Recensie Ella, Massagewereld Nijmegen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
282
21/07/21
421
14
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/ella/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De lockdown zorgde bij velen van ons voor een tekort aan bezoekjes bij onze dierbare dvp's. Zo ook bij mij, dus zo gauw het weer mocht en kon, wilde ik graag weer eens worden gemasseerd. Ik moest gisteren in Nijmegen zijn, dus besloot ik Massagewereld daar eens te bezoeken.

In Nijmegen op zondag is de spoeling überhaupt vrij dun, vermoed ik. Zeker met de openingstijden die ze nu hanteren - van 10 tot 5 - was er niet veel keus. Maar één naam deed een belletje rinkelen: Ella, een jonge gevormde dame met Arabische roots, Marokkaans of Turks. (Ze kwam voorbij in topics over de top 50 van MW-dames https://www.girlsreview.nl/threads/dames-massage-wereld-top-50.4561/#post-56718 en https://www.girlsreview.nl/threads/massagewereld-eindhoven-algemeen.4792/#post-60115). Ik was nog niet eerder op bezoek bij een dame van deze etniciteit, maar ga daar wel op aan. De foto's van haar goed geproportioneerde derrière gaven de doorslag.

Massagewereld Nijmegen is goed te bereiken, er is genoeg parkeerruimte in de buurt. Bij binnenkomst komt de salon wel een beetje gedateerd op me over. Geinig detail: in de wachtruimte hangt een tv-scherm waarop reclame te zien is voor gezinsvakanties. Deze wachtruimte heeft geen aparte hokjes, goed te weten voor medewandelaars die anonimiteit belangrijk vinden. Ella zou me later vertellen dat ze - nu het gedoe met de vergunning achter de rug is - een verbouwing aan het plannen zijn, zodat het interieur meer in lijn is met de vestiging in Eindhoven. Dat lijkt me een goede ontwikkeling.

Na afrekenen en een sanitair moment haalt Ella me op. Ze is met zo'n 1.70-1.80 langer dan de doorsnee masseuse, heeft donkere krullen en een vrolijke open blik met een gulle lach en guitige donkere ogen. Van onder haar kamerjas vallen me direct haar ronde vormen op. Haar blik maakt me spontaan verlegen. Op de kamer breken we het ijs, ze vraagt of er nog dingen zijn waar ze rekening mee moet houden (!), maakt graag oogcontact. Ze neemt tijd voor de douche en maakt daar al een intiem feest van. Ze kruipt dicht tegen me aan en durft me diep in de ogen te kijken, iets wat ik niet bij veel masseuses zie, maar erg belangrijk vind. Mede daardoor is er gauw een fijne, sexy klik. Eenmaal op bed masseert ze goed mijn rug en weet ze zelfs wat knopen in nek en schouders te lokaliseren. Al gauw glijdt haar lichaam over het mijne, afgewisseld met af en toe een hand tussen mijn benen. Ik mag me voor mijn gevoel erg gauw omdraaien, wat zeker geen straf is.

Vanaf dat moment kijk ik mijn ogen uit en is het genieten tot aan de finish. Want wat maakt Ella er een erotisch feest van! Ze doet een heerlijke b2b waarbij ze veel sexy oogcontact maakt, constant haar zachte, heerlijke borsten gebruikt en niet bang is om op me te kruipen en met haar gezicht erg dicht bij het mijne te komen. Af en toe een gebbetje of vraag ('doe ik het lekker zo?', 'ben je een borsten- of billenman?') en - mits je een body intensief neemt - veel ruimte om haar lichaam (lees: haar prachtige volle billen) de nodige aandacht te geven. Ze vergeet mijn jongeheer niet en houdt me de hele massage stijf. Zo nu en dan zit ze tussen mijn benen om me langzaam en aandachtig af te trekken, waarbij ze ook aandacht geeft aan mijn ballen en perineum en zelfs zachtjes tegen mijn eikel blaast. Ze weet de spanning goed te verdelen. Lang verhaal kort: ik werd helemaal gek en lag te rillen van geilheid. Mijn hoogtepunt geeft ze me met haar zachte lichaam half over me heen, onze benen in elkaar, mijn neus in haar krullen, arm om haar heen. Zo intens dat ik niets anders weet uit te brengen dan een stamelend 'dankjewel' als ze de doekjes pakt.

Ik heb wel enkele kleine kanttekeningen bij dit succesverhaal. Zo vond ik Ella al vrij vroeg naar het hoogtepunt toewerken. Pas achteraf merkte ik dat er nog zo'n kwartier op de teller stond. Zij leek daar ook van op te kijken maar maakte het goed met een lange douchesessie, waarbij ik heerlijk lang kon nagenieten terwijl ze me van top tot teen afsopte. Dat is zeker niet bij alle dames het geval. Daarna hadden we de tijd om nog een beetje te babbelen en bood ze me nog een drankje aan. Misschien is het haar ervaring, of wordt het tijdsbesef wat roestig na een lockdown, maar ik vond dit bezoek zo heerlijk dat ik er niet mee kan zitten. Verder vond ik de massage heerlijk intiem, flirterig en erotisch, maar miste ik wel wat afwisseling in de b2b en lingam. Het was voor mij zo al meer dan genoeg, maar daar zou Ella nog in kunnen groeien en dat komt vast met de jaren. Maar eerlijk is eerlijk: bij geen van de dames die al die trucjes wél kunnen, had ik nooit een massage die zo intiem, oprecht, grappig en geil was. Afgezien van de beschrijving haar heerlijke lach herken me dan ook niet in haar al bestaande recensie (https://www.girlsreview.nl/threads/ella-massagewereld-eindhoven.3354/).

Zoek je een technisch hoogstaande b2b van een ervaren masseuse met lingam en/of edging? Dan zou ik verder zoeken. Maar als je op zoek bent naar een sexy, intieme, erotische GFE-massage van een lieve, rustige, pientere, prachtig gevormde jonge vrouw, dan zit je met Ella goed.

Ella zei me overigens dat ze alleen in MW Nijmegen werkt.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/ella/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik sluit me volledig aan bij mijn voorganger. Ik ben vanmiddag bij Ella geweest voor een heerlijke massage.
Ella is een lieve, slimme en vrolijke jongedame. Ze maakt inderdaad veel en langdurig oogcontact, voor, tijdens en na de massage. Verder hebben we ook echt voor en na de massage een goed gesprek gevoerd. Dan merk je dat ze zeker ook nog inhoud heeft 😁

Ook bij mij was de achterkant na een minuut of 20 al klaar en mocht ik omdraaien. Ik vond dat absoluut niet storend, de massage aan de achterkant was gewoon goed en daarna kon het leukste gedeelte gaan beginnen!
Ze heeft mij ook de hele tijd stijf gehouden en wisselde veel b2b af met aandacht aan kleine Frost (inmiddels niet meer zo klein🤪) Maar ook door afwisselend heel zacht en teder te doen, om dan daar weer wat 'normaler' te werk te gaan, dat maakte het extra gevoelig en de jongeheer ook echt hard hard. Zeker als ze er zachtjes tegenaan blaast. Ella maakt tussendoor nog af en toe een opmerking of stelt een uitdagend vraagje, Uiteindelijk hield ik het niet meer en kwam de explosie, om daarna een keer goed te moeten zuchten en naar adem te happen. Normaal vind een een massage ontspannend, fijn en ontladend, maar deze keer was het ook nog eens erg intens.

@Saikeon Bij mij werd de tijd wel goed volgemaakt met de massage en was er zeker genoeg afwisseling. Dus het kan zijn dat ze je bericht heeft gelezen, of dat ze op een andere manier snel bijleert, maar ze pikt de dingen zeker goed op.

Ik ben wel al bij een aantal dames geweest bij Massagewereld, maar moet stiekem toch gaan bekennen dat Ella zomaar op nummer 1 is binnengekomen voor mij.
De combinatie van een goed (en slim) gesprek, haar oprechtheid, de vrolijke lach, het vele oogcontact en de intense massage hebben hier wel voor gezorgd. Ik ga zeker nog wel terug bij Ella, Wellicht heb ik dan eindelijk een masseuse gevonden waar ik vaker dan 1 of 2 keer heen wil, voordat ik alweer uitkijk naar een volgende.
 
Ik sluit me totaal NIET aan bij alle voorgangers: 2x afspraak met deze "dame" gemaakt, 2x 1,5 uur in de auto, 2x komt deze tuthola niet opdagen, belt gewoon doodleuk 10 minuten voor werktijd dat ze niet komt👎
De gastvrouw van MW was ook Not Amused en gaat dit met de leiding van MW opnemen.
 
Ik sluit me totaal NIET aan bij alle voorgangers: 2x afspraak met deze "dame" gemaakt, 2x 1,5 uur in de auto, 2x komt deze tuthola niet opdagen, belt gewoon doodleuk 10 minuten voor werktijd dat ze niet komt👎
De gastvrouw van MW was ook Not Amused en gaat dit met de leiding van MW opnemen.
Oef, dat is naar. Valt me van haar tegen. Goed om te weten
 
Wat mij daarin niet bevalt is dat MW hier niks mee doet naar de klant. Waarom geen kortingsbon. Als wij afspraak maken en niet komen opdagen , daar worden ze ook niet vrolijk van. Zeker goede klanten die met grote regelmaat terug komen, mag wel wat tegenover staan. Heb zelf ook laatst een klacht ingediend. Deze ook nog steeds niet opgelost, dit ervaar ik als zeer jammer, en heeft mijn
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker waar wat je daar zegt. Als jij een afspraak maakt met een dame en de betreffende dame zegt op het laatste moment af dan mogen ze inderdaad wel iets tegemoet komen.
Dit hoeft ook echt niet overdreven te zijn, een klein gebaar zorgt immers al voor een tevreden klant, toch?
 
Precies, ik heb bv ook eens meegemaakt dat ik zelf een gemaakte afspraak netjes 24 uur vooraf annuleerde ivm quarantaine (Corona).
Werden ze boos want de dame zou dan omzet missen blablabla
En indien nu de dame gewoon voor de 2e keer niet op komt dagen moet dat allemaal maar kunnen??
Ben wel ff klaar met MW
 
Helemaal eens met Spartacus61! Ik heb het ook even helemaal gehad met MW. Al krijg je een tegemoetkoming van 10 euro ! Dan heb je wat gedaan als MW zijnde . Maar ze laten je gewoon gaan. In het geval van Spartacus, 2x voor niks gereden naar Nijmegen, dat kan toch niet !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan