WHEM Ema, Voorthuizen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De foto's van deze leuke dame bleven me bezighouden, dus toch maar een afspraak met haar gemaakt.

Via de app ging dit heel makkelijk en nadat ik fris gedoucht was onderweg naar Voorthuizen, wat eigenlijk een gloednieuw vakantiepark in Garderen bleek te zijn…

Huisnummer doorgekregen en ze stond me op te wachten bij de deur.

Ze is erg klein / petit, maar OMG wat een mooi lijf...kleine, stevige borsten, strakke (maar toch zachte) getrainde buik en een mooi glad poesje…

En ze kwam leuk / lief op me over, de klik was er zeker wel.

Haar buik en borsten na een half uurtje met verschillende standjes voorzien van een warme lading zaad.

Heerlijk half uurtje gehad (wel alles safe, gezien ze dit niet altijd doet begreep ik) en wie weet ga ik nog een keer.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag weer bij Ema geweest. Ze blijft lekker, dat tengere lijfje van dr. Ze vraagt best wel veel voor dr extra diensten. En dr is wel een ding waar ik me steeds aan stoor, en dat is de dame die het app contact regeld. Ze is best luidruchtig oo de achtergrond. Maanden geleden ging ze opeens stofzuigen en nu bleef ze maar hard hoesten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan