• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Ella, Den Haag, Geleenstraat 98 k1 (vh 126a k1, vh Antwerpen SS 21/3) 3,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JJO

Vaste klant
Forumpionier
224
17/07/21
312
23
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Deze brunnette girl next door gisteravond bezocht ,ze is nog maar 20 jaar en sinds 2 weken te werkzaam ,afkomst Roe /Italiaans ,een mooi natuurlijk meisje dat nog niet veel ervaring heeft wel een verlegen type ,extra's is mogelijk mits bijbetaling prachtig mooi gevormde lichaam vermits ze geen ervaring heeft mag het de pret niet verstoren met de tijd zal ze wel ervaring opdoen het pijpen was matig en moest ze toch wat richtlijnen geven,daarna neuken on top en afgewerkt in misso ,wel een heel spannende kutje ,ze heeft nog niet veel geneukt want het heeft niet lang geduurd ,ze had wel begin van haar regels en mocht niet zo hard doorstoten de volgende keer zei ze ,zeker herhaling vatbaar

Ik durf daar geen uur op plakken maar de nachtshift begint rond 20 h en hangt van de hoer af ,als ze veel geld nodig hebben dan zal ze op tijd beginnen is ze zowat aan de luie kant dan durven ze wel rond 22 zelfs 23 h beginnen ,of ze blijven thuis en pakken een snipperdag ,ze gaan werken wanneer ze goesting heeft ...

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Oh oh oh, wat hebben we soms toch een heerlijke hobby. Wat een prachtige meid. Ze was het mooiste meisje van de klas, all-natural, klein prachtig gezichtje, lang mooi donkerblond haar. Geweldige benen en een heelrlijke stevige kont. Prachtige, stevige, vrij grote en licht hangende tieten, en tenslotte een prachtig klein roze kutje. Wat een genot alleen al om deze beauty te mogen betasten.

Ze is wat verlegen en voorzichtig, nog maar een maand hoer. Ze komt uit Rome, zegt ze. Pijpen stelt niet zo veel voor. Dan gebint het helaas wel "not to deep please, you are so big". En dat blijkt dus ook echt te zijn, haar kutje is echt extreem strak, ik denk wel de strakste die ik ooit gehad heb (en dat zijn er nogal wat). ik kan hem echt maar half erin steken en ik hoor al au. Dus het neuken is erg lastig, maar ik vind het toch geil. Vrij snel is het al tijd.

Natuurlijk belabberde service, maar een bijzondere ervaring. #1449

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Ella intussen ook enkele keren bezocht en ik kan de bovenstaande recensies volmondig beamen (op een paar zaken na dan). Voor mij is haar lichaam quasi perfect. Ella's gezicht is ook erg mooi maar niet van diezelfde topkwaliteit. Haar borsten zijn echt magnifiek, moeilijk in te schatten B of C maar ik gok net een C. Benen, billen, buik,... alles is welgevormd en stevig op z'n plaats zoals dat bij vrouwen van twintig kan zijn, helemaal naturel.
Ze is inderdaad een beetje timide/verlegen maar wel heel vriendelijk. Pijpen is (nog) niet haar sterkste punt, daar is ze zich, denk ik, van bewust want vraagt bevestiging/aanwijzingen. Ze heeft een mooi maar wel erg strak kutje. Dit strakke kan toch soms wat hinderlijk zijn. Met een rustige en geduldige aanpak lukt het uiteindelijk wel, het vraagt wat tijd en vertrouwen. Eén keer was er eerder op de avond een brutale bullebak langs geweest, toen was er niet veel mogelijk. Voor een kort bezoek eens stevig door te beuken zou ik ze dus zeker niet aanraden. Maar voor haar lichaam en rustige seks zeker wel.
Beffen is spijtig genoeg bij te betalen.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze mooie Italiaanse jongedame bezocht, kon haar niet weerstaan hoewel ze wel wat aan de jonge kant is.

Werkelijk prachtig lichaam, met een stel borsten waar ik alleen maar van kan dromen mijn hemel wat fijn gevormd. Ook haar billen zijn precies goed, niet te klein, niet te groot, zacht en toch stevig.

Helaas wel erg gehaast cq klokkijker. Ze zat echt pas heel kort bovenop me met haar strakke poes toen ze al vroeg of ik extra tijd wilde bijkopen, nog even niet op ingegaan, kwam er vrijwel gelijk achteraan je hebt nog 2 minuten. Goed dan maar even vaart maken, doggy met zo'n mooie dame is bij mij gegarandeerd snel resultaat, en finish net binnen de tijd 🤪

Als ze wat meer tijd neemt voor haar klantjes, en een pijpcursus volgt kan ze wel uitgroeien tot een topper.
Herhalingsgevaar aanwezig.

Ik kon het niet laten toen ik Ella weer zag staan met haar knappe gezichtje en heerlijke lijf. Het ging deze keer een stuk beter, haar kut was veel minder strak (voelde nog steeds heerlijk!) en ik mocht helemaal naar binnen. Af en toe wat vingers eromheen, maar dit leek toch veel meer op een normale neukpartij.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Deze roemeense zag er jeugdig uit dus besloot het te wagen en langs te gaan. Zei dat ze italiaans was, maar is wel degelijk gewoon roemeens.
Een aangename meid, maar wel onervaren. Haar pijptechnieken moeten nog verbeteren, maar zo een mooi gezichtje.
Lekker lichaam, mooie borsten. Zou wel is terug durven gaan. Moet ze wel nog beter leren pijpen

Haar pijptechnieken moeten nog verbeteren, maar zo een mooi gezichtje.
Lekker lichaam, mooie borsten. Zou wel is terug durven gaan. Moet ze wel nog beter leren pijpen
Nog altijd geen verbetering ik heb haar ooit eens meegenomen voor een trio bij een ervaren dvp voor haar pijpkunsten zodat ze het eens kan toekijken en leren ,toch spijtig dat ze er niks van heeft opgestoken

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Eerst keer en wat een mooie dame. Mooi, perfect lichaam, borsten, benen, etc...
Ook heel lief en aardig.

Jammer dat het een klokkijkster is en voordurend vraagt voor extra tijd terwijl er nog ruim tuid is.
Dus na 40min al buiten terwijl voor uur betaald. Dat vind ik steeds jammer.

En jammer genoeg is het pijpen matig.

Zegt idd italiaans te zijn van Rome, en B cup te hebben.
Al is het voor mij eerder C cup.

Maar door haar prachtig lichaam en gezichtje keer ik wel terug.
In de hoop dat bovenstaande volgende keer beter is.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Ik had haar afgelopen weekend bezocht. Ze is een mooi jonge dame van 21 jaar. Ze zei pas een paar dagen hier te werken en hiervoor in Antwerpen gewerkt te hebben. Misschien is daar een topic van? Ze had het heel druk die dag en ik was rond elven in de avond haar laatste. Ze zegt Italiaans te zijn, maar waarschijnlijk Roemeens. Mooi lichaam zonder tattoeages, strakke volle natuurlijke borsten.

Normaal geef ik 50 bij een nieuwe dame maar ik had zin in een wat relaxtere date met wat voorspel. En voorspel was gewoon prima. Ze was best knuffellig bij mij en praatte ook heel graag en toonde interesse. Intiem was minder, steeds hand erbij. En op random momenten vragen of het lekker is en ook of ik klaargekomen ben, maar dat vragen lijkt meer op onzekerheid omdat ik eigen condooms gebruikte die extra dun zijn dan kan je meer warmte voelen van mij. Maar het leidde wel af en brak de flow. Het was niet dat ze mij zo snel mogelijk eruit wilde werken, want aan het eind was ze ook relaxt praatje met mij aan het maken en de tijd gewoon volgemaakt. Dus daarom 3/5 als totale beoordeling, terwijl intiem 2/5 is.

Extra's heb ik niet naar gevraagd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Een van mn fouten deze maand was bij deze dame naar binnen gaan in een spontane bui, en ze heeft lichtbruin haar/ donkerblond kan ook iig.

Je ziet duidelijk ze een Roemeense is maar ze stelt zich voor als Ella uit Italie. Prima! Ranya van 110p zei ook weleens dat ze uit India kwam ofzo dacht ik toen.

Het eerste wat ze zegt als we de kamer inlopen: do u want to do 30 min so that we have time? Ik no i only have 50 and its first time. Ik hoor een dikke zucht.. en ze draait zich om en zit rustig ff op dr telefoon, pakt een condoom en zegt tegen mij: come here. Ik wist toen al dat dit hem niet ging worden maar ik mezelf ontkleden en liggen dan maar: ze doet de condoom om me slappe lul en begint mn pik hard te zuigen, en na een minuut: which position? Missionary, ok pakt een hoop glijmiddel en smeert dat zowel op mn pik als op dr kut. Vervolgens heben we sex en komt ze met dr nagels het condoom vasthouden en ik had direct Ruby van doublet vooor me maar Ruby is veel liever dan deze koele dame, wat een weggegooid geld dacht ik toen. Ze vervolgde met no baby i do this with everyone i need to check the condom. Dus ik ogen dicht en deed alsof ik Selien van dsgirls aan t neuken was, en kwam klaar.. en toen ging ze uitvoerig t condoompje checken, en toen heb ik snel mn spullen gepakt endr raam verlaten en maak ik oogcontact met Illona die mij uit haar raam ziet gaan en zich direct omdraait 😅 vast toeval denk ik dan.

Laatst bewerkt:
ik heb haar de laatste tijd een paar keer gezien maar gezien de recencies zit ze er al ern tijdje.
Best mooi gezichtje, borsten geweldig, vriendelijk maakt gesprekje.
Pijpt best redelijk ...ze vroeg op een gegeven moment of ik langer wilde of neuken...
Onder het neuken gaf ze een keer aan dat ik niet te diep moest....en il heb een normale maat..
Na een tijdje vroeg ze of ik binnen drie minuten klaar kon komen....ja dat lukte omdat ze best lekker is maar....wel heel erg op de klok.....zo lang waren we niet bezig.
Herhaling??? mwah vooral vanwege de drie minuten waarschuwing betwijfel ik het ....verder wel een goede ervaring

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Ben maandag rond 6 geweest, er stond bijna niemand. Normaal zag ik er veel meer dames rond die tijd.
Een paar overgebleven dames spraken me niet aan.

Al bijna besloot terug te keren naar Amsterdam of er een prachtige meid verscheen (ik denk in de buurt van nr 100). Volgens haar, 21 Italians en maar één maand in NL. De leeftijd klopt wel - echt een jong snoepje. Denk echter niet dat ze uit Italië komt - heeft dat accent niet. Mooi donkerblond met blauwe ogen. Wat een paar tieten zeg!

Voor 100eur afgesproken 30min zonder extras.

Best kil in omgang, deed wel wat, maar alles heel matig. Al tijdens het aftrekken voor het pijpen zei ze dat mijn heer groot is en dus moest ik voorzichtig doen. Gelukkig voor haar, werd hij daarna zenuwachtig en niet hard. Door al die afstandelijkheid ging hij helemaal zaken. Ze stelde toen voor om wat handmatig te helpen, dan kwam hij weer tot leven. Ze wilde me zo laten klaarkomen, maar ik zei neee (ik ben niet zomaar 2.5uur reizen kwijt). Vroeg haar om op me te gaan zitten zodat ik tenminste wat herinneringen van dit plaatje overhoud. Nou, ik kwam net klaar of ze daaraf kwam, een paar seconden later zou wel schelen. Geen doek aangeboden. Dus ja…. Ze was wel vriendelijk (of niet onvriendelijk), maar enige poging om dit allemaal erotisch te maken ontbreek compleet.

Aangezien de consistente ervaringen hierboven, geloof ik niet dat het aan mij ligt en dus herhaling is onwaarschijnlijk.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Mjah. Denk dat alles al gezegd is hier matig bezoek. Ze Iet er leuk uit, geen siliconen voorgevel zoals het leeuwendeel van haar collega's op deze druilerige vrijdagnamiddag. Mevrouw vond dat ik wat groot geschapen was en kon niet helemaal mijn ding doen uiteindelijk heeft ze me met de hand naar de finish gebracht.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
leuke meid om te zien. Services is niet de beste. Gewoon haar plichten doen. Af en toen leuk om haar te bezoeken.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik heb Ella twee keer bezocht.

Ze is oprecht een van de mooiste dvp's die ik heb bezocht. Niet gemaakt, maar gewoon alles naturel. Met een lief en ondeugend gezicht.

Ze heeft grote natural borsten die een klein beetje hangen. Die mocht ik wel aanraken. Haar kont is goed. Niet groot, maar ook niet klein. Haar kont aanraken laat ze ook toe.

Ze kan redelijk pijpen. Na 2 minuten vraagt ze al of je intiem wilt.

Na 5 minuten intiem vraagt ze of je binnen een paar minuten wilt klaarkomen. Het penetreren mag ook niet te hard, want groot geschapen. Dit argument gebruikt ze afgaande van voorgaande recensies wel vaker.

Ze is dus heel erg van de tijd en van de rustige seks. Maar ze is naar mijn idee wel prima gezelschap als je het ook van rustig aan houdt.

Ze komt zgn uit Italië, maar ik denk eerder uit Roemenië.

Herhalingsgevaar is matig. Het blijft voor mij voorlopig bij deze twee bezoekjes.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Heb deze Ella ook gepaald. Ik vind haar een van de mooiste van de Geleenstraat, met lieve blauwe ogen, dus voor mij kan het dan al moeilijk stuk. Op zich prima service, acteren kan ze niet zo goed, want je merkt duidelijk dat ze er maar weinig zin in heeft. Pijpen matig, seks was goed. Gewoon leuk om zo'n mooie dame te mogen voor betasten voor een kleine prijs.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Haar vandaag bezocht, is een tmm. Vraagt direct of je langer wilt blijven 30 min. Zij deed gelijk condoom om slappe lul, pijpte redelijk. Na het pijpen doggy gedaan, bij doggy doet ze handje bij haar kut wat heel vervelend is, kreeg daardoor direct een slappe lul. Ik wou me zelf aftrekken maar ze wou dat ik niet met mijn hand het condoom aanraakte. Toen ging zij mij aftrekken, ze zei dat ik nog 2 min de tijd heb terwijl ik pas rond de 7 min binnen was, ik kon dat zien op mijn horloge, nadat ze dat zei stopte ik meteen, was er klaar mee.
Slechtste service die ik ooit gekregen heb van een prostituee.

Laatst bewerkt:
Ze werkte vroeger in Antwerpen als je meerdere keren komt laat ze haar hand achterwege,spijtig dat ze niet zo goed kan pijpen of pijp skills en ik heb haar ooit eens meegenomen voor een trio met een ervaren dvp maar ze heeft er nadien niks van opgestoken ,wel best jammer is wel een heel lekker naturel meisje

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Shift
Avond/Nacht
Deze dame ziet er zeker leuk uit, pijpen was matig, na 1min vroeg ze al om te neuken, ze vraagt je dan om niet hard te stoten en niet te diep, af en toe hand ervoor, vraagt ook vrij snel of je al kan klaarkomen, wat een zooitje, volgens mij heeft ze er totaal geen zin in; ze is wel mooi maar leuk voor een keer.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Had haar al vaak zien staan. Inderdaad één van de knapste en om die reden en vwanwege haar lichaam wilde ik toch eens met haar afspreken ondanks de wisselende recensies.

Het was zeker geen topdate maar viel ook zeker niet tegen. Haar lichaam is prachtig: gezicht, borsten, kont, spleetje.

Pijpen moet ze nog beter leren, wasmet een vast ritme met haar lippen over mijn eikel, niet diep, geen afwisseling maar het duurde best een tijdje.

Vervolgens ging ze on top, dat moest 'slow'. Daarna wilde ze liever missionaris maar ik wilde graag doggy. Nadat ik had gezegd dat ik het langzaam zou doen en niet te diep vond ze het met lichte tegenzin goed. Dat was prima maar lekker stoten mocht niet. Toen ik klaarkwam stopte ze direct en schoof van mjjn pik af (dus te vroeg).

Daarna nog een beetje gesprek. Ze is nogal afstandelijk maar als je haar grenzen respecteert gaat de date prima.

Ze ontdooide heel even tijdens het gesprek en dat was leuk, maar daarna toch weer gesloten.

Ik ga vast nog wel eens terug vanwege haar lichaam

Terug
Bovenaan Onderaan