Recensie Ema, Rotterdam (voorheen Den Haag) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.627
30/06/21
4.026
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6591880-ema
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ema uit de Oekraine, weer een aparte ervaring dit. 20min wachten voor ik aan de beurt was, maar alles verliep soepel. Ik had m'n auto geparkeerd in het midden van de straat, dus moest nog 600 meter wandelen.. maar geen probleem.
Een kleine slanke meid deed open. Lief gezichtje, halflang zwart haar in een staartje.
Ze begon gelijk heel gezellig te praten voor zover ze Engels spreekt. wat dat blijft toch een dingetje bij die Oekraïense.
Ze vroeg of ik nog even geduld had en begon heel chaotisch van alles op te ruimen, en ging daarna eerst nog even douchen.
Ze stond er ook op dat ik ook ging douchen.. prima hoor.
Het appartement zag eruit alsof er net een mega orgie was geweest, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.
Uit de badkamer vroeg ik nog of ze tongzoende, had ik op de app al gevraagd, en toe "yes" nu zei ze eerst nee, maar toen het geld kwam ja.. 🤨
Ik kan zeggen.. ze tongzoent echt prima, complimenten 👌
Neuken was allemaal gewoon, en pijpen (zc) ook.. prima, alles mocht en totaal geen gezeur.
Ook de tijd werd totaal niet op gelet. Afgesloten met een facial die ze totaal niet aan zag komen. In eerste instantie werd ze een beetje boos, maar draaide bij en vatte het toch sportief op.
Ze bleef gewoon zitten en vroeg of ik haar met de babydoekjes schoon wilde maken.. tuurlijk moppie. 😉
Nog even na zitten praten, en al met al een prima ervaring.
Kans dat ik nog eens terug ga is zeker aanwezig, al zal ze niet meer in de facial trappen vrees ik 🙄
 
Verwacht trouwens geen King size Hästens bed.. alles moet op een grote hoekbank gebeuren.
Dus voor niet zo lenige wandelaars even heroverwegen.
Voor de rest.. gaan!!
een GFE ligt op de loer 😉
lijkt me wel aparte ervaring op een bank te pompen ahhah ik ben wel wat gewend gelukkig was het overigens een beetje lichte woonkamer of was het een donker hol waar je moest pompen
 
Verlichting was prima, al wil je alles aanzetten zal ze dit vast geen probleem vinden..
Weet wel wat je bedoeld trouwens.. halen ze overal de lampen uit en alleen een klein schemerlampje met handdoek erover 😣

@Assterix Facial staat heel vaak in advertentie, maar geen van de dames wil het meestal, en snap ik ook wel 😁
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Getriggered door collega Ted heb ik er vanochtend een appje tegenaan gegooid.
De gebruikelijke reactie met straatnaam en een uur later was ik er.
Ik stond geparkeerd bij de koffieshop op 229 en ik moest aan de overkant zijn zo'n drie minuten lopen.
Ik kreeg een foto van de voordeur en na een foto terug kreeg ik het huisnummer.
De benedendeur ging open, de tweede en derde deur ook en ik was op een gallerij.
De voordeur stond al open en ik wandelde naar binnen waar de jongedame in een handdoek net uit de douche kwam.
In de woonkamer het financiële afgehandeld waarbij ze de handdoek opensloeg voor een blik op haar heerlijke lijfje met tepelpiercings.
Ik antwoordde 30 minuten en overhandigde haar 100.
Na mijn kleren uitgedaan te hebben plaatste ik mezelf op de bank waarna ze naar me toekwam.
Al snel zat m'n stijve pik in haar mondje terwijl ze half op de bank zat.
Ik zette haar snel op haar knietjes zodat ik goed mijn pik kon zien verdwijnen in haar hoofd.
Het pijpen voelde goed en al snel lag ze op haar rug op de bank.
Aangezien ze net uit de douche kwam besloot ik haar even te beffen.
Normaal gesproken doe ik dat nooit maar haar kutje reageerde goed op mijn liefkozingen tegen haar klit.
Haar gaatje werd goed nat en opende zich voor me.
Dit in combinatie met kreuntjes van haar kant leek het alsof ze ervan genoot.

Al snel vroeg ze om doggy en ze plaatste zich on all fours.
Ik kon haar goed doorneuken zonder gezeur, haar slanke heupen tussen mijn handen en al snel met haar hoofd op de bank en haar reet goed in de lucht.
Het uitzicht was fantastisch.

Ik draaide haar om zodat ik haar in missio kon stoten.
Haar lijfje is geweldig en terwijl ik doorneukte hield ze haar handen bij haar middel en hield haar buik in.
Haar kutje voelde goed, ik haalde m'n pik uit haar kut, condoom eraf en haar voetjes tegen mijn ballen.
Kreunend kwam ik klaar.
Tevreden.

Dit meisje is een lekker ding, goed lijf en een lekker gezichtje.
Lekker dun waar ik van hou.
Haar Engels is erg basic en het ging allemaal wel wat snel maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik had wel het idee dat er wat tijdsdruk achter zat vanwege de regelmatige appjes die ze binnenkreeg maar ik kon toch mijn ding doen.

Voor een snelle cumdump ideaal, misschien was 100 iets teveel betaald maar toch tevreden in de auto op weg naar huis.
 
Ema uit de Oekraine, weer een aparte ervaring dit. 20min wachten voor ik aan de beurt was, maar alles verliep soepel. Ik had m'n auto geparkeerd in het midden van de straat, dus moest nog 600 meter wandelen.. maar geen probleem.
Een kleine slanke meid deed open. Lief gezichtje, halflang zwart haar in een staartje.
Ze begon gelijk heel gezellig te praten voor zover ze Engels spreekt. wat dat blijft toch een dingetje bij die Oekraïense.
Ze vroeg of ik nog even geduld had en begon heel chaotisch van alles op te ruimen, en ging daarna eerst nog even douchen.
Ze stond er ook op dat ik ook ging douchen.. prima hoor.
Het appartement zag eruit alsof er net een mega orgie was geweest, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.
Uit de badkamer vroeg ik nog of ze tongzoende, had ik op de app al gevraagd, en toe "yes" nu zei ze eerst nee, maar toen het geld kwam ja.. 🤨
Ik kan zeggen.. ze tongzoent echt prima, complimenten 👌
Neuken was allemaal gewoon, en pijpen (zc) ook.. prima, alles mocht en totaal geen gezeur.
Ook de tijd werd totaal niet op gelet. Afgesloten met een facial die ze totaal niet aan zag komen. In eerste instantie werd ze een beetje boos, maar draaide bij en vatte het toch sportief op.
Ze bleef gewoon zitten en vroeg of ik haar met de babydoekjes schoon wilde maken.. tuurlijk moppie. 😉
Nog even na zitten praten, en al met al een prima ervaring.
Kans dat ik nog eens terug ga is zeker aanwezig, al zal ze niet meer in de facial trappen vrees ik 🙄
cup A?? in haar advertentie staat cup C
 
Nee.. Dames van deze kliek worden voorzien van een advertentie en locatie. Hebben zelf vaak geen idee hoe "hun" Kinky advertentie eruit ziet.
Dit zijn zogenaamde herbruikbare universele advertenties met wisselende dames.
Ik denk dat ze een deal met Kinky gesloten hebben om voor al hun advertenties nep foto's te mogen gebruiken.
Ze wisselen altijd tussen Den Haag, Rotterdam, en Amsterdam.
 
Kinky checkt alleen hun bankrekening.. Als je een foto van Sinterklaas opstuurt vinden ze het ook best.. zolang je maar betaald.

Ik heb ze al vaak geattendeerd op niet kloppende foto's..
Ze zeggen dan de dame opnieuw te gaan verifiëren, maar vervolgens doen ze niks.

Mijn vermoeden is dat Stevie Wonder tegenwoordig bij Kinky werkt.
 
Laatst bewerkt:
Kinky checkt alleen hun bankrekening.. Als je een foto van Sinterklaas opstuurt vinden ze het ook best.. zolang je maar betaald.

Ik heb ze al vaak geattendeerd op niet kloppende foto's..
Ze zeggen dan de dame opnieuw te gaan verifiëren, maar vervolgens doen ze niks.

Mijn vermoeden is dat Stevie Wonder tegenwoordig bij Kinky werkt.
maar nu blijf de vraag is de dame waar jullie zijn geweest mooi of aardig mooi om een goed voorbeeld te nemen is het Andra/Lori 4K kwaliteit zijn best aardig of is het meer een Jessica 23K ziet er heel mooi gezicht en goed lichaam
heeft ze mooi zwart lang haar dat zou ons toch helpen broeders?
 
Moet je dan naar Den Haag of naar Rotterdam om Ema te ontmoeten? Als je naar Alina in Rotterdam gaat, vind je waarschijnlijk een andere vrouw. Als je naar Ema in Den Haag gaat, word je ontvangen door Alina uit Rotterdam. Verwarrend allemaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan