Recensie Ema, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
128
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/8824286-ema
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Ema langs gegaan. Was lekker gemaakt door de prachtige kleine billen op de foto's. Ze ontvangt in Kanaleneiland in een flatje, samen met een vriendin, naam onbekend. Ema is Roemeense. Gezicht en borsten worden niet getoond op de foto's dus was voorbereid op AA cup en een niet al te knappe dame. Ging er dus voornamelijk heen om een half uur tegen die kleine billetjes aan te knallen. Ik kwam aan in de straat en hield mijn hart vast, hier had ik al eens een andere dame getroffen die me zeer slecht beviel: Roberta, lang blond haar en grote natuurlijke borsten maar een k*tmentaliteit en waardeloze service. Had dus weinig hoop op een gedenkwaardige date maar zoals gezegd, ik kwam alleen om een half uur lang tegen die billen te beuken. Een aangename verrassing: Ema bleek een knappe en slanke dame te zijn. Slank, maar dus NIET skinny. Haar billen zijn dus ook niet zo klein als op de foto's, maar normaal. Wel mooi in proportie, dame ziet er in het geheel prima uit en ruikt fris. Ze heeft kleine maar stevige borsten, ook al mooi in proportie met de rest. Werd de date gedenkwaardig? Nee, dat niet. Ze was heel aardig en vriendelijk, maar de "no cum in mouth please", "no, also not cum in face please" en tenslotte "no I do not lick balls, sorry", hoewel allemaal heel lief en vriendelijk geuit, zorgen voor een laag herhalingsgevaar. PS heb 110 euro betaald voor een half uur, starttarief is 80 euro plus 30 euro voor pzc.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan