Recensie Ella, Den Haag (vh Amsterdam, Zoetermeer, Breda, Amersfoort) 4,76 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

J.B.

Stamgast
Forumpionier
845
02/07/21
2.335
99
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/nieuwegein/1675918-ella
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ella trok gelijk mijn aandacht toen ik haar van het weekend voor het eerst online zag. Ze is helemaal mijn type: slank, knap gezicht, mooie ogen, prachtig lang haar, classy, verzorgd uiterlijk en een zeer sexy uitstraling. Afgelopen dinsdag al whatsapp contact en een aangename videocall gehad met Ella wat mij besloot om gisteravond haar op te zoeken en af te reizen van Amsterdam naar Nieuwegein.

Locatie is in een groot winkelcentrum en is nogal lastig te vinden maar na even zoeken uiteindelijk gevonden.

De deur stond al wagenwijd open toen ik aankwam en Ella stond achter de deur me op te wachten. Voor mij een "wow" moment toen ik haar in levende lijve zag ondanks de videocall waarin ik al wist dat ze exact overeenkwam als haar profielfoto's. Ze had mooie lingerie aan met een doorschijnende nachtjapon. Modern en schoon appartement trouwens. Gelijk door naar haar kamer en het voelde gelijk goed met Ella. Ze kijkt heel speels en verleidelijk uit haar ogen. Het kennismakingsgesprek verliep heel relaxed en er werd flink over en weer met elkaar geflirt. We voelden beiden dat er chemie was in de kamer. Ik heb haar het geld gegeven en daarna snel de handjes gewassen. Thuis had ik namelijk al gedoucht.

Terug op de kamer lag Ella uitnodigend op bed. Snel even uitkleden tot op de onderbroek. Ik ging tussen haar benen in op mijn knietjes en leunde over haar heen en merkte dat Ella zowel geil als gespannen was. Ik zoende haar lippen heel subtiel waarop ze terug begon te zoenen. Langzaam likte en zoog ik haar onderlip en begonnen we aan een intense tongzoensessie. Ella gaf me een compliment dat ik heerlijk kon zoenen (wat ik trouwens wel vaker heb gehoord in alle bescheidenheid ?). Ik likte haar hals waarop ze begon te kreunen en te krioelen van genot. Op mijn verzoek ontdeed ze van haar lingerie. Haar lichaam ziet er zeer goed uit voor haar leeftijd. Haar borsten zijn gelift met bijbehorende littekens maar ik stoorde me er totaal niet aan. Ik likte en zoog zachtjes aan haar beide tepels die gevoelig erop reageerden. Langzaam daalde ik zoenend en likkend naar beneden via haar buik en dijbenen. Ondertussen keek ik naar Ella die met de ogen dicht volop ervan genoot en in afwachting was om gebeft te worden. Bij haar kut hield ik een moment in en met rustige halen begon ik haar te beffen. Ze begon meer en meer te kreunen en te krioelen waarop ik haar sneller begon te likken. Ook haar kontgaatje nam ik mee wat ze zeer prettig vond. Uiteindelijk lukte het me om haar tot een heftig orgasme te laten komen en hield ze daarna haar hand tussen haar benen om even bij te komen. Ik probeerde haar nog verder te likken maar het was haar allemaal te gevoelig geworden. Vervolgens deed ik mijn onderbroek uit en haalde ik mijn harde pik tevoorschijn en begon ik haar te pussysliden. Het voelde heerlijk om intens met haar te tongzoenen terwijl ze mijn pik stevig vasthield en als een soort dildo haar eigen natte kut mee masseerde. Na een tijdje draaide ik me om en liggend op bed nam Ella gewillig mijn pik in haar mond en begon me heerlijk te pijpen. In het begin even met haar handje erbij en half mijn pik in haar mond maar heb haar gezegd om alleen haar mond te gebruiken en te deepthroaten wat ze gehoorzaam opvolgde. Ik hield haar prachtige lange haren stevig vast met mijn beide handen en bij vlagen nam ze hem helemaal in haar keel. Ook tijdens het pijpen had Ella zichtbaar veel plezier erin en genoot van mijn pik in haar mond. Eigenlijk wilde ik nog dat ze me ging neuken maar ik merkte dat ze door wilde pijpen dus heb ik haar gang maar laten gaan. Op verzoek likte ze mijn ballen en spuugde ze goed op mijn pik waarop ze gulzig doorging met zuigen. Op een gegeven moment zei ze "I want your milk" en reageerde ik erop "do you want to taste and eat it?" waarop ik een bevestiging kreeg. Na een intense deepthroat eindronde spoot ik uiteindelijk al mijn "milk" heerlijk in haar mondje tot de allerlaatste druppel. Met een mondvol besloot ze toch maar om alles in een tissue uit te spugen waar ik uiteraard vrede mee had. Ze zei dat ik haar te heet had gemaakt ?. Nog heerlijk relaxed liggend met haar op bed nagepraat en na ongeveer 20 minuten alle geiligheid in de douche van me afgespoeld. Op de kamer aangekleed, nog verder relaxed met Ella gesproken, haar volop complimenten gegeven wat haar vleide en uiteindelijk na een heerlijke afscheidszoen mijn weg vervolgd terug naar huis.

Samengevat: super GFE gehad met Ella die volop en oprecht ervan geniet. Alleen voor de echte gentlemen die weten hoe ze een dame respectvol weten te behandelen. Wees svp lief voor haar.

Herhalingsgevaar: absoluut!

PS: cim is tegen meerprijs bij Ella dus verwacht niet dat het standaard inbegrepen zit. Bij mij was het toevallig wel inbegrepen; lucky me!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/nieuwegein/1675918-ella
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele sensuele aardige dame! Ze heeft een natuurlijk flirt. Spreekt prima Engels en weet de juiste dingen te zeggen om je in een leuke stemming te brengen.

Kortom dikke aanrader!!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/nieuwegein/1675918-ella
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het zien van haar advertentie en bovengenoemde positieve recensie, ook de stoute schoenen aangetrokken en deze dame bezocht ;)
Een afspraak maken ging gemakkelijk via de app, gewoon duidelijk, geen gedoe of gezeur, prima!
Bij aankomst stond de deur op een kiertje voor me open, en ja daar stond ze te wachten:love: 100% de dame van de foto's, een hele mooie lach, verwelkomde me, ook kreeg ik gelijk een zoen!
Had gelijk een goed gevoel bij Ella!
Ik volgde haar naar de slaapkamer, waarbij we tijdens het uitkleden al snel een leuk gesprek kregen..... Had de hele dag gewerkt, dus wilde zeker even douchen, ze bracht me naar de badkamer, waar twee grote stapels schone handdoeken lagen, goed geregeld dus!
Afijn, na het douchen maar snel richting slaapkamer gegaan, waar Ella al op het bed lag te wachten.
Zachtjes begon ze me te zoenen en met haar hele fijne kleine handen met heerlijke nagels me heerlijk te plagen:) Kleine Klaas begon daardoor toch wel snel zijn vormen aan te nemen, waarop ze me vriendelijk aankeek en zei, "do you like when i suck your cock" Nou heerlijk, gelijk beginnen maar!
Ze pijpt heerlijk en vergeet zeker ook de ballen niet, ze gebruikt haar handen hier ook bij, prima, lekker en het voelde heel fijn aan.
Na een blowjob van een minuut of 15 kon ik het niet meer inhouden en spoot haar mond vol, goed vol, ze keek een beetje plagend, maar zoog rustig door, er ging geen druppel verloren.
Ze stapte van het bed af en naar mijn idee spuugde ze het in een handdoek die op de grond voor de kast lag, ze kwam direct naast me liggen, om lekker te knuffelen;) normaal rennen de dames direct naar de badkamer om het mondje te spoelen etc.... en duurt het 10 minuten voor ze terug zijn, maar Ella bleef gewoon op bed liggen...
Vroeg haar om een massage en die heb ik ook zeker gehad, deze was heerlijk relaxed en werd er zeer ontspannen van!
Het uurtje was ruim voorbij, maar had al snel de indruk dat Ella geen klokkijkster was, dus kon ook nog even een douche pakken voor ik weer huiswaarts zou gaan.
Ella is een 100% naturel dame, zonder tattoo's, volgens mij een navelpiercing en silliconen boobs.... Roken deed ze met zo'n electrisch ding, maar daar heb ik niets van gemerkt bij het zoenen.... ben niet aan het neuken toegekomen, geen idee hoe dat met haar is, zag ook in haar advertentie dat haar prijs van 170 naar 180 is gegaan, maar mijn plan is om haar zeker nog es te bezoeken!
Behandel haar met respect en je heb een leuk uurtje(y)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
positief:
- zichtbaar enthousiaste ontvangst met haar mooie glimlach
- sensuele opbouw: ze streelt met haar nagels over lichaam, ballen en pik; zoent teder op hals, nek en daalt dan langzaam af naar je pik
- pijpbeurt incl ballen likken is van wereldklasse met veel variatie
- aftrekken in divers tempo tot zelfs high-speed (nog nooit eerder meegemaakt, denk dat ze tot wel 150 slagen/min haalde op gegeven moment :p )
- veelvuldig pussy sliden
- sabbelt nog een tijdje door nadat je in haar mond bent klaargekomen
- 2x klaarkomen mogelijk (hier werkt ze zelfs naar toe)
- ik werd niet gelijk de deur uit gewerkt nadat het uurtje om was

wat minder
- deepthroat lukte niet
- ze is helaas niet in het bezit van een lekker getraind vol achterwerk
- hoger prijssegment

Al met al zeker iemand die in mijn top 10 van 2021 is geland, maar nog niet in mijn top 3
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/nieuwegein/1675918-ella#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zal toch maar even een review schrijven ook al zijn velen van de dingen al gezegd!

Appcontact
Heb inmiddels al 3 afspraken met haar gehad en reageerde altijd binnen een kwartier. Ze is duidelijk, lief en en warm op de app.

Uiterlijk
Toen ik haar foto's zag wist ik eigenlijk niet zeker of ik haar wilde bezoeken. Ze oogt vrij oud op de foto's en die zijn dan al "ge-glamorized". Gelukkig is ze (heel cliche, I know) in het echt veel mooier en, mede dankzij haar vrolijke uitstraling, ziet ze er absoluut jonger uit dan op de foto's. Haar borsten voelen ook heel mooi naturel aan(maar volgens mij voelde ik wel een tikkeltje sili, maar ook echt miniem).

De date zelf
Nou ja, ik ben dus al 3x geweest dus je kan wel raden dat ik een erg goede klik heb met haar. Het geeft je altijd een fijn geveol als je merkt dat een DVP van de ontmoeting geniet. En dat bleek heel erg het geval bij Ella. Ze wordt kletsnat tijdens het beffen/vingeren, schokt met haar bekken richting je en komt keihard klaar. Na het klaarkomen wordt ze ook erg gevoelig daar beneden en je kan na 5 minuten nauwelijks aan haar zitten want ze zit dan echt te beven. Super geil.

De seks zelf is ook heel leuk met haar en ze doet actief mee. Ze houdt je vast, tongt als een wilde en drukt haar poes tegen je aan in missionaris. Verder is ze ook niet erop tegen om verschillende standjes te doen dus het voelt ook best wel PSE aan.

Ze is verder 1 van de weinige dames die mij met een 2e ronde klaar heeft laten komen. Sterker nog, ze heeft mij echt 1 van de beste pijpbeurten ooit gegeven en ik was bij de 2e ronde binnen 3 minuten klaar gekomen in haar mond(voor referentie, meestal duurt een eerste ronde ruim 20 minuten bij mij).

Qua aftercare is het ook gewoon fijn om met haar te knuffelen, strelen, beetje zoenen, veel praten. Wat dat laatste betreft is de communicatie gewoon goed. Ze beheerst de Engelse taal op een goed niveau. Niet perfect, maar workable.

Conclusie
Aanrader. Goeie ervaring. Helaas iets aan de prijzigere kant maar als je een goede klik met haar hebt is het absoluut je geld waard.
 
Tegen mij zei ze op de app dat je haar niet mocht vingeren. Voor mij reden om geen afspraak te maken.
 
Recent een afspraak gemaakt na alle positieve berichten maar toch wel erg gemengde gevoelens... Ik snap ten eerste dat ze overal op de foto's haar mond dicht heeft en geen volledige glimlach laat zien, want haar gebit is echt niet best... daarbij zie je gelijk dat ze een rookster is en dat was ook direct te merken bij de eerste tongzoen... die dus daarna maar vermeden. Ze is zeker ouder dan 30-35 of er gaat iets mis, zou haar eerder 40-45 schatten te zien aan hoe alles toch wel uitgezakt is. Ik ben niet verder gekomen dan een lange pijp sessie, en moet zeggen die was wel echt waanzinnig. Zoveel gevoel en geilheid. Misschien ben ik te kritisch en is het gewoon een smaak ding afgaande aan bovenstaande recensies, maar voor mij geen herhalingsgevaar en als ik dit moet vergelijken zijn er echt veel en veel knappere meiden te vinden, maar goed...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
leuke dame die in het echt jonger oogt dan op de fotos. Tikkie duur maar goed dat is tegenwoordig normaal.
Herhaling? mwah.. Daarvoor zit ze toch in het 150e segment qua services en ze vraagt meer.
Wel advies gegeven meer natural fotos op kinky te plaatsen en dat lijkt te zijn gebeurt!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag 27 december deze dame bezocht, op de bekende plek in Voorburg. Dame was vriendelijk,vrolijk en lekker actief.
Lekker (tong) zoenen, leuke variatie met pijpen en kwam verassend snel klaar tijdens het beffen. Goede gfe date gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had na een tijdje droog te hebben gestaan toch wel weer eens zin in een spannend avontuurtje dus kwam na het lezen van al haar lovende recensies uit bij Ella.
Eigenlijk kan ik alles wat er eerder al over haar geschreven is wel beamen, afspraak was vlot tot stand gekomen en het voordeel was dat ik de locatie al kende van een ander bezoek. Ella is een hele leuke open dame waar je meteen een klik mee kan krijgen. De seks was alsof we elkaar al jaren kennen en vooral het tongzoenen en het pijpen vond ik super.
Het was zeker een zeer geslaagd uurtje voor de afwisseling.
 
Iemand nog contact gehad met Ella? Zou ze al naar huis zijn want ze reageert niet op m'n appjes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/1675918-ella
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het lezen van de positieve recensies cq reacties heb ik besloten een bezoek te brengen aan Ella. Eenmaal binnen aangekomen een hele warme ontvangst gekregen. Dame was al in een soort lingerie bh met touwtjes op d'r body. Ik houd daar persoonlijk niet van. Ik houd helemaal niet van panty's en die had ze ook gelukkig niet aan.
Op de kamer ffe gepraat en er was een klik tussen ons. Het begon erg hartig van haar kant. Kussen op lichaam en ze had er zin in. Op een gegeven moment kwam ze bij mij en begon gelijk met tongzoenen. Het leek wel alsof ze mijn tong echt voor haar zelf wilde nemen. Ze masseerde mijn ballen en likte ze ook erg lekker. Daarna ik bovenop haar en merkte echt dat ze echt van genoot. Vervolgens kwam zij bovenop en bereed mij echt als een beest. Ik heb dr van achteren genomen en moet even opmerken dat een kleine kont heeft (niet echt mooi), maar de sex was wel lekker op die positie. Uiteindelijk heb ik haar laten afmaken met een handjob en aan mijn ballen zitten.

Ella is mooier dan op de foto's, heel lief en toegankelijk. Met betalen deed ze absoluut niet moeilijk en betaalde ook achteraf. We hadden de tijd niet in de gaten en t werd 45 min met haar. Heb niets bij hoeven te betalen. Dit is echt een van de weinige dvp die zo lief en relax is.

Als algemene beoordeling geef ik haar toch 4 sterren ipv 5 en de reden is dat ze heel slank is. Ik houd meer van curvy, wat vlees aan.
Desalniettemin had ik een fijne date met haar.
 
Ondanks alle goede berichten hier zou het toch fijn zijn als deze dame de moeite nam om haar berichten te beantwoorden. Ik snap dat je druk kan zijn maar toch…..
 
Nou @Ron67 , je kan beter je zinnen zetten op andere meiden want Ella reageert alleen op klanten uit de bekende witte lijst. Kennelijk sta jij er niet op; jouw kans op contact met Ella is dan vrijwel nihil. Het is wat het is.
 
Nou @Ron67 , je kan beter je zinnen zetten op andere meiden want Ella reageert alleen op klanten uit de bekende witte lijst. Kennelijk sta jij er niet op; jouw kans op contact met Ella is dan vrijwel nihil. Het is wat het is.
Dank je wel voor de tip. Komt goed. Wat die lijst is, weet ik overigens niet. En ik zou werkelijk niet weten waarom ik wel of niet op welke lijst dan ook zou staan. Maar dit terzijde.
 
Dank je wel voor de tip. Komt goed. Wat die lijst is, weet ik overigens niet. En ik zou werkelijk niet weten waarom ik wel of niet op welke lijst dan ook zou staan. Maar dit terzijde.
Kan ook zijn dat je juist op een zwarte lijst staat, zeg niet dat het zo is maar het kan he :) Als je een afspraak niet nakomt bv sta je zo op de shitlist
 
Kan ook zijn dat je juist op een zwarte lijst staat, zeg niet dat het zo is maar het kan he :) Als je een afspraak niet nakomt bv sta je zo op de shitlist
Dank je. Alles kan maar ik zou dan echt niet weten waarom. Ik ken deze dame niet en normaal gesproken gedraag ik me netjes ten opzichte van iedereen. Maar iedereen is vrij om wel of niet zaken te doen. Maar meldt het dan gewoon in plaats van geen antwoord te geven.
 
Dank je. Alles kan maar ik zou dan echt niet weten waarom. Ik ken deze dame niet en normaal gesproken gedraag ik me netjes ten opzichte van iedereen. Maar iedereen is vrij om wel of niet zaken te doen. Maar meldt het dan gewoon in plaats van geen antwoord te geven.
Geloof ik best. Alleen de populaire dames, zeker als er goeie recensies zijn krijgen echt 100+ berichten per dag. Daar ga je echt niet overal op reageren denk ik.
 
Geloof ik best. Alleen de populaire dames, zeker als er goeie recensies zijn krijgen echt 100+ berichten per dag. Daar ga je echt niet overal op reageren denk ik.
Ik denk dat als je geen reactie krijgt een dame geen interesse heeft en/of geen tijd. Een bittere pil wellicht, maar haar stilte spreekt dan boekdelen. Niets forceren, dan verklein je de kansen alleen maar om af te spreken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk is deze topper terug op de vertrouwde plek in Voorburg. Ze herkende me nog van de vorige keer , dus eerst ff bijgepraat.

Ik heb weinig meer toe te voegen aan alle vorige reviews. Het is nog steeds een geweldige dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/1675918-ella
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Ella bezocht op een voor mij bekend adres in Voorburg. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb . Bij binnenkomst zag een prachtige dame ( nog mooier dan de foto's) . Wij waren allebei een beetje gespannen maar dat was snel over . Na betaling en opfrissen wachtte zij mij op in slaapkamer. Wij begonnen met heerlijk zoenen en dat doet ze met volle overgave. Niet alleen ik maar ook zij raakte opgewonden. Zachtjes haar kussend verkend op het bed . Nek, hals borsten mmm. Toen via haar navel ( met mooie bellybutton) naar haar poesje . Slipje uitgetrokken en haar begonnen te likken . Daar genoot ze zichtbaar van want ze begon steeds wilder te bewegen en kreunen . Na een tijdje kwam zij klaar . Ik was al op volle oorlogssterkte en zij begon mij heerlijk te pijpen . Ook DT en vergat mijn ballen niet . Ook gebruikt zij haar handen om je lekker te strelen . Daarbij kijkt zij met die prachtige ogen en koppie aan . Ik kwam al bijna maar kon mij nog inhouden . Vervolgens missionaris geneukt en volgens mij kwam zij weer. Toen zijwaarts wat ik een heel lekker standje vind . Ook daar genoten wij allebei enorm van . Ik had zo wel uren kunnen blijven liggen . Op het einde heeft ze mij nog een gepijpt en handjob waarna ik ongelofelijk klaarkwam ( en ik denk de hele flat dit gehoord heeft ) . Jeetje wat een pareltje is Ella . Met stip in Top 3 . Ik ga zeker nog een keer voordat ze vertrekt . Thank you so much Ella 😘😘😘
 
Zie ook dat ze gaar prijs heeft verhoogd. Ik was er maandag toen was het €170
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan