Recensie Ella/Elaine, Amsterdam (voorheen Emmeloord, Beverwijk, Hoogeveen, Veenendaal) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
25
02/08/22
6
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/emmeloord/2179706-ella https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-spaanse-milf-altijd-geil_4356233
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanmorgen bij Ella geweest. Ze ontvangt in een appartementje in Emmeloord. Ik had een afspraak om 10.00 uur en ik was mooi op tijd. 10 minuten voor tijd Ella gebeld dat ik in haar straat stond en op welk nummer ze woonde, ik kreeg een voicemail, dan maar op het andere nummer, wederom voicemail. Dan maar ff wachten en om 10.00 nogmaals gebeld, nu nam ze wel op, met een slaperige stem, ze vertelde dat ze me 10 minuten later zou terugbellen. Eigenlijk was ik er al klaar mee en ging eens kijken of er in Lelystad nog een leuke dame beschikbaar was. Die was er wel (vond ik tenminste), maar uiteindelijk belde Ella en gaf haar huisnummer. Toevallig stapte ik met een andere man de flat naar binnen en toevallig ging hij daar naar binnen waar ik ook moest zijn. Ik had al geen zin meer, maar ging toch naar binnen. Ella verontschuldigde zich en zei dat het de " chef van het huis" was. Ik werd meteen haar slaapkamer ingeleid en ze gaf me een kus. Deze kus was niet al te fris, mevrouw stonk uit haar mond, kwam van gezellige avond daarvoor zei ze. Mijn zin werd steeds minder en ook omdat ze 2 telefonen daar had liggen die constant berichtgevingen lieten horen. Ging ook nog eens de radio aan op een k*tzender, leuk zei ze Lekkere muziek, ehh dus...
Ik had een afspraak voor een uur, heb dit direct teruggezet naar een half uur. Ik wilde wel weg maar met een smeekbede van haar toch gebleven.
Haar slaapkamertje is een grote rotzooi, overal ligt wat, je kan je kont niet keren. Ella is volgens mij ouder dan ze opgeeft (65+), hangborsten en er zit een behoorlijke bos haar rond haar kutje.
Ik mocht op bed liggen en ze begon met massage olie me in te smeren, Masseren kun je het niet noemen eigenlijk, daarna een hand glijdend tussen mijn billlen naar pielemans,
Die begon al goed te rijzen en ik vroeg haar om me lekker te pijpen, op haar knieën op bed en ik ervoor, ze adverteert tenslotte ook met deepthroat en zonder condoom. Het laatste deed ze niet en het deepthroaten was ook niets. Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt en kreeg ik een vochtig doekje toegeworpen om pielemans ff schoon te maken. Daarna ging Ella op bed liggen met de beentjes gespreid en of ik haar wilde vingeren en beffen. Ik heb bedankt en me aangekleed.
Een douchegelegenheid was er niet, gelukkig kon ik op mijn werk wel douchen.
Voor mij zeer zeker geen herhaling!
Veel mogelijkheden heb ik niet aangestipt want daar zijn we niet aan toegekomen en dus niet gedaan.
 
Mijn ervaring met haar is iets beter. Heb haar in het verleden in Assen bezocht, ze ontving toen met een andere dame. Heb toen bij allebei een half uurtje doorgebracht en het was niet slecht. Wil wat slappe tieten, en Ja ik denk ook dat ze ouder is dan ze aangeeft. Verder was sex goed. Pijpen zonder geen probleem. Maar niet komen in mond. Later ben ik ook nog bij haar in Zuidlaren en Hoogeveen geweest. Steeds redelijk goed maar ook niet super. Maar prijs valt mee 150 uur en dan laat ze je gerust 1,5 blijven.
 
Ik ben eerlijk gezegd toch weleens benieuwd naar deze dame. Kun je bepaalde wensen met haar doorspreken zoals bijv. wat wel mag en wat niet, kledingwensen en dergelijke.
 
Ella heb ik ook bezocht aan de xxxxx in Emmeloord aantal maanden geleden, daar was haar hygiëne prima, maar volgens mij is ze inderdaad ouder.. maar goed. Had een half uurtje betaald en was matig, ik lees nu op kinky dat pijpen 50 extra is.. terwijl dit al in de prijs zat.

\\Edit mod: Straatnaam te specifiek, aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/emmeloord/2179706-ella https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/oma-wilt-zuigen_7875076
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien er een variatie aan ervaringen is met Ella zelf de proef in de poes genomen.

Ontvangt op een discrete lokatie in een redelijk nieuw complex, afspraak was snel gemaakt via app. Eenmaal daar bellen voor t nummertje en naar binnen voor vertier.

Woning is netjes en kamer was schoon en fris. Erg donker met rode leds aan (maar wat kun je anders verwachten bij een dvp ;-)), televisie speelde een oude western af en de radio stond vol aan. Gelukkig had ze door dat ik dat wat storend vond dus tv ging uit, radio zacht en na de financiële plichtpleging deed ze haar jurkje uit en kreeg ik zicht op de gevraagde kledij.. jarretels en bijpassend lingeriesetje.

Dame is inderdaad eerder naar de 60 dan ook wel geadverteerde 46…. Lichaam is niet verkeerd maar borsten zijn erg deepfake en niet echt aantrekkelijk gemonteerd…. Er is meer gedaan aan het lijf en gezicht om een jongere look te krijgen. Of dat geslaagd is laat ik aan ieders eigen oordeel over.

Ella was tijdens mijn date wel echt in de stemming, ze begon te spelen en te teasen, geil tongen en likken om vervolgens af te dwalen naar mn roede. Eenmaal daar deed ze al pijpend het rubber er om waarna ik haar op haar rug heb gegooid om haar wijdbeens te neuken. Op een gegeven moment ging het zo wild terwijl ze vet geil haar zelf tussentijds over haar clit ragde dat spullen van de kastjes afvielen en het bed leek te bezwijken. Uiteindelijk heerlijk in klaargekomen waarna bleek dat het rubber opgerookt was 😵.

Boeltje schoongemaakt en weer heengegaan. Herhalingsgevaar? Mogelijk, niet omdat ze knap is maar wel vanwege de enorm geile klik en geile Spaanse kreunen 😌

Foto's zijn gedateerd.
Linkje naar goede advertentie
 
Heb haar bezocht in een jaar of twee terug, vond het niet geweldig zoals de eerste recensent al heeft beschreven. Bakt er ook echt niks van, doe mij maar een gewone NL oma die geil is, heb je wat aan. Dame is ook geen Spaanse zoals ze beweert maar Dominicaanse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan