Recensie Emily, Brussel, Aarschotstraat 170 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 739
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 739

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze ochtend deze skinny dame zien staan,
Is zeer rustig, pijpt lekker, fris poesje, twee standjes en cd lekker gevuld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon standaard pakket genomen deze keer,
Maar ik kan je vertellen dat veel mogelijk is bij haar. Enkel grieks weet ik niet.
 
Weet iemand of de skinny Albanese Emily al terug is ? Ze staat of stond vroeger op nr 198 en durfde al eens veranderen naar nr 170.
Donker haar en nogal wit van vel. Skinny en kleine borstjes.
Grtjs
 
Ik kom al lang bij haar. Ik vind ze om te beginnen aantrekkelijk maar dat zal zeker niet voor iedereen zo zijn. Fans van skinny zijn hier zeker op hun plek. Als je bij haar bent, zeker de 1ste keren , kan ze wat afstandelijk overkomen. Als je zelf wat losser bent zonder te overdrijven, komt ze ook wel losser. Ze houdt ook wel rekening met wat jij leuk vindt of wenst (wat langer pijpen bv. of welke positie). Als je vaker komt, kan er ook meer. Een praatje voor of na kan ook. Correct in tijd die ze voor je maakt. Dus als je houdt van skinny, niet te actieve, meer introverte types, die wel rekening met je wensen houden, correct zijn, is dat voor de A-straat top.
 
Ik kom al lang bij haar. Ik vind ze om te beginnen aantrekkelijk maar dat zal zeker niet voor iedereen zo zijn. Fans van skinny zijn hier zeker op hun plek. Als je bij haar bent, zeker de 1ste keren , kan ze wat afstandelijk overkomen. Als je zelf wat losser bent zonder te overdrijven, komt ze ook wel losser. Ze houdt ook wel rekening met wat jij leuk vindt of wenst (wat langer pijpen bv. of welke positie). Als je vaker komt, kan er ook meer. Een praatje voor of na kan ook. Correct in tijd die ze voor je maakt. Dus als je houdt van skinny, niet te actieve, meer introverte types, die wel rekening met je wensen houden, correct zijn, is dat voor de A-straat top.

Ze is inderdaad nogal passief, maar erg zacht. In de meer actieve skinny profielen is er Andrea de roodharige op 192 (actief + extra) of Eni/Inez op 50 (zeer actief maar GEEN extra).
 
Ze zegt toch altijd vroeg op te staan en vroeg te starten. De ochtendshift begint ook vrij vroeg , in elk geval ruim voor 9u. Zelf ben ik er wel nog nooit zo vroeg geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan