Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou wel raar zicht zijn op bare gangbang met condoom neuken😁 denk dat je de enige zou zijn🤣

Ik ben er net van terug.
Farah slut deed het voor zover ik zag enkel met condoom zowel pijpen als neuken. Dus ik vermoed dat er iets met haar test was, hoewel ik zou verwachten dat je dan echt niet meer meedoet.

Deze keer was Michel toch een stukje onvriendelijker/zakelijker. Mijn voorganger was nog niet goed en wel klaar met de test of Michel gebaarde al een graaihandje naar mij voor de centen. Gelukkig had ik reeds een ticket gekocht op de site.

Er waren uiteindelijk buiten de 3 aangekondigde dames een 5 tal koppels, waarvan 1 geheel niet actief, 2 semi actief en 2 actief (2 rondes).
De 2 actieve koppels waren echt enorm geile dames: een grote oostvlaamse (?) met een lijf om van te smullen en een lieve mollige Franse van begin de 20 die er echt zichtbaar van genoot.

Begonnen bij Dianne, zij zag er eigenlijk een pak minder oud uit dan op de foto. Genoten van haar zeer zachte poes in missio, ook al keek ze nogal ongeinteresseerd rond.
Farah Slut heb ik even doggy geneukt maar mijn lul is niet gevoelig genoeg voor condooms dus dat moest ik na een tijdje staken. Ook niet echt m'n ding qua interactie veels te zenuwachtig.
De Oostvlaamse heb ik helaas niet mogen meemaken (stopte net als ik wilde aanschuiven) maar de topper van de dag was toch het Franse meisje! Echt een mooie brave facade, maar o zo geil in de actie. Heerlijk om te zien en te horen hoe zij genoot van alle jongen kerels, want die droegen haar voorkeur. Ik denk dat ze op 10 minuten bijna evenveel mannen heeft doen klaarkomen.
Achteraf op haar vraag ook nog mijn nummer doorgegeven voor in het geval ze eens in de buurt van Antwerpen waren, dus met een fijn gevoel huiswaarts gekeerd :)
 
Maandag 23e langs geweest. Aan de ingang een bloedtest die in je vinger prikt door een Duitser. Een hollandse dame ontvangt het geld of controleert of je overgeschreven hebt. Er loopt nog een dude rond die alles in het oog houdt en de bar organiseert.

Eens binnen waren er 3 pro dames. Een Nederlands, Franse en Duitse (geen grap :). Daarnaast nog enkele oudere koppels en een 40'ers koppel met een zwaardere dame (niet mijn type).
De Nederlandse en Franse met een lekker lijf zaten het eerste anderhalf uur in de darkroom. Nogal spijtig voor een bare gangbang, waar je het zaad graag uit hun kutje ziet lopen toch?
Daarna is die Nederlandse wel nog even buiten actief geweest. Iets na 15u (na aankomen kortingneukers), is die Franse vertrokken.
Die Nederlandse zei dat het het laatste rondje was en haar kutje mocht nog eens volgespoten worden terwijl ze met haar benen open lag op het bed. Jammer genoeg, door de beperkte hoeveelheid mannen, was er niet veel zaad meer...

De Duitse dan: Spermarie. De dame met wie ik op voorhand de minste klik had, gezien haar foto's, die bleef de hele tijd beschikbaar en aktief. Het bleek uiteindelijk heel goed te klikken. Ze liet mij niet los, bleef enthousiast doorgaan en is heel sympathiek. Ze heeft die namiddag heel wat kilometers gereden.

Beetje awkward: toen ik thuiskwam verscheen op mijn Facebook een vriendschapssuggestie van die Duitse Spermarie (maar dan met haar echte naam). Toch wel bizar hoe Zuckerberg ons in het oog houdt en ons probeert te linken :-D
 
Gisteren geweest, trieste bedoening eerlijk gezegd. Elina eerst al problemen er was een man klaargekomen in gezicht en dat mocht niet heel drama. Caroline was er ook amai das 1tje om vies van te zijn. Een echt doorleefde vrouw niets aan. Dan een oudere vrouw die ook op affiche stond, ofwel stoned, ofwel seniel ofwel niet 100% in de bovenkamer. En dan was er sweet melli laat dit nog het beste geweest zijn. Vriendelijk en toch een glimlach. Weggesmeten geld.... Nooit meer.
 
Goed ik ben nieuw in deze scene, ik zou het graag eens proberen maar ik zou niet weten hoe dit te werk gaat? Kan iemand mij beschrijven waar je rekening mee moet houden en hoe het in zijn werk gaat? Dat zou ik heel prettig vinden
 
Goed ik ben nieuw in deze scene, ik zou het graag eens proberen maar ik zou niet weten hoe dit te werk gaat? Kan iemand mij beschrijven waar je rekening mee moet houden en hoe het in zijn werk gaat? Dat zou ik heel prettig vinden
Je komt aan, betaalt de entree, krijgt een handdoek, bergt je kleren op in een kluis, neemt een douche en begeeft je naakt of in onderbroek naar de speelruimtes en/of de bar. De rest wijst zich vanzelf na enig "de kat uit de boom kijken"
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen in mond
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.elle-naturelle.be
Totale kosten (in euro)
130 Euros, van 12 tot 17u00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ging ik naar deze Bare-GB-Anaal van www.elle-naturelle.be.

Aankomst om 14 uur : De parking was niet helemaal vol.

De snel HIV test aan de ingang maakte de sfeer confortabel.

De 3 MILFs-DVPs van de advertentie waren aanwezig, maar geen koppel.

Afhankelijk van het moment, waren er 3 à 6 mannen rond elke DVP. Geen opdringerigheid. Sommige mannen gebruikten een condoom, wat frustreerde een beetje de DVPs.

De 3 DVPs kon ik versieren in al hun gatjes. D.w.z. 14,5 Euro/gat... ;)

Naar het eind, kers op de taart, kon ik zelf aan een DP deelnemen, in mijn favoriete en strake kontje.

"All-in-all", wat een geile belevenis !

Voor herhaling vaatbaar !

:love:

092B1C6B-8AE8-4DCC-9B75-5EF5A4796BF5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren geweest, trieste bedoening eerlijk gezegd. Elina eerst al problemen er was een man klaargekomen in gezicht en dat mocht niet heel drama. Caroline was er ook amai das 1tje om vies van te zijn. Een echt doorleefde vrouw niets aan. Dan een oudere vrouw die ook op affiche stond, ofwel stoned, ofwel seniel ofwel niet 100% in de bovenkamer. En dan was er sweet melli laat dit nog het beste geweest zijn. Vriendelijk en toch een glimlach. Weggesmeten geld.... Nooit meer.
De vorige keer dat ik geweest ben, had ik ook gevraagd aan Elina of ik over haar gezicht mocht klaarkomen. Toen mocht dat idd ook niet. Maar ik mocht wel in haar mondje spuiten... En dat heb ik dan ook met heel veel plezier en genot gedaan terwijl ze mij aan het pijpen was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Www.elle-naturelle.be
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag 8/8 geweest. Drie DVP aanwezig, nl talig, franstalig en 1 duitse.
Die duitse was fantastisch geil en gans de tijd berijdbaar…zalig. De nl talige begon met mij te pijpen in de barruimte. Zalig en een goed begin op de zetel. Snel kwam er een extra kandidaat bij die haar van achter neukte. Tot net voor hoogtepunt ging ik naar onze mooie duitse, wat stond die geil en dat bleef zo heel de tijd, ook Caroline was niet te houden, altijd bezig met twee drie mannen, zoals alle drie. Ik spoot mij klaar op het gezichtje en mondje van onze duitse(sorry maar ik heb haar naam niet gehoord) Het sperma vloeide uit de kutjes en mondjes. Kortom genoten volle 200%. De Kollebloem is niet nieuw en gedateerd, de douche beperkt maar alles word goedgemaakt door de dames die ons zonder drummen allemaal ons ding lieten doen, vol overgave. Lauwe drankjes, zelf te nemen en sandwiches. Beperkt maar ok, tenslotte gaat het over de sex en die was bare en lekker en veilig na de verplichte sex. Zij zien me nog terug, zeker en vast.💋💋🥰👍🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan