Recensie Emilly in Amsterdam 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeremiah

Vaste klant
Forumpionier
210
04/07/21
212
2
Uiterlijk:
Lengte 1.60m
Borsten b/c cup
Penis 14 cm
Halflang donker haar.
Mooie ronde natuurlijke billen

Mijn favoriet. Ook ken ik haar al jaren. Beetje een aparte in het wereldje. Ze woont hier al bijna 25 jaar. Spreekt heel goed Nederlands. Maar houdt zich ver van haar landgenotes die je vaak ziet feesten op facebook. Maakt niet uit. Ze is prachtig nog steeds. Kleine zeer vrouwelijke shemale waar alleen haar borsten gedaan zijn. Meisjesachtige uitstraling. Niet echt groot geschapen. Ik kom alleen prive bij haar. Maak telefonisch afspraken. Tja wat kan ik erover zeggen? Ze is perfekt. Sex is beter dan met wie dan ook. Gfe is een understatement. Ze is mooi, superschoon. Je kan haar rustig neuken en meteen daarna je tong in haar kont steken. De sex is geweldig. Nadeel id dat bijna iedereen nadelig bij haar uitvalt. Naar mijn mening is niemand zo lekker als zij. Ze moet je wel vertrouwen. Ik heb haar ooit eens gevraagd waarom ze niet op kinky adverteerd en het antwoord was dat ze niet weet wie ze dan binnenhaalt. Klinkt verstandig. Op de wallen heeft ze het altijd druk vandaar dat ik prive ga. Kost me redelijk wat parkeer geld want het blijft niet bij een uur. Maar ik ben verslaafd...mijn god wat is ze zalig
 
Gisterenavond geweest, omdat ik in Amsterdam woon ben ik gaan lopen erheen. Naar haar huis dus in het centrum.
Wow!!! wow!! wow!! superlatieven komen te kort bij deze prachtige shemale. Ze had een heerlijk setje aan toen ik binnenkwam.
De date was inderdaad zoals bovenstaande recensie. Niet normaal wat een lekker ding is dat en de sex is gewoon buitenaards goed. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkele vrouw. Haar uithoudingsvermogen is ook bewonderingswaardig. Wat een kanjer. Ik begrijp voor de echte hardcore shemaleliefhebbers dat ze te klein geschapen is maar voor mij was het perfekt. Het hele plaatje klopte. Kijkt niet op de klok. Voor herhaling vatbaar. Maar dan wel prive, op de wallen kom ik niet graag maar dat is geen probleem omdat ze 4 dagen op de wallen is en de rest thuis. Beetje ruim vantevoren afspreken en dan zit je goed. Damn!!! kan er niet over uit hoe goed ze wel niet is en hoe mooi.
 
Uiterlijk:
Lengte 1.60m
Borsten b/c cup
Penis 14 cm
Halflang donker haar.
Mooie ronde natuurlijke billen

Mijn favoriet. Ook ken ik haar al jaren. Beetje een aparte in het wereldje. Ze woont hier al bijna 25 jaar. Spreekt heel goed Nederlands. Maar houdt zich ver van haar landgenotes die je vaak ziet feesten op facebook. Maakt niet uit. Ze is prachtig nog steeds. Kleine zeer vrouwelijke shemale waar alleen haar borsten gedaan zijn. Meisjesachtige uitstraling. Niet echt groot geschapen. Ik kom alleen prive bij haar. Maak telefonisch afspraken. Tja wat kan ik erover zeggen? Ze is perfekt. Sex is beter dan met wie dan ook. Gfe is een understatement. Ze is mooi, superschoon. Je kan haar rustig neuken en meteen daarna je tong in haar kont steken. De sex is geweldig. Nadeel id dat bijna iedereen nadelig bij haar uitvalt. Naar mijn mening is niemand zo lekker als zij. Ze moet je wel vertrouwen. Ik heb haar ooit eens gevraagd waarom ze niet op kinky adverteerd en het antwoord was dat ze niet weet wie ze dan binnenhaalt. Klinkt verstandig. Op de wallen heeft ze het altijd druk vandaar dat ik prive ga. Kost me redelijk wat parkeer geld want het blijft niet bij een uur. Maar ik ben verslaafd...mijn god wat is ze zalig
Als ze niet adverteert, hoe kom je dan met haar in contact eerste keer? Opzoeken op wallen? Of via andere weg mogelijk? Mijn eerste keer met TS lijkt me bij haar ideaal.....
 
Opzoeken op de wallen. Ik ken haar al vrij lang en heb haar werknummer en ik als ik bij haar langs wil komen sms ik haar. Vindt dat prive prettiger omdat je dan weet wanneer je kan komen. Op de wallen moet je maar afwachten of ze vrij is.
Ze is perfekt voor een eerste keer maar ook daarna. Kom nog steeds bij haar. Ook omdat ze zo ongelofelijk lekker is.
 
OudeZijds Achterburgwal, hoek Bloedstraat werkt ze. Op de gracht, niet in de Bloedstraat. Ik ben ooit een keer bij haar geweest voor 100 euro. Was voor mij 1 keer en nooit weer. Sex was goed, maar zoals een man met een vrouw doet. Klaarkomen lukte me wel. Toen we ons aan het omkleden waren vertelde ze pas, dat ze kort ervoor al klaargekomen was. Mede hierom (en geldtekort) blijf ik lekker 50 euro betalen. Als ik dan geen (voor mij) bekende shemale zie werken en het wordt een flop, ben ik maar 50 euro kwijt. In plaats van Emilly had ik toen liever naar de vrouwelijke prostituee Leida in de Molensteeg gegaan. Die heeft me nog nooit belazerd. :rolleyes:
 
Had je van te voren afgesproken dat ze klaar zou komen? Zo niet dan is het geen belazeren. De meesten doen het ook niet tenzij je flink bijbetaald. Logisch het is dan vaak einde verhaal voor een paar uur. Ik vind het niet belangrijk. Buiten dat de bekende waarvan men zei dat ze dat wel deden fakten het met een creme ofzo. Bij mij komt Emilly af en toe klaar. Maar ik kom ook wat vaker bij haar.
 
Had je van te voren afgesproken dat ze klaar zou komen? Zo niet dan is het geen belazeren. De meesten doen het ook niet tenzij je flink bijbetaald. Logisch het is dan vaak einde verhaal voor een paar uur. Ik vind het niet belangrijk. Buiten dat de bekende waarvan men zei dat ze dat wel deden fakten het met een creme ofzo. Bij mij komt Emilly af en toe klaar. Maar ik kom ook wat vaker bij haar.
Ging niet om klaarkomen. Ze kon haar lul niet stijf krijgen en ze kon mij dus niet neuken. Dat wilde ze niet meteen melden, want dan was ik waarschijnlijk weg gegaan. Andere shemales hebben mij ook wel eens (op een andere manier) belazerd. Ga ik ook niet meer naartoe.
 
Maar was het je niet bekend dat Emilly geen top is? Ze is bttm? Volgens mij bestond haar topic op hookers al vrij lang en daarin werd vermeldt dat ze bttm is.
Overigens als ik haar thuis bezoek is ze altijd stijf.
 
Ik vond Emilly geweldig. Superdate. Kan niet anders zeggen. Ben niet veel shemales gewend maar vergelijk ik de date met Emilly met vrouwen die prive bezocht had dan springt Emilly er met kop en schouders bovenuit. Ik wist van tevoren dat ze geen top zou zijn en dat is ook prima. En ze is niet groot geschapen maar het werkte allemaal wel. Van mijn kant geen klagen.
 
Zaterdagmiddag weer bij haar geweest. Privedate. Was weer geweldig, ze zag er verschrikkelijk lekker uit.
Heel sexy setje aangetrokken wat heel snel uitging. Sex was geweldig!! Ze gaat maar door. Echt een heerlijke date gehad. Zijn veel van die shemales zoals zij want ze is wel erg onverzaadigbaar en ongeremd. Toen ik weer buitenkwam regende het maar kon me niks schelen, had het ook eerst niet in de gaten. Ik kan nu heel erg goed begrijpen dat shemales verslavend zijn.
 
Helaas geen foto van haar. Ik heb wel wat foto's van ons samen maar geen naakt of sex. Normale foto's maar die blijven prive ook op haar verzoek. Buiten dat via de privemail foto's delen kan alleen met een internetlink.
 
Paar dagen vrij geweest en dinsdag is Emilly niet op de wallen. Vaak spreek ik op zo'n dag af. Gebeld of ik om 15:00 kon komen en was geen probleem. Kon zowaar de auto voor haar deur parkeren dus een paar minuten te vroeg. Haar geappt en ze appte terug dat ze al gedoucht ed was maar met 5 min er zou zijn. Ik wachten tot ze de deur beneden zou openen maar ze kwam de hoek om.
Gelijk naar binnen en heftig tongen waarbij ze gelijk mijn lul tevoorschijn haalde. Op haar knieen en binnen een minuut was ik keihard en ze had hem helemaal in haar mond. Al tongend de trap op. Ik maakte haar spijkerbroek los en begon haar kont te likken. Toch maar naar boven zijn 4 trappen maar dat ging al tongend. Eenmaal binnen snel naakt en tongen. Zij was ook keihard. In alle geilheid vergeten de rolgordijnen dicht te doen. Op een gegeven moment had ik in de gaten dat ze in het hoekhuis alles konden zien. Zei ik haar maar ze was niet te stuiten. Al tongend naakt op haar bed waar me meer privacy hadden. Ze is gek op 69 dus zij bovenop. Ze begon me deepthroat te pijpen terwijl ik haar kont likte. Ik kon het toch een tijdje volhouden maar ze riep al dat ze me klaar ging zuigen. Ik spoot als een gek en ze slikte alles door. Ik bleef haar kont likken totdat ze ook klaarkwam en ik zoog haar af en slikte alles door. Nog wat nahijgen hoe geil het was in het trappenhuis en voor het open raam. Besloten om naar Zandvoort te gaan naar een strandtent. Daar gegeten. Wilden nog even op het strandlopen maar ja zij had niks aan onder haar kleren dus besloten om naar een hotel te gaan. Vaak leuke aanbiedingen als je op laatste moment binnenkomt. Dit keer de NH en voor 45 euro kregen we de kamer. Ons ingehouden op de gang en lift maar daarna samen douchen. En flink op het kingsizebed tekeer gegaan. Dit keer kon ik het wat langer volhouden en ook geneukt. Weer zalig klaargekomen allebei en daarna in slaap gevallen. Vanochtend was ik vroeg wakker. Zij later dus snel gedoucht ontbeten en haar thuis afgezet. Was dus geweldig!!! Superdate. Ik heb ook even gekeken in de strandtent hoe andere mensen naar haar keken toen ze even naar de bar liep. Tja je ziet natuurlijk een kleine Zuid Amerikaanse vrouw met een geweldig mooie ronde natuurlijke kont en een prachtige c cup die goed past bij haar lichaam. En ze ziet er goed uit. Mooi donker haar etc .
Als ik het zo bekijk is ze wel de perfekte shemale. Supervrouwelijk. Ze is alleen niet heel groot geschapen maar dat is voor mij geen nadeel. Ze is heerlijk.

Voor degenen die een eerste keer met een shemale willen is ze perfekt. Ze is erg vrouwelijk. Van nature glad. Veel vrouwen en nog meer shemales ontharen hun benen. Dat hoeft zij niet. Ook een vrouwelijke kont. Niks aan gedaan in tegenstelling tot bv Paula en Paloma. Ze heeft een wat meisjesachtige uitstraling.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand een foto van deze dame die hij via privébericht wilt delen? Zal mijn eerste ervaring worden met een shemale :)
Ze ziet er mijn inziens jonger uit dan 45 jaar en foto's van haar zijn er wel alleen kan je die niet per privebericht versturen. Als je op die icoontjes klikt zoals dat hier in het topic dan krijg je een vermelding voor een link. En ze adverteerd nergens en heeft ze ook niet nodig want op de wallen staan ze in de rij heb ik begrepen. Voor een eerste ervaring is ze prima en ze ziet er echt heel erg goed uit. Op hookers stond er vaak bij haar recensies dat ze een meisjesachtige uitstraling heeft en ik heb van een mede forummer gehoord dat ze heel veel bekijks heeft in het openbaar van mannen. Die heeft een soort van testje gedaan. Hier kan je niet misgaan. Er zitten een aantal shemales op de wallen en daar steeks ze met kop en schouders bovenuit en ook haar "service" is uitstekend. Gewoon gaan.
 
Klopt er zijn van zo'n beetje elke shemale foto's van in omloop.
Op een Amerikaans forum stonden ze op tientallen pagina's.
Nu verwijderd maar mag aannemen dat sommigen die hebben opgeslagen.
Sommige shemales hadden ook geen bezwaar als je foto's ed maakte. Staat nu ook op kinky als mogelijkheid.
 
Emily ken ik al jaren en inderdaad, dr grootste min punt is dat alle andere niet veel aan zijn vergeleken met haar. Ik bezoek haar alleen als ik in een echte top-mood ben, dr pikkie wordt wel goed stijf maar ze neukt niet (graag).

Maar…… omdat ik dr al jaren ken en bezoek is het wel een beetje leuk geweest. Het is altijd een beetje het zelfde. Zij je eerst (uitstekend) zonder condoom pijpen, haar ass likken en dan neuken in welk standje je maar wilt. Vaak neuken met oraal afwisselen en andersom. Alles kan, alles mag. Maar toch wordt t na al die jaren een beetje eentonig.

Echter vind ik het ook storend dat ze liever heeft dat je dr zonder condoom dan met neukt… op hookers is hier al vaker over geschreven en ik ben achteraf (zal wel niet in detail mogen treden hier) vaak ook niet echt happy geweest zeg maar.. (vul zelf maar in)

Overigens parkeer ik, als ik dr thuis bezoek, mn auto bij Parkbee Kalverstraat (eerste 3 uur voor 4.50€). 10minuutjes lopen door de Leidsestraat en je bent er. Zijn je beentjes ook meteen lekker warm ;)
 
Heeft er iemand een foto van deze dame die hij via privébericht wilt delen? Zal mijn eerste ervaring worden met een shemale :)
Bedoel je dat nou, zodat je haar kan herkennen als ze achter haar raam zit? Nergens voor nodig gap, omdat;
A: de tijd dat ze daadwerkelijk zichtbaar achter de deur staat, zeer kort is, aangezien ze retepopulair en ook druk is.
B: Gezien punt A, heeft ze dan ook een geel naambordje met haar naam in sierletters
 
Terug
Bovenaan Onderaan