Recensie Ella. Eindhoven, Baekelandplein 6 links 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IndianaJones

Stamgast
Forumpionier
407
10/07/21
278
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag bij Ella geweest, leuke dame van midden 20 uit Roemenië.
Vriendelijk en goedlachs, spreekt vloeiend Engels.
Sex was prima deed goed pijpen met gevoel, voor herhaling vatbaar.
Gaat helaas volgende week terug naar huis voor de gene die haar willen bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer begonnen op 6 links. Heerlijk meisje, kleine borsten, slank met een geweldige kont.

Erg plezierig in de omgang, pijpen was prima in orde, cowgirl ook. Doggy heerlijk met die kont. Ze kan het goed hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Ella eens bezocht. Zit er al een tijdje, maar is altijd rustig aanwezig. Vandaar misschien vaker voorbijgelopen.
Schattig en gezellige meid van 25 jaar. Mooi lichaam, jonge borstjes en een lekkere kont. Sex en pijpen was prima.
Gaat binnenkort een maand naar huis, weet niet vanaf wanneer precies. Komt daarna op zelfde plek weer terug!
Gesprek loopt soepel in het Engels.
Geen extra's gevraagd en gedaan. Wel met een voldaan gevoel naar huis.
 
Vandaag Ella eens bezocht. Zit er al een tijdje, maar is altijd rustig aanwezig. Vandaar misschien vaker voorbijgelopen.
Schattig en gezellige meid van 25 jaar. Mooi lichaam, jonge borstjes en een lekkere kont. Sex en pijpen was prima.
Gaat binnenkort een maand naar huis, weet niet vanaf wanneer precies. Komt daarna op zelfde plek weer terug!
Gesprek loopt soepel in het Engels.
Geen extra's gevraagd en gedaan. Wel met een voldaan gevoel naar huis.
Komt helemaal overeen met mijn ervaringen. Prima dame
 
Vanochtend vroeg reed ik door de straat op weg naar mijn werk toen een leuke meid met lange bruine haren vriendelijk lachend voorbij liep. Met geparkeerd en haar even lekker wakker gemaakt.
Lieve meid met vlotte babbel. Wel niet mijn type maar die mooie lange haren deden veel. Verder erg vriendelijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sweet short girl who can keep a nice conversation going. Was not expecting her ass to be as deliciously shaped as it was but i was pleasantly surprised when i actually got my hands on it. The blowjob could use a bit of variety but doggy is an absolute pleasure with this girl. Perfect arch and no hand inbetween!
 
Zouden we als klanten geen inspraak moeten krijgen? Wij weten welke dame we willen en welke niet. Lijkt me dat de verhuurder alleen maar geinteresseerd is in het optijd ontvangen van de huur en dat de dame de juiste papieren kan laten zien.
Denk dat de meeste klanten anoniem willen blijven, en waarschijnlijk niet eens schrijven op deze pagina. Als ik soms zie hoevaak Carina, melisa, Beatrice, ibbi bezet zijn en het aantal reviews hier..
 
Zit er elke dag voor zover ik weet. Ze werkt op nummer 6 links maar meestal zit ze te kletsen voor het raam met de dames van nummer 7.
Bedankt voor de snelle response. Ik was er vrijdag even geweest en zag dat ook haar plek vervuld was door een andere dame. Om die reden was ik in de veronderstelling dat ze wellicht op vakantie zou kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan