Recensie Ellie, Vicoria Secret Garden, Meise 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dvpgenieter

Newbie
22
27/07/25
13
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ellie-zoet-als-snoep.html
Totale kosten (in euro)
80
Gisteren afspraak gemaakt ging vlot in het nederlands , na vorige keer bij Katja te geweest zijn ,
die overigens weer in de line up stond en er goed uit zag, zag ze omdat als ik toekwam er nog iemand binnen in de wachtkamer was.
Terug over naar Ellie , dus had afspraak gemaakt door de fille was ik wat later ,
wat geen probleem gaf aan de afspraak die ik had voor en half uur
zag ze al in de ruimte waar de andere dames ook zitten te relaxen dus uiteindelijk nog 2 minuten moeten wachten op haar + 1 minuut extra bij tot andere klant weg was.. over naar de actie , de trap op naar boven , eerst even opgefrist voor haar al samen even vastgepakt
Ze zij wel direct dat ze 20 was en geen 18 zoals op de site werd vermeld ze kon heel goed engels uit colombia
Ze zij dat ze al bijna in sliep lag door het wachten maar mij paar keer gexcuseerd en dan was het oke ,
klik was er wel voelde ik
na het praten was ze nog even op haar gsm bezig dacht sh*t niet weer deze praktijken

Eindelijk actie .. mij lekker neergelegd begon ze mij met condoom heerlijk te neuken , mocht jammer ze niet beffen tenzij ik extra betaalde
enkel touching (precies in het SKW) maar bon deze jonge griet kon heerlijk goed pijpen af en toe liet ze mijn lul heerlijk tegen haar kaak kletsen
dan moest ik haar doggy nemen , pfff dat uitzicht op haar kontje heerlijk (mocht ook wel niet aan haar tepels knijpen) was ze wel beetje preuts in
maar uit respect geluisterd .. dan moest ik haar neuken met het nodige fake gekreun wat ze in dat huis als beste kunnen) lag ik haar kutje lekker te neuke
en was ze vollebak mijn nekje aan kussen heerlijk wel af en toe kusje op de lipjes
en dan klaargekomen in het condoom in haar ,dan heeft ze nog wat met haar voetjes over mijn lul getrokken en moct ik er nog wat mee spelen
en beetje nagepraat , mocht van haar nog terug komen , maar voor 31 augustus want dan is ze terug naar Colombia ...

Ze was wel ongeveer zoals op de foto's

herhalingsvatbaar ,
mischien enkel door de prijs waarschijnlijk niet 80 euro voor en SKW service ( en geen echte GFE hier) is wel aan de dure kant .
zonder drankje dan nog eens , al waren het wel propere kamers

Terug
Bovenaan Onderaan