Recensie Emilia (Roemeens), Brussel, Aarschotstraat 78 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TitsnAss

Newbie
2
10/05/23
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik begrijp niet waarom hier nog geen thread is over deze Roemeense Emilia, terwijl er op youppie er al eentje is van bijna 7 jaar oud. Ze wordt enkel vermeld in stamcafe.

Het was al enkele jaren geleden dat ik nog in de Aarschotstraat gepasseerd was, maar door werk passeerde ik in Bxl met de trein en had ik een uurtje extra, dus ik hield een tussenstop, rond 16u. Ik had hier wat "marktonderzoek" gedaan en de bedoeling was eigenlijk Shania op nr 78, maar die was helaas niet te bespeuren. Zoals hierboven vermeld wist ik van Emilia, en na enkele minuten verscheen zij wel op haar plek.

Donkerbruin, bijna zwart haar, heel mooi gezichtje met een secretaresse bril die haar zeer goed staat, en een mooie lieve lach. Ik naar binnen.

Ik vroeg een half uur, en ze gaf de strandaard prijs van 100. Toen ik vroeg of pzc mogelijk was zei ze nee, maar dat ze het ook heel goed deed met. Dat vond ik wel jammer, omdat er op Youppie wordt vermeld dat ze het wel deed, haar Frans is daarentegen wel uitstekend.

Ze ging even weg en kwam na 2 minuten terug, deed haar topje af en vleide zich naast me neer, met haar prachtige C-cup. Glimlach en kusjes en strelen en de jongeheer stond al heel snel paraat. "Tout va bien?" vraagt ze. "Oui, je profite de la vue." antwoord ik. "Lui aussi" lacht ze en ze doet het condoom er op.

Ze overdreef niet toen ze zei dat ze het ook heel goed deed met. Langzaam, zacht, maar heel diep terwijl ze met lachoogjes naar je kijkt. Ik ben niet van de kleinste, maar zo diep had ik nog nooit gezien. Na enkele minuten moest ik haar tegenhouden want het ging allemaal een beetje snel. Om wat te kalmeren vroeg ik of ik mocht beffen. Ze vroeg of ze moest gaan liggen, maar ik zei dat ze op men gezicht moest koen zitten ,wat ze deed. Terwijl ik ook met haar borsten speelde begon ze te kreunen en keek ze af en toe glimlachen naar beneden.

Ze legt zich naast me neer en vraagt wat ik dan wilde. Dan zet ze zich op me begint ze langzaam te rijden.
Dit was weer zo lekker dat ik na een paar minuten me niet meer kon inhouden...

Het hele sex gebeuren heeft geen 20 minuten geduurd.

Daarna verwijdert ze het condoom en maakt ze alles proper. Ze legt zich naasr me neer en begint te praten over vanalles en nog wat, dat ze nog maar een week terug is uit Roemenie, dat ze te oud wordt voor dit beroep (ze wordt binnenkort 30) ze doet dit al 7 jaar en ze stopt in augustus. Ze vertelt over haar plannen voor daarna.

Ze kijkt dus helemaal niet naar de klok, en het is redelijk duidelijk dat ze dit alles niet met tegenzin doet.

Ik moet nog een paar keer langs Bxl passeren in de nabije toekomst, recidive is niet onbestaand.
Het was heel lang geleden en de Aarschotstraat is niet meer wat ze geweest is, maar er zijn toch nog enkele pareltjes.
 
Inderdaad, een hele lekkere Roemeense dame. Uitgebreid tongzoenen doet ze vol overgave. En pijpen zonder doet ze ook zeer goed voor haar vaste klanten. Even vochtig doekje om schoon te maken en ze slurpt hem helemaal naar binnen.

Voor de amateurs ook van grote donkere schaamlippen: ze heeft serieus grote flappen.
 
Zeer leuke vrouw, het is nu wel even geleden dat ik haar bezocht heb. Ik las op het Franstalige fora youppie dat ze weldra zou stoppen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan