Chris_wandelt
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8497285-ema
Deze dame trok m'n interesse met haar indringende blik op de foto's en de donkere krullen. Kortom m'n interesse was gewekt. Na wat heen en weer geapp afgesproken. Dame ontving me in een budget hotel in amstelveen. De dame is wel de dame van de foto's maar die zijn flink opgeleukt.
Qua karakter en inzet is het een leuke dame maar ik zou denk ik niet nog een keer gaan. Ze kwam haar afspraken na. de communicatie was prima en ik merkte dat ze wel haar best deed om er geen standaard date van te maken maar qua lichaamstype hou ik er toch van als het wat strakker/minder hangend is. ik geef haar 2,5 sterren vanwege haar inzet. Ik wou dat ik jullie er meer over kon vertellen maar t was gewoon niet echt een memorable date. ik heb zeker slechter gehad maar ook zeker veel beter. De kik van een nieuwe meid bezoeken vind ik leuker dan nog eens met haar afspreken.
Qua karakter en inzet is het een leuke dame maar ik zou denk ik niet nog een keer gaan. Ze kwam haar afspraken na. de communicatie was prima en ik merkte dat ze wel haar best deed om er geen standaard date van te maken maar qua lichaamstype hou ik er toch van als het wat strakker/minder hangend is. ik geef haar 2,5 sterren vanwege haar inzet. Ik wou dat ik jullie er meer over kon vertellen maar t was gewoon niet echt een memorable date. ik heb zeker slechter gehad maar ook zeker veel beter. De kik van een nieuwe meid bezoeken vind ik leuker dan nog eens met haar afspreken.