Recensie Emily, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nosferathu

Newbie
10
09/11/21
15
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-new-518.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In de advertenties van redlights mijn oog laten vallen op deze jongedame. De combinatie van de tattoos en de mooie borsten overhaalden mij om een afspraak te maken. De afspraak maken verliep zeer vlot en zij ontvangt in Gent in ee welgekend adres aan de Reep parking.
Bij aankomst het kamernummer gekregen met een filmpje hoe er te raken (wat ik niet nodig had).
Bij het openen van de deur alvast een aangename verassing dat het wel degelijk de dame is van de foto's. Het is een jongdame met op diverse plaatsen leuke tattoos en diverse piercings.
Na de financien kwam ze na het uitkleden onmiddellijk knuffelen en zoenen (geen tong).
Vervolgens op het bed om nog wat te knuffelen en strelen om dan een rubbertje aan te doen voor PMC. Vervolgens wilde ik haar ook eens onder handen nemen maar dan merkte ik een minder aangename geur aan, waardoor de fun onmiddellijk over was. Tijdens de daad overdrijft ze ook wat met kreunen want zoveel plezier had ze niet, denk ik toch.
Verschillende posities zijn mogelijk maar ze tracht tot steeds haar zo te plaatsen dat "vollenbak" gaan niet mogelijk is.
Na een haluurtje dan terug buiten.
Zeer mooie verschijning, maar herhalingsgevaar nul
 
Had gisteravond ook een smsje gestuurd, waarop ik een uitgebreid bericht terug kreeg.
Maar op de vraag of ze ook tongzoende heb ik geen antwoord meer gekregen.
Dan zal ik het maar zo laten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan