Recensie Ella, Genk 4,68 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3734

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-back-in-the-city.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke meid!

Het is de dame van de foto's maar iets kleiner als verwacht. Haar fake d-cup staat haar zeer goed.

Laat zich graag beffen en wordt best nat. Kussen was wel eerder voorzichtig. Neuken had ze echt zin in, 2 rondes zonder glijmiddel waar ze zeer enthousiast meedeed.

Aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ella is een knappe meid met mooie, goed gevormde borsten. Ze heeft een zachtaardig karakter en staat open voor een goed gesprek.

Pijpen is bij mij steeds met condoom geweest. Dit doet ze goed.

Ze wordt inderdaad graag gebeft, zowel in standje 69 als gewoon.

Seks is ok, ze neemt initiatief om de tijd mooi vol te maken.

Tongzoenen kan na bij betalen. Dit is eerder slecht te noemen (lees: weinig tong).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
120
Is juist terug gekomen. Vorige keer ezns bij haar langs geweest. Een heel knap en aardig meisje! Komt een beetje cool over. Alleen voor het prachtig lichaam ga ik zeker nog eens terug.
 
Is juist terug gekomen. Vorige keer ezns bij haar langs geweest. Een heel knap en aardig meisje! Komt een beetje cool over. Alleen voor het prachtig lichaam ga ik zeker nog eens terug.
Oh is ze terug. Voor ze vertrok wou ik ook eens voor eerste keer gaan maar ze had geen tijd. Wanneer ze wel had kon ik niet. Ze kwam goed over op wattsap.

Hoe bedoel je ze komt beetje cool over?
En komt ze na de tijd of is zo van zo snel mogelijk terug buiten werken ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er voor de eerste keer geweest.
Ik denk dat ik wat aan klungen was omdat ik niet echt wist waar moest zijn of hoe er moest parkeren op parking. Omdat wanneer ik beetje afdwaal wel vreemd kan sturen met berichten op wattsapp stuurde ze me terug met vraag of ik soms de auto in kamer wou hebben.
Maar tja eerste keer ergens komen kan erg zijn bij mij. 1 x bij haar moest ik toch effe slikken.
Ze zag er beter uit dan ik verwachte op foto wist dat ze goed uit zag maar zo ... :D
Ook kon ze goed gerust stellen en goed engels.

Ik had ook gevraagt voor nylons aan te doen en had ze gedaan :D en haar voeten ja ook mooi en naar wat kleine kant (ze is klein) maar schattig

Ze nam ook goed de initiatief met wat doen en mocht alles wat doen en met Doggy met haar was super. Wel een keer andere stand doggy gedaan later want vond dat door hoogte ik omlaag moest komen. 2 de keer zat ze met haar benen tussen mijne en ging het SUPER en ze deed ook goed mee.

Later wel nog wat zitten te praten over zaken en was ze gewoon over alles aan wrijven en ik haar, ook supergoed gesprek waar ik zelf van genoot :D

Een 2de keer lukte niet meer bij mij.

Heb het haar al gezegd en is voor Herhaling , zeker en wel (en denk bij herhaling dat alles vlotter verloopt XD)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is helemaal de dame van de foto's. Ze was vrolijk en goedlachs. Afspraak maken ging vlot.

Tongen en vingeren mocht niet, de rest deed ze gewoonweg goed. Ik ben gemakkelijk 2 keer gekomen. Hierna nog wat strelen en knuffelen en een heel spontaan gesprek.

Ik hoop alvast dat deze op regelmatige tijd blijft terugkeren.
 
Het is helemaal de dame van de foto's. Ze was vrolijk en goedlachs. Afspraak maken ging vlot.

Tongen en vingeren mocht niet, de rest deed ze gewoonweg goed. Ik ben gemakkelijk 2 keer gekomen. Hierna nog wat strelen en knuffelen en een heel spontaan gesprek.

Ik hoop alvast dat deze op regelmatige tijd blijft terugkeren.
vingeren staat nochtans wel op de adv.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-5.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zal eerlijk zijn. Ik hou er niet van de details te beschrijven, ik zal alleen zeggen dat de service en de dame in kwestie niet slecht is voor 30 minuten. Ik ben er nooit langer dan 30 minuten geweest omdat ze niet meer waard is dan dat. Ik hou niet van dames die de hele tijd liegen, soms is het beter om te zwijgen. Iemand schreef dat haar familie in Engeland woont. Onzin. Misschien heeft ze het zelf geschreven, ze spreekt Engels, maar het is raar om voor euro's te werken en niet voor het Engelse pond. Het ego van deze dame is buiten zichzelf gegroeid, haar gedrag is alleen maar erger geworden. Ik weet niet wat voor sigaretten ze rookt, maar de tabaksgeur van haar is erg sterk. Ze rekent 20 euro extra voor zoenen, maar deze keer niet, ik zag ervan af. Ik ben het eens met de persoon die hierboven schreef dat ze zich te veel laat uitpraten, deze dame heeft problemen met tact en manieren. Dit heeft me echt teleurgesteld. Maar een snelle ontlading met haar is mogelijk.Voor een vergadering met haast, is het prima.
 
Ik zal eerlijk zijn. Ik hou er niet van de details te beschrijven, ik zal alleen zeggen dat de service en de dame in kwestie niet slecht is voor 30 minuten. Ik ben er nooit langer dan 30 minuten geweest omdat ze niet meer waard is dan dat. Ik hou niet van dames die de hele tijd liegen, soms is het beter om te zwijgen. Iemand schreef dat haar familie in Engeland woont. Onzin. Misschien heeft ze het zelf geschreven, ze spreekt Engels, maar het is raar om voor euro's te werken en niet voor het Engelse pond. Het ego van deze dame is buiten zichzelf gegroeid, haar gedrag is alleen maar erger geworden. Ik weet niet wat voor sigaretten ze rookt, maar de tabaksgeur van haar is erg sterk. Ze rekent 20 euro extra voor zoenen, maar deze keer niet, ik zag ervan af. Ik ben het eens met de persoon die hierboven schreef dat ze zich te veel laat uitpraten, deze dame heeft problemen met tact en manieren. Dit heeft me echt teleurgesteld. Maar een snelle ontlading met haar is mogelijk.Voor een vergadering met haast, is het prima.
Ik ben daar 1 x geweest en het is ook geen kamer waar je te lang wil blijven zitten.

Ze ziet er wel goed uit met een mooi (bijgewerkte) boezem.
Haar Engels is goed te noemen. Je kan er een normaal gesprek mee voeren. Haar kamer stonk wel naar de sigaretten, maar aan haarzelf ondervond ik geen hinder.
Herhalingsgevaar? Ik vond het goed voor ene keer en als mijn favorieten niet beschikbaar zijn, passeer ik daar misschien nog eens.
 
Gisteren nog eens langs geweest bij dit schatje.
Man man cowgirl en dan die 2 lekkere toeters in je handen, beter wordt het niet.
En je kan er nog een leuk intelligent gesprek mee voeren....
 
Ella is sinds deze week weer terug.
Ze is een tijdje terug naar huis gegaan.
Al een paar x bij haar geweest... ze neemt echt de tijd voor je... masseert je lekker.
Ze heeft heerlijke toeters... wel nep.. maar staan haar goed.
Enige minpuntje... ze zoent niet echt maar de sex maakt heel veel goed.
Toppertje
 
Ben er ook 2 keer geweest en kan beamen dat je het niet zoenen snel vergeet. Ze ziet er top uit en pijpen/vrijen doet ze zeer goed. Ze vraagt wel 200eu (1u) als je pijpen zonder vraagt. Maakt het prijzig maar vond het wel de moeite.
 
Ik ben er dit weekend er opnieuw geweest ... , Voor. 45 minuten en 2x gekomen. Altijd positief is tijdens negeert ze haar gsm en in gesprek weet ze nog steeds over zaken wat ik haar gezegd heb nog steeds. Voor 3de keer vind ik wel positief dat ze achtergrond weet en zelf over vraagt.

Ook probeer ze haar best te doen om 2de keer laten slagen. Ze doet tenminste moeite niet zoals andere snel snel en proberen u kwartier vroeger buiten te krijgen
 
Ik ben er dit weekend er opnieuw geweest ... , Voor. 45 minuten en 2x gekomen. Altijd positief is tijdens negeert ze haar gsm en in gesprek weet ze nog steeds over zaken wat ik haar gezegd heb nog steeds. Voor 3de keer vind ik wel positief dat ze achtergrond weet en zelf over vraagt.

Ook probeer ze haar best te doen om 2de keer laten slagen. Ze doet tenminste moeite niet zoals andere snel snel en proberen u kwartier vroeger buiten te krijgen
Google translate ?
 
Ik ben er dit weekend er opnieuw geweest ... , Voor. 45 minuten en 2x gekomen. Altijd positief is tijdens negeert ze haar gsm en in gesprek weet ze nog steeds over zaken wat ik haar gezegd heb nog steeds. Voor 3de keer vind ik wel positief dat ze achtergrond weet en zelf over vraagt.

Ook probeer ze haar best te doen om 2de keer laten slagen. Ze doet tenminste moeite niet zoals andere snel snel en proberen u kwartier vroeger buiten te krijgen
Kan me hier 100% in vinden. Ella is echt wel een topper.
 
meh, recent langsgeweest, had er wel zin in na de eerdere goeie recensies van haar op dit forum.
Zeer knappe kleine meid met 1 van de beste fake borsten die ik al gezien heb, top hygiene ook en mooi gezicht, klein minpuntje de ietwat slappe kont.
Tot daar het positieve, geen tongzoenen, zeer passief, wordt amper nat, gebruikt glijmiddel, weinig interactie.
0,0 herhalingsgevaar, er zijn betere meiden in de omtrek, jammer van mijn 80 EUR
 
Ja dit begrijp ik wel. Mijn eerste 2 keren waren echt goed. Bij mijn betere ervaringen ooit zelfs. Afgelopen weekend was dan weer teleurstellend, ze leek echt niet meer geïnteresseerd. Jammer.
mij vertelde ze dat ze dacht om binnenkort te stoppen en meer op haar zaak in moldavie te focussen en wat slimme investeringen te doen daar. Voor de rest wel een leuke meid, gewoon veel te passief precies een kamerplant
 
mij vertelde ze dat ze dacht om binnenkort te stoppen en meer op haar zaak in moldavie te focussen en wat slimme investeringen te doen daar. Voor de rest wel een leuke meid, gewoon veel te passief precies een kamerplant
Bij mij toch niet vorig weekend. Bij doggy was ze zelf opeens hard aan door stoten en proberen langs onder ook masseren

Ow heeft ze dat echt gezegd. Heeft ze dan echt daar een zaak ? Daarmee dat ze vaak weg is misschien
 
Bij mij toch niet vorig weekend. Bij doggy was ze zelf opeens hard aan door stoten en proberen langs onder ook masseren

Ow heeft ze dat echt gezegd. Heeft ze dan echt daar een zaak ? Daarmee dat ze vaak weg is misschien
Ja zelf geen doggy gedaan met haar, maar haar clit zwol alvast niet op bij mij. Mogelijks geen klik vanwege haar dan. Tevens is seks sowieso amper de moeite als er geen passionele tongzoenen bij zijn vind ik
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor eerste keer,
En wat een bom :D
Zo mooi en eigenlijk wel vriendelijk en zachtaardig, praat ook goed.
Ook haar diensten (y)

Alleen, ben haar iets vergeten te vragen. Maar weet iemand van de forum hier dat, dat ze kan Squirten ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan