Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

"Recensie" Emily, Rendez Vous Prive, Made

Vandaag voor de eerste keer bij Rendez Vous Privé in Made langs gegaan. Ik had van tevoren een afspraak van 45 minuten gemaakt met Emily, op basis van de positieve recensie hier. Bij binnenkomst kreeg ik echter te horen dat vanwege een fout in de planning ik maar een half uur met haar had. Dat half uur kostte overigens €90, later heb ik haar €50 in de kamer betaald voor pzc.

Ook ik ben positief over Emily. Leuke, sympathieke Poolse vrouw, praat uitstekend Nederlands. Ze heeft een prachtig lichaam met flinke, stevige, natuurlijke borsten en een geweldige kont. Lekkere frisse poes die ik uitgebreid heb geproefd in 69. Ze tongzoent goed en ze pijpt geweldig. Vanwege de korte tijd heb ik haar niet geneukt maar heb ik me heerlijk door haar oraal laten verwennen. Klaarkomen in haar mond doet ze niet, net voor het einde heeft ze me goed afgetrokken.

Een uitstekende ervaring, met als enige kanttekening dat we het kennelijk tegenwoordig normaal moeten vinden dat je voor een half uur sex met pzc €140 kwijt bent.

Terug
Bovenaan Onderaan