Recensie Ellen Wijnegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jayson

Wandelaar
41
21/12/21
4
1
De Chinese Ellen geeft een heerlijke massage.

Voor een beetje meer geeft ze extra's. Er is er nog een waarvan ik de naam vergeten ben. Maar voor wat meer geld krijg je meer dan een beetje n handje. (Geen intiem)
 
Het salon heeft geen vergunning dus geen naam en geen link.

Verder qua extra's ligt het aan jezelf. Dus probeer het zelf even uit. HPE sowieso maar voor de rest ligt het aan de masseuse zelf en de dag.
 
Het salon heeft geen vergunning dus geen naam en geen link.

Verder qua extra's ligt het aan jezelf. Dus probeer het zelf even uit. HPE sowieso maar voor de rest ligt het aan de masseuse zelf en de dag.
Ik ken deze dame heeft vroeger bij Elki gewerkt ,en ik weet waarover je praat ,dit doet ze bij iedereen mits extra €
 
Recht over het marktplein in Wijnegem naast een broodjes zaak wat de praventie wel niet ten goede komt 😤
Ben er enkele jaren geleden geweest.
Veel masseuses aanwezen net als klanten.
Heb tijdens de massage geïnformeerd of er meer kon tegen betaling. Geen reactie… integendeel ik kreeg een andere masseuse die ook niet verder ging dan de menukaart.
 
Ben er enkele jaren geleden geweest.
Veel masseuses aanwezen net als klanten.
Heb tijdens de massage geïnformeerd of er meer kon tegen betaling. Geen reactie… integendeel ik kreeg een andere masseuse die ook niet verder ging dan de menukaart.
Ik ben daar altijd goed behandeld door Ellen zelfs afwerking was goed !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan