WHEM Shanti/Elvira, Geleen (Heerlen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Probeerde af te spreken. Leek prima. Vroeg later 80 euro meer. Toen ik vraag stelde of ik die aan haar of aan gastvrouw zou betalen had ze geen zin meer in mijn vragen en werd ik geblokt. Zegt mij genoeg over empathie etc. Jammer. Mooie vrouw om te zien.

Probeerde af te spreken. Leek prima. Vroeg later 80 euro meer. Toen ik vraag stelde of ik die aan haar of aan gastvrouw zou betalen had ze geen zin meer in mijn vragen en werd ik geblokt. Zegt mij genoeg over empathie etc. Jammer. Mooie vrouw om te zien.

Geachte,

Ik heb je geblokkeerd omdat je maar dagen lang bleef lastigvallen met vragen. Daarom heb ik voordat ik je hebt geblokkeerd hebt tegen je gezegd dat je een andere dame beter kon zoeken. Volgende dag later in de avond app je mij weer met een ander nummer en weer een verhaal geven. Geen empathie? Je mag niet eens bedragen bespreken in een recensie onderwerp over een dame. Dat zijn de nieuwe regels hier. Wat ik bespreek met de klant qua prijzen is tussen de klant en ik. Is respectloos om het hier te plaatsen. Ik hoop dat je een dame vindt die wel bij je aansluit.

Laatst bewerkt:
Ik bezocht haar:

Terug
Bovenaan Onderaan