Recensie Emelli/Emeli, Breda (voorheen Eindhoven, Nieuwegein, Amsterdam, Zoetermeer) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Plassex door klant
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/9845632-emmeli
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan heel kort zijn over Emeli. Degene die het in z'n hoofd haalt deze dame NIET te bezoeken is krankzinnig, loopt de date van z'n leven mis en moet per direct stoppen met wandelen. Deze dame is alles maar dan ook alles waar je tot nu toe alleen maar van droomt.
 
@GuntherF : ben het totaal niet met je eens en ben dan ook zeker dat je haar niet hebt bezocht. Emeli is verre van 60+. Ze heeft een lichaam waar de meeste meiden tussen de 18 en 30 alleen maar van dromen. Om maar te zwijgen over haar pijpkunsten, standjes, tongen etc.
 
Ik bezoek graag milf en gilfs uit ervaring dat je ook meer krijgt dan een poppetje die weinig zin heeft.
Een jaar of 3 terug heb ik Emeli bezocht, ze is zeker 50+ maar haar diensten vond ik niet iets om te onthouden voor de volgende keer.
Squirten deed ze niet en kon ze ook niet(misschien pas ontdekt) maar ik denk dat ze Gunther heeft ondergeplast :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/560498-emeli
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben niet zo positief over mijn bezoek.
Leeftijd schatten is altijd lastig maar 10 jaar nauwkeurig lukt toch zeker wel, ik schat haar eind 50.
Bezoek was verder erg op de automatische piloot alles afraffelen het moest snel, snel stond na 45 minuten weer buiten. Ik had voor 60 betaald en ga er verder geen tijd meer aanbesteden. Geen herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/9845632-emmeli
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandagavond zag ik haar staan op kinky. Wwwooohh wat een lekkere Milf dacht ik bij me zelf. Dus meteen de telefoon in geklommen. En kreeg haar te pakken. Het een en ander doorgenomen via de telefoon. En ik kon meteen langs komen. Bij binnenkomst werd ik door haar opgewacht in een zwarte latex jurkje. Ik overhandigde meteen het 💸. Want ik kon niet meer wachten. Ik pakte haar meteen aan. Mijn vingers gleden onder haar latex pakje. En zei pakte stevig mijn neukpaal vast. Ondertussen trok ik aan de rits haar latex pakje uit. Daar stond ze heerlijk poedelnaakt. Ondertussen kleedde ze ook mij uit. Daarna trok ze aan mijn neukpaal de douche in Onder de douche zaten we elkaar lekker op te geilen. Het duurde niet lang totdat ze onder de douche op haar knieën ging. En mijn neukpaal in haar mondje nam. En er heftig op los ging. Ze keek me zeer geil aan met haar zaadvragende ogen. Mens wat kon zei heerlijk deepthorat pzc. Daarna zijn we op bed beland. Waar het spel verder ging. De tijd verstreek. Maar ik had nog geen zin om haar te verlaten. Dus nog een uur bij gepakt. Ik heb in verschillende gevechts positie's genomen. En 3x Flink op haar gezicht en in haar gulzige pijpmondje klaar gekomen. Ze zoog elke keer de laatste druppel eruit

Ze was bloedgeil. En dat liet ze ook duidelijk merken ook. Het werden uiteindelijk 3 zeer geile HP uurtjes met haar.
Ze liet ook nog een paar foto's van haar vriendin zien . Die er zeer mooi en geil uit zag. Ook nog met een filmpje erbij. Hoe ze met zijn tweeën tegelijk aan een neukpaal aan het kluiven waren zc tot het einde in hun gulzige pijpmondjes. Dus dat wordt de volgende x een trio met beide dames
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9845632-emmeli
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerder deze week deze uiterst vriendelijke en enthousiaste dame mogen bezoeken. Heeft Letse roots, inderdaad een stukje ouder (vermoed achteraan 50) en met een klein buikje, maar een ware nymfomane!

Bij binnenkomst had ze een latex zusterpakje aan met dito laarzen en een geile halsband. Het opgeilen begint meteen! Na wat over en weer betasten en stevig tongzoenen, waarbij ze volop initiatief neemt, de kleren uit en onder de douche. Ze inspecteert grondig of je alles goed wast 😉.

Daarna lekker op bed. Sloppy pijpen, kontlikken, prostaat erbij maar ook haar beffen kan ze waarderen. Smaakt allemaal heerlijk fris en super verzorgd! Ronde 1 in standje 69 afgemaakt waarbij ik lekker in haar mondje ben kunnen klaarkomen.

Vrijwel direct door naar ronde 2 waarbij ik haar lekker in missionaris hard heb mogen neuken. Tussendoor pijpen en daarna heeft ze me lekker bereden. Door de korte pauze lukt het niet een 2de keer te komen, maar wat is de sex heerlijk met deze dame! Ze weet echt wat ze doet, heeft weinig grenzen en is erg enthousiast (soms misschien wel tè).

Net appartement in Breda, met schoon sanitair en bovendien discreet te bereiken. Dame is, net zoals ik, erg gesteld op hygiëne. Mocht ik nog eens in de buurt zijn kom ik zeker terug!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan