Recensie Elly, Elly Thai Massage, Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
938
01/03/22
612
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://ellymassage.be/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden heb ik deze dame in Oostende bezocht.
Ze doet alles wat ze belooft (PZC, TZ, NMC, 69) en met de nodige overgave.
Ze ontvangt in een zeer net privé-apartement. Ze ontvangt daar alleen, er zijn dus geen andere dames en ook geen mamasan.
Haar foto's zijn recent én echt. In tegenstelling tot vele andere Thaise dames is er nergens silicone te bespeuren. Daar staat dan weer tegenover dat ze niet echt strak in haar vel zit.
Ik ben niet écht ontevreden buiten gegaan, de dienstverlening was prima. Alleen de prijs (100 €/uur + 70 €/uur) vond ik toch wel aan de hoge kant, dus omwille van die reden is er wat mij betreft niet onmiddellijk herhalingsgevaar.

Ze heeft een eigen website:


En ze heeft 2 profielen op Redlights, één in het Engels en één in het Nederlands:

 
Enkele weken geleden heb ik deze dame in Oostende bezocht.
Ze doet alles wat ze belooft (PZC, TZ, NMC, 69) en met de nodige overgave.
Ze ontvangt in een zeer net privé-apartement. Ze ontvangt daar alleen, er zijn dus geen andere dames en ook geen mamasan.
Haar foto's zijn recent én echt. In tegenstelling tot vele andere Thaise dames is er nergens silicone te bespeuren. Daar staat dan weer tegenover dat ze niet echt strak in haar vel zit.
Ik ben niet écht ontevreden buiten gegaan, de dienstverlening was prima. Alleen de prijs (100 €/uur + 70 €/uur) vond ik toch wel aan de hoge kant, dus omwille van die reden is er wat mij betreft niet onmiddellijk herhalingsgevaar.

Ze heeft een eigen website:


En ze heeft 2 profielen op Redlights, één in het Engels en één in het Nederlands:

Dank u @Jaydeepee voor uw feedback. Ik was op zoek naar iemand die haar ontmoet had. Weet je of ze een goedkopere extra aanbiedt met minder diensten, bijvoorbeeld alleen haar aanraken of alleen haar kussen?
Ten slotte, is ze gastvrij, goed gehumeurd en vriendelijk (dit is belangrijk voor mij).
Dank je.
 
Elly is gevestigd in de Torhoutsesteenweg. Parkeren daar is doorgaans gemakkelijk, maar niet gratis. Je kan betalen met de 4411-app op je telefoon, dus je hoeft geen muntstukken bij de hand te hebben. Als er geen parkeerplaats in de straat te vinden is, dan is er nog vlakbij de Indigo-parkeergarage, uiteraard ook betalend, ik dacht 4 €/uur. Gratis parking in Oostende ga je enkel maar vinden aan de buitenrand van Oostende, bijvoorbeeld als je op het einde van de E40-snelweg aan het rondpunt de richting "Centrum" volgt, dan is er aan de rechterkant een een vrij grote gratis parking, die staat ook goed bewegwijzerd. In het toeristisch hoogseizoen, zeker met warm weer zoals de voorbije dagen, is het daar meestal volzet én een eindje wandelen tot aan de Torhoutsesteenweg. Op sommige dagen rijdt er vandaar dan weer wel een pendelbus naar de stad, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Wat was me dat zeg...

Op aangesproken aangekomen. Ze vroeg om op tijd te zijn. Was er zelfs vroeger. En mocht dus 10min voor het afgesproken tijd binnen. Maar stond ook na 50min terug buiten, I left the building myself!
Ontvangt met pumps, rokje aan en corsetje?
Betaald voor 1 uurtje.
Dan haar kleren af gedaan...
Ja amaai, met alle respect en sorry dat ik het zeg. Dit is de slechtste body van alle Thaise dat ik in mijn leven gezien heb, zelfs oudere dames bijgerekend.
Loshangende grote borsten, loshangende buik, ervoor kon je de zware cellulitis aan de benen ook zien.
Als je van BBW houdt, ben je wel op de juiste plek, een Thaise BBW, haha, ze heeft wel aangenaam gezicht en dit is de enigste pluspunt eraan.
Massage dan, dit was ook maar alleen gewrijf. Als niet goed is, is bijna alles niet goed. Als je hier komt voor massage, is dit ook het verkeerde adres!
Toch even gepolst voor de extra's 30 pmc, 50 pzc, 70 pzc nmc, tz nog iets extra erbij. Hopla geldwolvin...
Ik heb natuurlijk niks extra genomen, ik vond het al jammer dat ik 100 gegeven had en gebleven was.
Voor de rest leuke babbel over koetjes en kalfjes.

Ik schrijf niet graag negatief commentaar, het is niet negatief, maar het was echt mijn smaak niet... U bent gewaarschuwd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat was me dat zeg...

Op aangesproken aangekomen. Ze vroeg om op tijd te zijn. Was er zelfs vroeger. En mocht dus 10min voor het afgesproken tijd binnen. Maar stond ook na 50min terug buiten, I left the building myself!
Ontvangt met pumps, rokje aan en corsetje?
Betaald voor 1 uurtje.
Dan haar kleren af gedaan...
Ja amaai, met alle respect en sorry dat ik het zeg. Dit is de slechtste body van alle Thaise dat ik in mijn leven gezien heb, zelfs oudere dames bijgerekend.
Loshangende grote borsten, loshangende buik, ervoor kon je de zware cellulitis aan de benen ook zien.
Als je van BBW houdt, ben je wel op de juiste plek, een Thaise BBW, haha, ze heeft wel aangenaam gezicht en dit is de enigste pluspunt eraan.
Massage dan, dit was ook maar alleen gewrijf. Als niet goed is, is bijna alles niet goed. Als je hier komt voor massage, is dit ook het verkeerde adres!
Toch even gepolst voor de extra's 30 pmc, 50 pzc, 70 pzc nmc, tz nog iets extra erbij. Hopla geldwolvin...
Ik heb natuurlijk niks extra genomen, ik vond het al jammer dat ik 100 gegeven had en gebleven was.
Voor de rest leuke babbel over koetjes en kalfjes.

Ik schrijf niet graag negatief commentaar, het is niet negatief, maar het was echt mijn smaak niet... U bent gewaarschuwd.
Ja idd goed omschreven. Kweet nog steeds niet hoe ik daar een erectie bij kreeg maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Proberen het beste ervan te maken. Stonk daar ook echt naar huisdieren maar gelukkig was ze wel vriendelijk tijdens de date. Zal éénmalig zijn voor mij.....

De sex was echt maar matig....en zij heel big overal 🙃

//Mod edit, een beetje respectvol aub....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kom, kom. Beetje respect graag. Als je deze dame bezoekt dan weet je dat je niet voor een slanke Thaïse gaat.
De foto's zijn zeer realistisch. Ik heb haar ook bezocht een tijdje geleden en heb het me niet beklaagd.
Zij is zeer lief en zacht en daar hou ik wel van.
De body to body voelde dank zij haar wellustige vormen zeer intens aan. Ik mocht haar ook overal aanraken en dat was zeer leuk om met haar borsten te spelen.
Het happy end was ook heel intens toen ze met haar mooie ogen recht in die van mij keek terwijl ik klaar kwam.
Conclusie: ieder zijn meug.
 
Onlangs bij Elly langsgeweest te Oostende. De dame was zeer vriendelijk bij de ontvangst. Ze was sexy gekleed en het appartement was zeer proper en verzorgd. Er volgde een zeer aangename massage, ze doet alles wat ze zegt op de site. Heel goede massage, vezorgde mooie dame en leuk gesprek gehad tijdens de massage. Massage was ook zeer goed gegeven en het intieme gedeelte was precies zoals het moet zijn. Heel aangenaam verblijf gehad bij deze mooie vrouw. Ik ga zeker nog terug en kan een bezoek aanbevelen. Een toppertje, de negatieve commentaren hierboven zijn totaal uit de lucht gegrepen. Voor mij was het een superbeleving die zeker en vast nog herhaald zal worden
 
Onlangs bij Elly langsgeweest te Oostende. De dame was zeer vriendelijk bij de ontvangst. Ze was sexy gekleed en het appartement was zeer proper en verzorgd. Er volgde een zeer aangename massage, ze doet alles wat ze zegt op de site. Heel goede massage, vezorgde mooie dame en leuk gesprek gehad tijdens de massage. Massage was ook zeer goed gegeven en het intieme gedeelte was precies zoals het moet zijn. Heel aangenaam verblijf gehad bij deze mooie vrouw. Ik ga zeker nog terug en kan een bezoek aanbevelen. Een toppertje, de negatieve commentaren hierboven zijn totaal uit de lucht gegrepen. Voor mij was het een superbeleving die zeker en vast nog herhaald zal worden

Welke deel van mijn commentaar is uit de lucht gegrepen als ik vragen mag?
 
And she is not 27, 28 or 29 years old as she advertises, but 45 years old, so that's where the lie starts. Only visited once, but all in all a big disappointment for the money. The only positive is that she was really friendly.
I know her She been bigger like 100 Kg before ,,, and losing weight thats is why her skin is hanging down everywhere on the body. I understand the photos must be little bit but please not too much right. Keep reality there also to be fair for the cilent, her real age yes is 40++. , She is friendly sweet and you can allow to do everything with her as I know this girl for her job is the best one too ( if doesn't count about the body )
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan