VT34 zitten. Heeft ze Gent ingeruild voor Antwerpen???? Ze riep me binnen maar heb toch voor Alexandra ss31 gekozen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zag ik Elke in Antwerpen VT34 zitten. Heeft ze Gent ingeruild voor Antwerpen???? Ze riep me binnen maar heb toch voor Alexandra ss31 gekozen.
Elke vermelde dat ze inderdaad meer dagen in Antwerpen zit.
Vroeger enkel weekend, nu ook enkele dagen in de week.
Welke dagen precies weet ik niet meer.
 
Ik wandelde vandaag in Antwerpen en zag Elke daar zitten in VT22. Ik vermoed dat ze Gent definitief geruild heeft voor Antwerpen. Kon het haar gevraagd hebben maar moest dringend ergens anders gaan neuken en het heeft deugd gedaan :p:p
 
Gisteren zag ik haar weer in de belgradostraat zitten waar normaal Alondra zit. Waar ze vroeger zat zat een andere dvp. Dus ze zit afwisselend in Antwerpen en in Gent. Nu met de Gentse feesten meer klanten in Gent :p:p
 
Bezoekje aan de Belgische Elke gemaakt. Vriendelijke dame, correcte service. Zit al lang in het vak. Ze vertelde me dat in het weekend ze in Antwerpen zit VT22 maar in de week hier in de Belgradostraat. Lekker pijpen gevolgd door haar lekker in missionaris te neuken. Voor de liefhebbers van niet piep jong een leuke dame. Eindelijk ook eens nederlands kunnen praten met een DVP en dit is zeldzaam aan het worden. Ook voor de liefhebbers van sexy verzorgde voetjes is het hier dik inorde.
Ik lees dat dit Elke nu in Antwerpen werkzaam is. Klopt dit effectief. Ik ben dol op mooie voetjes, Net zoals jij me dunkt. Zijn ze echt zo mooi? En draagt ze steeds jaretelles en kousen?
 
Klopt, ze werkt nu in Antwerpen. Toen ik haar in Gent bezocht heb klaagde ze al dat het in Gent te rustig was en dat er weinig mannen in de Brabantdam wandelde. Ik heb ze nog enkel in Antwerpen zien staan de laatste maanden mss deze pist verplaatsen?
 
Vandaag bij Elke geweest in de Belgradostraat. Ik twijfelde eerst wat. Normaal ga ik voor slanke, jonge dames. Elke is 46 maar ziet er wel heel leuk uit. Ze is niet superslank, maar dik zou ik haar nu ook niet noemen. Vooral dat ze Belgische is trok mij over de streep. Leuk om eens Nederlands te kunnen praten met deze lieve dame. Deed zeer goed haar best. Een van de betere qua pijpen. Kijkt ook niet op de klok.
Ik wil nog wel eens teruggaan, maar kom niet zo vaak in Gent.
Ze is er woensdagnamiddag, zaterdag en zondag.
 
Kan het zijn dat het deze is die ik vandaag bezocht heb? Ik stapte om 12 uur de Bar Medi binnen. Er zat een blonde die Nederlands sprak. Ik nam eerst aan dat ik met Sofie te maken had, maar tegen mij zij ze dat ze Elke heette. Ze vertelde dat ze uit Antwerpen komt en al 23 jaar in het vak zit.
 
Kan het zijn dat het deze is die ik vandaag bezocht heb? Ik stapte om 12 uur de Bar Medi binnen. Er zat een blonde die Nederlands sprak. Ik nam eerst aan dat ik met Sofie te maken had, maar tegen mij zij ze dat ze Elke heette. Ze vertelde dat ze uit Antwerpen komt en al 23 jaar in het vak zit.
Idd, dat is Elke, ze zat vorig jaar nog in Villa Tinto in Antwerpen en enkele jaren geleden in de Belgradostraat 24.
Ik neem aan dat Sofie gestopt is.
Als Sofie aanwezig was hing er altijd een naambordje!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er om 12 uur binnengegaan. Een half uur gebleven voor € 100. Een leuke dame was me het. Ze vroeg wat ik graag zou willen doen. "Een massage, of... kindjes maken?" :D Ik heb gezegd dat ik eerst graag enkele minuten massage wou, en dan standjes. Na het masseren heeft ze mij gepijpt, daarna hebben we standjes cowgirl, missionaris en doggy gedaan. Cowgirl kon ze niet zo lang volhouden vanwege rugklachten, zei ze. Ze had mooie, stevige borsten, maar het waren siliconen, zei ze. Ze heeft mij ook nog afgetrokken, en uiteindelijk ben klaargekomen door mezelf af te trekken, zoals dat meestal gaat. Ze zei dat ik haar enige klant ben die zo'n lawaai maakt bij het klaarkomen. :oops:
 
Terug
Bovenaan Onderaan