Recensie Ellie utrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
123
07/07/21
113
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7486370-ellie
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou dit is denk ik een van de meest aparte ervaringen die ik tot nu toe gehad heb.
Als je naar de fotos kijkt van deze meid vermoed je dat ze zeer slank is. Enigszins verbaasd was ik dan ook dat ellie toch wel een plus maatje is. Denk dat ze wel 15 kg zwaarder is dan de dame op do foto. Daarnaast was ze echt 1.5 uur later dan we hadden afgesproken.
Maargoed wilde de pret niet drukken.
Het begon erg traag alleen wat praten. Voor ze uit ging kleden was ze al lange tijd in de douche. Plassen, wassen, nog een keer wassen, denk wel 10 min.
Komt uitgekleed naar buiten, wilde bedden, maar moest nog 50 euro bij betalen. Toch maar gedaan.
Beffen moest precies op de manier die zij wilde. Na het beffen ging ze weer 10 min de douche in. Komt naar terug, chauffeur belde, denk dat ze 40 min binnen was, laatste 20 min dacht ik voor de sex. Maar toen ze er achter kwam dat ik niet wilde verlengen, begon ze per direct aan te kleden. 20 min voor de tijd om was. Heb gevraagd wat ze van plan was.
Als een soort psychopaat sloeg ze echt 100 pct om. Begint met verheven stem tegen me te praten, meer geld betalen, of ga weg... 20 min voor de tijd om was. Doet net alsof ik ineens zeer onredelijk ben etc.
Voor de duidelijkheid ze heeft mn lul met geen vinger aangeraakt.

Binnen 2 min was ze ook buiten.
Heb dr na 10 min nog een bericht gestuurd, om aan te geven dat ze op deze manier niet ver zou komen in het leven.
De chats die daarna vanuit haar kwamen waren echt van lage klasse...

Goed mijn geld is helaas verspilt.
Enige wat ik nu nog kan doen is ieder ander te waarschuwen voor deze geldwolf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan