WHEM Emily, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.487
02/07/21
4.116
47
Zo hee! Wat een knapperd!


iemand al ervaring met haar?

alleen refresh ik en krijg ik een link naar een blondere dame en refresh ik nog een keer en zijn alle foto's weg. Vandaag aangekomen, zou 2 weken blijven, een beauty met vooral een erg mooi gezicht, misschien zijn ze het profiel wat aan het bijwerken in de nacht....?!
 
Ja, dat dacht ik al een beetje, maar kan dat bericht niet meer bij mijn prive berichten vinden.....had je een van deze of een andere foto erbij gedaan...wil m graag nog even zien en heb het bericht niet gedelete, maar ook al foetsie.

Mja, waarom dan offline nu?
 
Weet niet wat ze zouden moeten bijwerken, fotomateriaal is net nieuw.
het is die no photoshop nation boeker dus ik denk dat het wel klopt. Deze Emily had ik al een paar dagen geleden gezien alleen vind ik haar wat gewoontjes uit zien? Zou net zo goed een buurmeisje of collega kunnen zijn, geen insta poppetje waar ik wel 250 zou overwegen neer te leggen. Eerst maar een recensie afwachten dan, als ze een typetje Kiera is die het waar maakt dan misschien
 
Ik vind haar er erg appetijtelijk uit zien. Sommige foto's vind ik echt top, hoewel de realiteit bij dit type idd iets kan tegen vallen.

250 is voor mij de te hoge drempel. Als ze naar 200 zakt heeft ze vast meer klandizie.
 
Hi, I met her. She is an angel. The pictures are real, her breasts are natural, her pussy is wet and hot, and her lips are warm and soft.
I would keep her for myselve if I could effort that.
Treat her kind and respectfull, she is top
 
Hi, I met her. She is an angel. The pictures are real, her breasts are natural, her pussy is wet and hot, and her lips are warm and soft.
I would keep her for myselve if I could effort that.
Treat her kind and respectfull, she is top
Thx for your contribution mrs. booker of Emily!

If you lower the hour price from 250 to 200 I'm pretty sure some of us would love to visit her and will write reviews too which makes it a win/win for you, her and us! 😉
 
Toch wel jammer hoor guys, zodra boekers boven de toch al pittige 200 p uur grens gaan, zijn er nagenoeg geen recensies meer op het forum te vinden over een dame.

Had zelf Emily erg graag bezocht en was ook benieuwd naar recensies, vandaar dat ik het topic startte, maar op een poging van vermoedelijk de boeker na om het tij te keren (met ook nog eens banale standaard praat over hoe nat de juffrouw's gleufje is), lezen we nu dus geen ervaringen.

Weet dat een eerdere post van me weggehaald is, maar er zijn nu dus geen ervaringen en die komen er ws ook amper.

Zou super-jammer zijn als dit ook geldt voor Juliette, Lola, Bella en evt nieuwe, doorgaans erg goede, dames van deze boeker als dit de nieuwe norm is. 😢
 
Heeft toevallig wel hetzelfde nummer als Steffany die er eerder zat. Komt dat vaker voor dat die boeker datzelfde nummer dan gewoon gebruikt ofzo ? Heb hier nog geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan