Recensie Emilia, Brussel, Aarschotstraat 152 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Wandelaar
90
11/11/21
117
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het werd snel zomer. Maanden niet gewandeld. Geen tijd, maar wel veel zin. Uiteindelijk verkeerde ik nog eens in onze hoofdstad, en dan stop ik natuurlijk eens in Brussel Noord. Het was 15h en ik had enkele dames op het oog (via reviews op fora) die ik wilde bezoeken. Na een eerste wandeling viel het me enorm op dat heel wat ramen leeg waren. Ramen waar normaal erg populaire dames staan, waren nu leeg. Wellicht zijn er veel met vakantie?

In ieder geval viel plan A, B en C in het water. Ik had me al wat ingelezen op het Franstalig zusterforum en wist welke dames ik een kans moest geven. Vele wandelaars noemen steeds dezelfde naam als het om toppers van de rue gaat. Emilia staat daar dan ook steeds bij.

De nood was hoog. Ik had geen zin om met een broek vol goesting terug huiswaarts te keren. Ik moest dus een keuze maken. Uiteindelijk gekozen voor deze topper. Vaak de rue op en afgelopen en het viel me op hoeveel mannen er zwaaiden naar haar, of gewoon naar binnengingen of buitenkwamen. Ze is dus zeer populair en constant bezet!

Na een kleine 10 minuten te hebben gewacht aan de overkant, zag ik mijn voorganger vertrekken. Ik heb toen even de tijd genomen om haar goed te bekijken. Het is een vrij lange slanke Bulgaarse blondine in een zeer uitdagend zwart setje. Fake tits, fake lips en een string waar haar mooie kont goed tot zijn recht komt. Ze is te herkennen aan een schorpioenentattoo op haar schouder/rug.

Het kamertje is zeer compact en het is de eerste keer dat er geen deur was, maar wel een gordijn. Minder privacy, maar wel nog geil. Zeker omdat er nog een collega aan de lopende band klanten een glimlach op hun gezicht tovert in de kamer ernaast. Haar 50 gegeven en ze vroeg nog eens of ik de service van 40 of 50 wou. Dus op dat vlak alvast zeer correct.

Eens op de matras kwam ze naast me liggen. Normaal word je dan gestreeld en willen ze je opwinden, maar zij begon direct mijn lichaam te verkennen en te kussen. Al vrij vlug gaf ze me een kus op de mond en spontaan begonnen we te tongen. Voor mij een primeur achter de ramen! Wat een verrassing. Ik stond dan ook meteen staalhard en was extreem opwindend.

Toen deed ze een condoom aan met haar mond, pijpte ze me op mijn vraag zachtjes (want ik was zeer opgewonden) en betastte ik met veel plezier haar kont die naar mij gericht was. Een heerlijke strakke poes die ik met mijn vingers wat verwende. Dan was het tijd voor het echte werk en kwam ze op me zitten. Ze voelde heel warm aan, veel warmer dan doorgaans achter de ramen. Ze was dus ook wat opgewonden geworden. Wat volgde was een mix van een GFE en PSE. Ik vroeg haar om me zacht in cowgirl te berijden (want anders zou het snel gedaan zijn), en ondertussen muilden we verder. Het was zalig. Dan nog doggy, waar ik flink mocht doorpompen, om te eindigen in missionaris. Uiteindelijk hield ik het niet meer en klemde ze haar benen rond mij, waarna ik het het condoom volspoot. Dan nog even in die houding gebleven en rustig nagepraat. Tijdens de daad zit ze je ook verbaal wat te teasen, zonder dat dit storend is.

Hebben ze op het zusterforum overdreven? Nee, absoluut niet. Qua service heb ik dit echt nog niet meegemaakt. Meestal is er, zeker bij een eerste bezoek, een soort barrière. Wanneer het té intiem wordt voel je het. Bij Emilia was het op haar initiatief direct all in. Ga ik nog terug? Hoogstwaarschijnlijk wel, maar er zijn nog dames zat in de rue die ik wil uitproberen. Het zal dus een lastige keuze worden!

Wie nu asap naar Brussel wil vertrekken is eraan voor de moeite. Volgende week vertrekt ze naar haar thuisland tot in september. Dus wie zegt dat de raambuurt in Brussel niets te bieden heeft moet misschien toch wat beter zoeken! Er werken zeker nog genoeg dames die een topservice leveren.
 
Jaaarén geleden haar ooit aangesproken. Had toen nog geen D-cup. Vond ze heel sympathiek. Toen helaas geen tijd om binnen te gaan. Omdat ik daar overdag bijna nooit geraak ben ik nooit (meer) bij haar geraakt. Haar topic op Youppie volg ik ook.
 
Ik was lange tijd vaste klant bij haar. Ze blijft een mooie verschijning, maar gaandeweg was het nieuwe er van af en dus ook de vonken. Mooie neuksessies met haar beleefd, maar op is op.
Dat de topicopener voor 50 Euro heeft mogen zitten tongen betwijfel ik. Puntje van tong kan wel mogelijk zijn om u doen weer te keren en hopelijk meer te doen betalen. Dat heb ik altijd wel geweigerd op één uitzondering na. Ik betaalde altijd 40 Euro, en toen ik eens 50 Euro gaf heb ik daarvoor misschien 5 minuten extra gekregen maar geen FK en zeker geen DFK.
 
I was a regular customer with her for a long time. She remains a beautiful appearance, but gradually the novelty wore off and so did the sparks. Nice fuck sessions with her polite, but it's gone.
I doubt that the topic opener was allowed to sit for 50 euros. Tip of the tongue may well be possible to make you turn back and hopefully make you pay more. I have always refused, with one exception. I always paid 40 Euro, and once I gave 50 Euro I got maybe 5 minutes extra but no FK and certainly no DFK.
is she still around?
 
Emilia is er nog steeds. Toen ik vorige dindag bij Sophia op nr 180 ben binnengegaan (zie verslagje bij recensies) was ik eerst even met Emilia gaan praten. Mij sprak ze helaas aan met "Babe" en daar knap ik wel volledig op af. Toch een leuk 'koetjes en kalfjes' gesprek gevoerd na dit wederzien. Ik was er lang klant, maar sinds die dagen is ze wel wat veranderd. Zij heeft nog steeds een leuk snoetje, maar haar lichaam is niet meer was het was. Ze wordt stilaan ook een dagje ouder. Zij had vroeger al eens laten weten dat zij zinnens was om ermee te stoppen, maar we weten dat de dames het geld niet kunnen missen en zij is dus nog steeds op post. Ze heeft uiteraard nog steeds een waslijst vaste klanten die nog steeds gek op haar zijn, en dat houdt haar nog wel hier, vermoed ik.
Mooie herinneringen aan haar, maar meer tussen ons zit er niet meer in.
 
Emilia gespot in de straat. Terug van een paar maanden weggeweest.
Haar gewone stek nr 152 is in verbouwing. Zij zit nu op nummer 124. zij beweert totaal geen belangstelling te hebben om ooit nog terug te keren naar nr 152.
Verder geldt mijn vorig verslagje nog steeds (zie hier.)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan