Recensie Emely, Kiya, Gentbrugge 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
21/12/21
7
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/emely-23/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag bij Emely in Kiya langsgeweest.
Ze stond al een tijdje op de radar en ik ben blij dat ik ze heb bezocht.
Echt een knappe verschijning met weliswaar valse borsten maar het deerde me voor een keer niet.
We kwamen op de kamer en het was eerst wat onwennig, ik was duidelijk haar eerste klant van de dag en ze verontschuldigde haar dat haar handen een beetje koud waren (wat eigenlijk totaal niet te merken was). Ze begon me te pijpen met condoom, wat ze eigenlijk wel vrij goed deed, en een beetje later stelde ze voor om "erop" te kruipen. Enkele standjes, waaronder "Janukurpara" (gewoon rechtstaande sex met haar opgetild), en ze werd wild. Ik ben niet de makkelijkste in het klaar komen en ze stelde voor om mij te pijpen zonder condoom, wat bijna leidde tot cim maar toch net niet. Dan een nieuwe condoom en nog wat extra standjes.

Het was een leuke tijd, met zeer groot herhalingsgevaar al zou ik ook wel enkele andere dames van dit huis eens willen testen ;)

Zoenen hebben we niet gedaan maar aangezien ik hier zelf niet naar zoek (op deze moment), weet ik dus niet in hoeverre Emely aan tongzoenen doet of niet (voor de liefhebbers)

Hierbij ook de link van het huis Kiya: https://www.kiya.be/person/emely/
 
Afgelopen donderdag bij Emely in Kiya langsgeweest.
Ze stond al een tijdje op de radar en ik ben blij dat ik ze heb bezocht.
Echt een knappe verschijning met weliswaar valse borsten maar het deerde me voor een keer niet.
We kwamen op de kamer en het was eerst wat onwennig, ik was duidelijk haar eerste klant van de dag en ze verontschuldigde haar dat haar handen een beetje koud waren (wat eigenlijk totaal niet te merken was). Ze begon me te pijpen met condoom, wat ze eigenlijk wel vrij goed deed, en een beetje later stelde ze voor om "erop" te kruipen. Enkele standjes, waaronder "Janukurpara" (gewoon rechtstaande sex met haar opgetild), en ze werd wild. Ik ben niet de makkelijkste in het klaar komen en ze stelde voor om mij te pijpen zonder condoom, wat bijna leidde tot cim maar toch net niet. Dan een nieuwe condoom en nog wat extra standjes.

Het was een leuke tijd, met zeer groot herhalingsgevaar al zou ik ook wel enkele andere dames van dit huis eens willen testen ;)

Zoenen hebben we niet gedaan maar aangezien ik hier zelf niet naar zoek (op deze moment), weet ik dus niet in hoeverre Emely aan tongzoenen doet of niet (voor de liefhebbers)

Hierbij ook de link van het huis Kiya: https://www.kiya.be/person/emely/
Altijd geil bij nieuwe klanten, na een paar keer is ze je beu en gaat de service pijlsnel achteruit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De topic starter was zo positief dat ik ook eens moest langsgaan.
Eerste bezoek aan Kija. En dus gekozen voor emely.
Ze heeft iets van een Angelina Jolie .
Niet dat het haar tweelingzus zu zou zijn maar die lange zwarte haren ook haar gezicht heeft er iets van en ook haar houding.
Ze heeft een koppel lekkere fake tits en pijpt zonder condoom.
Ik moet zeggen dat ik redelijk rap klaar kwam en ik dacht ok dat was het maar ze wou zelf een tweede ronde 😳 dat gebeurt ook niet vaak dat ik dat tegen kom.
Gelukkig voor mij zei onze kleine vriend niet nee tegen een tweede ronde.
Mij ziet ze in ieder geval nog terug en zeer binnenkort.
Aanrader
 
De topic starter was zo positief dat ik ook eens moest langsgaan.
Eerste bezoek aan Kija. En dus gekozen voor emely.
Ze heeft iets van een Angelina Jolie .
Niet dat het haar tweelingzus zu zou zijn maar die lange zwarte haren ook haar gezicht heeft er iets van en ook haar houding.
Ze heeft een koppel lekkere fake tits en pijpt zonder condoom.
Ik moet zeggen dat ik redelijk rap klaar kwam en ik dacht ok dat was het maar ze wou zelf een tweede ronde 😳 dat gebeurt ook niet vaak dat ik dat tegen kom.
Gelukkig voor mij zei onze kleine vriend niet nee tegen een tweede ronde.
Mij ziet ze in ieder geval nog terug en zeer binnenkort.
Aanrader
Ze heeft haar dagen…. De ene dag top… de andere drama, je moet het net treffen bij haar. Hangt wat van af hoe ze uit haar bed is gestapt en hoe de wind zit. Spreek uit ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom net vanbij deze dame. Het huis zelf vind ik een beetje vreemd, niet echt uitnodigend ook eerlijk gezegd. Uiteindelijk naar de kamer gestuurd waar ik moest wachten. Dit duurde toch zo een 10 minuten. Maar toen kwam Emely binnen, wow, wat een prachtige dame ! Met die Tattoo's, fake tites en perfecte lijntje helemaal mijn type!
Begon me quasi meteen te pijpen zc. Ik rechtstaand zij op het bed, ze kreeg hem bijna helemaal binnen :).
Nafien geneukt in 3 standjes, dit deed ze goed en met overgave, uiteidelijk klaargekomen op die prechtige tits. Nadien nog een massage gekregen en wat gepraat tot de tijd vol was. Al wat dingen besproken voor een volgende keer, want die komt er zeker ;)
 
al 3 x langs geweest bij haar, de 1e maal was top, 3e maal was veel minder, ze moet haar dag hebben (zoals Permeke melde)
Inderdaad, zelfde ervaring, 3x langs geweest, eerste keer was heel goed, daarna hééééél veel minder, dus ik heb ze geschrapt van mijn lijst. Een mindere dag kan, maar het mag geen constante zijn.
 
Ook eens langs geweest enkele weken geleden na het lezen van de positieve reviews. Ontvangen door een iets oudere dame die me vroeg om even te wachten toen ze naar de kamer van Emely ging. Het duurt en het duurt ... Plots roept de 'bazin' voor het hele huis: Ladies, present! Ik voelde de bui al hangen. Ze kwam me vertellen dat Emely ziek in bed lag. Raar, ik had 30' van tevoren gebeld. Ik kreeg de keuze uit de beschikbare dames. Dat waren er zo'n 7. Helaas niemand die mij kon bekoren en dus maar vertrokken. Mij zien ze hier alvast niet meer terug.
 
Ligt ook aan Emily zelf wispelturig dametje, als ze geen zin heeft , ook in de ervaringen de ene keer super date , andere keer was echt niet goed , ik ga er niet meer bij
 
Ligt ook aan Emily zelf wispelturig dametje, als ze geen zin heeft , ook in de ervaringen de ene keer super date , andere keer was echt niet goed , ik ga er niet meer bij
Emily, zeer wispelturig dametje... Eerste keer was super, daarna nog 2 keer bezocht, telkens een absolute ramp. Ze vroeg extra geld voor alles en nog wat... Typisch Kiya! Mij zien ze daar niet meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja hallo, vandaag Emely gedaan en ze had dus blijkbaar wel n goeie dag bij mij. Enkel tongen zat er niet in, ze wou niet. Klonk ook beetje snotterig, waarschijnlijk daarmee.
Begon me direct mn broek los te knoppen en met mn gereedschap spelen, had nog geeneens mn schoenen uit of ze begon me te pijpen. Na tijdje wat met haar poesje gespeeld te hebben. , niet te lang en volgens zij het wil, begonnen met cowgirl. Begon me lekker te berijden en gaf nog niet direct op ook. Nog paar standjes, missio en doggy omzo lekker eerste lading af te geven.
Direct begon ze me te vragen voor n 2e keer,, heeft niet lang geduurd of opnieuw begon ze me te pijpen en moet zeggen dat ik er wel oren naar had want de zin was er terug. Nog wat liggen beuken en me dan nog gepijpt om uiteindelijk op haar borsten te mogen spuiten. Ook wel leuk met zicht in de spiegel

Was in kamer voiraan aan deur en je moe je wel over al die bewegingen zetten, heb daar zelf geen last van, maar ze waren aan stofzuigen, je hoort elke vent binnenkomen en de gesprekken in de ontvangstruimte. Ze zullen ons ook wel gehoord hebben. Als ebig nadeel zou ik zeggen dat ze wat te opzichtig kreunde. Maar verder topervaring wel. Bij vertrek is ze me naakt aan de deur uitgezwaaid tot groot jolijt van de andere aanwezige dames in de ontvangstruimte.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben recent 2 maal bij Emely geweest. Alle drie keer was ze inderdaad wat vreemd, maar jongens toch wat een beest. Een prachtig lichaam en heerlijk actief. Pijpen zonder doet ze heerlijk diep en ze let op wat je graag hebt.
De eerste keer zat ze op mij voor ik het doorhad, ze had daarbij ook iets vergeten, als jullie weten wat ik bedoel. Ook Anaal was ze om aan het vragen. Echt verbazend, nog nooit meegemaakt.
De tweede keer heb ik echt moeten vragen naar een condoom. Maar de ervaring was helemaal het zelfde.
Beide keren was ik me aan het aankleden toen de hem weer uithaalde en hem in de mond houdend naar me keek met smekende oogjes. Zo heerlijk.
Ik ga zeker nog eens terug.
 
Ik ben recent 2 maal bij Emely geweest. Alle drie keer was ze inderdaad wat vreemd, maar jongens toch wat een beest. Een prachtig lichaam en heerlijk actief. Pijpen zonder doet ze heerlijk diep en ze let op wat je graag hebt.
De eerste keer zat ze op mij voor ik het doorhad, ze had daarbij ook iets vergeten, als jullie weten wat ik bedoel. Ook Anaal was ze om aan het vragen. Echt verbazend, nog nooit meegemaakt.
De tweede keer heb ik echt moeten vragen naar een condoom. Maar de ervaring was helemaal het zelfde.
Beide keren was ik me aan het aankleden toen de hem weer uithaalde en hem in de mond houdend naar me keek met smekende oogjes. Zo heerlijk.
Ik ga zeker nog eens terug.
Ja alles is extra bij haar! En gevaarlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan