WHEM Elvira Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben enkele weken geleden bij Elvira op bezoek geweest.

Via Kinky een berichtje gestuurd. Daarna leuk een half uurtje appjes gestuurd. Tijdens het appen geeft ze al duidelijk aan wat niet de mogelijkheden zijn: zoenen, PMC en per keer extra betalen voor anaal. Niet verkeerd om vooraf duidelijkheid te hebben.

Toen ik onderweg was stuurde ze me het adres waar ze je komt ophalen.

Bij aankomst stond ze klaar en gingen we naar haar studio. Bij binnenkomst vooraf afrekenen. Ik had 2 uur met anaal afgesproken, €350,- De studio is klein maar dat is niet erg. Wel zou het er iets schoner mogen zijn.

Eerst een praatje gemaakt. Ik mocht uitkiezen uit een paar setjes. Dat is erg leuk.

Precies toen we aan de slag gingen vertelde ze me nog even dat ze niet on top gaat.

Ze gebruikt helaas geen betaalde muziekdienst waardoor er steeds irritante reclame door de muziek heen komt, of waardoor ze steeds tijdens de actie op haar telefoon een nieuwe speellijst ging selecteren. Toen we het daar over hadden gaf ze aan dat spotify te duur was.

De seks was ok. Als de vrouw niet ons top wil is het al snel wat passief.

Nadat ik voor de eerste keer klaar was gekomen moet je zelf alles schoonmaken. Voor de 2e ronde gaat ze even roken. Daarna gaf ze aan dat je wel hard moet zijn voor een vervolg. Bij mij lukte dat daarna dus niet meer. Dan valt me op dat ze geen enkele moeite doet om er wat van te maken. Dus een beetje aanrommelen of nog een keertje pijpen zat er niet meer in.

Ik ben maar onder de douche gestapt. Daar was de shampoo en de douchegel op. De douchegel was aangelengd met water zodat het nog ergens op leek. Laat me raden: zal te duur zijn… ik ben maar snel de schimmelige badkamer uitgestapt en aangekleed.

Uiteindelijk stond ik na 1 uur weer buiten en was van anaal geen sprake geweest.

Ik was teleurgesteld vanwege de kosten en mijn verwachtingen maar denk wel dat er meer te beleven zou zijn geweest als ik een klik had met haar.

Positief: de foto's kloppen, ze ziet er leuk uit, ze is eerlijk, communicatie klopt.
Negatief: duur, matige service, hygiëne van de ruimte en de regeltjes.

Ik ga er niet meer heen. Mijn tip zou zijn om net zo duidelijk te zijn als zij. Prijs afspreken en achteraf betalen. Ga niet voor de uitgebreide service, maar gewoon een "vluggertje" is prima.

Ik ga er overigens vanuit dat ze na mijn gulle donatie wel een abonnement op spotify is en dat ze voldoende douchegel geregeld heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan