Recensie Ella, Massagewereld Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 23734

Vaste klant
166
10/08/21
118
6
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/ella/?iid=47336
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag een massage van Ella bij Massagewereld Eindhoven gehad.

Ella is een jonge (!) dame (student die even pauze heeft met haar studie :)) en enorm (!!) veel lacht. Erg leuk om te zien en ze kijkt je de hele tijd aan - erg leuk!
De massage zelf is echter minimaal (ze doet dit werk pas 4 weken gaf ze aan), en moet nog veel leren.

Wat erg storend was, was dat ze enorm uit haar mond rook - dat maakt de massage op sommige momenten minder 'aantrekkelijk'.
Denk dat Ella wel een goed kan worden; alleen nu nog niet - dus veel oefenen zou ik zeggen :)
 
Ella werkt - volgens eigen zeggen - alleen nog maar in MW Nijmegen. Ik heb haar daar dit weekend bezocht en een recensie achtergelaten onder subje Gelderland.
 
Ella, heb ik diverse keren mogen ontmoeten. Van Eindhoven tot Weert, Heerlen en laatste keer was in Nijmegen. Eerste x heb ik haar tijdens een massage met Rose erbij genomen voor 15 minuteN. Het moment dat ze binnen kwam, en zich over mij heen begaf, wist ik deze dame ga ik nog vaker bezoeken. Mijn meest favoriete dame binnen MW is ze geworden. Ella is wat je ziet wat je krijgt, buiten de kamer hetzelfde als op de kamer. No nonsens met een prachtig lichaam, die haar vak prima verstaat. Vooral veel in Nijmegen. Behandel haar met respect en je gaat voldaan naar huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan